Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot, tulejkę miedzianą , która jednak nie pasowała do urządzenia zwróciłem tulejkę sprzedawcy koszt tulejki 3.49zł + wysyłka 9.99zł nadana przez allegro delivery przez Orlen paczka. Sprzedawca w odpowiedzi odpisał , że zwróci mi tylko 3.49zł. Posiadam allegro smart i sprzedawca też. Dlaczego nie chce mi zwrócić całej sumy czyli 13.48zł?
Numer zamówienia
a pytałeś?
pytasz nas zamiast u źródła
smart i tak nie miał tu zastosowania, bo za mało wydałeś i to nie była dostawa smart
Kogo miałem pytać? Odpowiedzi też udzielają tutaj pracownicy Allegro
no sprzedawcy. "nie oddam za wysyłkę". wystarczyło zapytać o podstawe prawną.
ech dobrze, otwórz dyskusję po prostu
Ale nie myl kosztów zwrotu. Za to ci nie odda. Powinien oddać jedynie za wysyłke do ciebie
Pytałem sprzedawcy i odpowiedział , ze zwróci mi tylko 3.49zł. Rozpocząłem z nim DYSKUSJĘ. W regulaminie allegro wyczytam , że: " Sprzedający zwraca koszt produktu oraz najtańszy koszt wysyłki, jaki był dostępny w ofercie, w której zakupiony został przez Ciebie produkt." Ale chciałem się upewnić zanim zacznę pisać do administracji allegro
@konto zamknięte tak, sprzedający powinien zwrócić Ci koszt towaru + koszt najtańszej zwykłej formy dostawy więc jest w ofercie była np. Mini przesyłka to powinen zwrócić Ci 3,49 + 3,99.
komis-bell... odpowiedź krótka i na temat ...dzięki
@konto zamknięte A taka dostawa była w tej ofercie? ta za 3..99zł?
Zapytałem ponieważ poprzedni wpis był 3.99zł +3.99zł i napisalem ze wszystko jasne a na początku 9.99zł, sprzedający napisał Ci ze zwróci tylko 3.99zl a kosztów przesyłki już nie. Pytanie więc było -Moje jaka była najtańsza przesyłka w danej ofercie- Smart się nie liczy.
OK zgadza się. Napisałem ,że koszt tulejki 3.49zł + wysyłka 9.99zł a sprzedawca chce mi zwrócić tylko za towar czyli 3.49zł. Teraz już wiem, że powinien mi zwrócić całą kwotę czyli 13.48zł. Najtańsza opcja wysyłki w tej ofercie była 9.99zł.
Tak, OK. Czyli tytuł postu wprowadza w błąd; Kto ponosi koszty zwrotu
LEW433 Tak, tytuł problemu może wprowadzać błąd dlatego w opisie problemu szerzej wyjaśniłem o co mi chodzi. Dzięki za pomoc.
Czy zamówiony towar był wadliwy? Czy jednak @konto zamknięte ty się pomyliłeś przy zakupie i kupiłeś nie to co chciałeś? Czemu sprzedający ma płacić za twoje błędy? Zwrot za towar OK ale koszt przesyłki (twojej pomyłki)?
@konto zamknięteNie ty będziesz decydował kiedy mi się wolno wypowiadać...
Regulamin regulaminem a logika logiką.
Skoro to ty popełniłeś błąd zamawiając coś czego nie chciałeś a sprzedający wywiązał się w pełni ze swojego zobowiązania to uczciwe byłoby, żebyś to ty poniósł koszty swojej głupoty (tzn. pomyłki).
Sprzedawca poniósł przez twój błąd koszty... pakowania, wysyłki, po prostu wykonał pracę. Teraz ma jeszcze ponieść koszty zwrotu. Skoro tak jest na Allegro to OK. Jego wybór, że sprzedaje tutaj.
Ja jednak uważam, że koszty bezmyślności kupującego powinien ponosić on sam.
Nie do końca jest prawdą ze kupujący nie ponosi kosztów, zakup Smarta więc nie jest tak że ma za darmo, sprzedający wliczają w cenę takie koszty i wszyscy o tym wiedzą, wy nie?
@LEW433 jakiego Smarta?, ten zakup nie ma nic wspólnego ze Smart.