anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
734 ODPOWIEDZI 734
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101418724 @kamiloskoks44 upewnijcie się proszę, czy nie macie kuponu do odebrania w aplikacji. Po otwarciu aplikacji na stronie głównej powinien być widoczny przycisk umożliwiający odebranie kuponu. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AgaCzyz1
#2 Obserwator

Nie otrzymałam kuponu za pobraniem aplikacji mobilnej . Proszę o rozwiązanie problemu

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AgaCzyz1 upewnij się proszę, że nie masz kuponu do odebrania. 
Aby to zrobić wejdź na stronę główną w aplikacji, powinnaś zobaczyć tam przycisk "odbierz kupon".

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AgaCzyz1
#2 Obserwator

nie mam 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AgaCzyz1 poprosiłam o weryfikację Twojego zgłoszenia i przyznanie kuponu, jeśli spełniasz warunki promocji. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AgaCzyz1 kupon jest na Twoim koncie 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
pozycjonet
#2 Obserwator

hej, ja tez zobaczylem taka wiadomosc w aplikacji ze kupon za 15 zl wiec zrobilem zakupy a kupon sie nie dodal a teraz jako ze zrobilem zakupy przez apke zeby sciagnac te 15zl to juz go nie widac? czy moze go Pani dodac do mojego konta?
takze troche po bandzie?

oznacz moderatorów
Client:129006613
#2 Obserwator

Nie otrzymałam kuponu 15 zl za pobranie apki

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:129006613 dodaliśmy już kupon do Twojego konta. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Konwali_a
#2 Obserwator

Witam, jak w temacie. Nie mam kuponu 15 zł za zainstalowanie aplikacji.  Wcześniej nie miałam app i tym samym zakupów przez nią nie robiłam. 

oznacz moderatorów
Monika__L
#18 Luminarz

Tu wychodzi na to że samo nie wpadnie

tzreba się upominać 

 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Konwali_a dodaliśmy już kupon do Twojego konta. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Zgucio
#7 Wielbiciel

witam.

Ja również nie ma dodanego kuponu do swojego konta

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Zgucio działam w tej sprawie. Jeśli spełniasz warunki promocji, otrzymasz kupon. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mrozolga
#1 Nowicjusz

Nie mogę odebrać 15 zł za instalację aplikacji, spełniam wszystkie warunki?

oznacz moderatorów
milka1234567890
#18 Luminarz

Jak się należy to będą.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mrozolga działam w tej sprawie. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mrozolga przyznaliśmy kupon za zainstalowanie oraz kupon za pierwszy zakup w aplikacji na Twoje konto 🙂

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
esteras
#7 Wielbiciel

u mnie jest ta sama sytuacja, proszę o pomoc / dodanie kuponu.

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@esteras Weryfikuję kwestię braku kuponu i wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów