anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
673 ODPOWIEDZI 673
Marcin1245
#7 Wielbiciel#

Nie nie jest widoczny

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Marcin1245 proszę! Kupon jest na Twoim koncie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Marcin1245
#7 Wielbiciel#

Dziękuję mam

oznacz moderatorów
domaran
#7 Wielbiciel#

u mnie jest ta sama sytuacja, proszę o pomoc / dodanie kuponu

oznacz moderatorów
domaran
#7 Wielbiciel#

Ok juz mam kupon 🙂 

oznacz moderatorów
Client:37897408
#7 Wielbiciel#

Witam, założyłam aplikację celem uzyskania kuponu 15 zł, niestety w momencie pierwszego zakupu nie widziałam również opcji odebrania kuponu. Czy jest jeszcze możliwość uzyskania tego kuponu? Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:37897408 Sprawdź w powiadomieniach i w zakładce "Kupony i karty podarunkowe" czy kupon jest w tej chwili możliwy do odebrania.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:108112203
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Również pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:108112203 @KaWardi Kupon należy pobrać samodzielnie po zalogowaniu do aplikacji.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
raspberrypeacock
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,
Podobnie jak poprzednicy powyżej pobrałam aplikację by otrzymać kupon 15zł, jednak nie otrzymałam kuponu. Nie ma go w kuponach i kartach podarunkowych na moim koncie. Czy jest możliwość by ten kupon dodać? 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@raspberrypeacock @Client:25388090 Kupon należy pobrać samodzielnie, nie pojawia się automatycznie w zakładce. Sprawdźcie proszę w powiadomieniach czy widzicie opcję pobrania kuponu.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Ozi_86
#8 Zapaleniec#

Witam u mnie również nie widzę nigdzie kuponu 15zł za instalację aplikacji?

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Ozi_86 Kupon należy odebrać samodzielnie w zakładce "Kupony i karty podarunkowe".

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Ozi_86
#8 Zapaleniec#

Wchodziłem w tą zakładkę i nigdzie nie widzę kuponu do odebrania. Przy robieniu zakupów za większą kwotę, też nie pojawia się opcja skorzystania z kuponu?

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Ozi_86 Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Ozi_86
#8 Zapaleniec#

Kupon pojawił się, dziękuję.

oznacz moderatorów
Client:25388090
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, przed chwilą pobrałam aplikacje i mam ten sam problem... Brak kuponu.

oznacz moderatorów
rofag2serwis
#8 Zapaleniec#

Witam, ja jak wyżej nowe konto, pobrana aplikacja ale kuponu w powiadomieniach nie ma. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@rofag2serwis Weryfikuję kwestię braku kuponu, wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
rofag2serwis
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, już mam. Pozdrawiam. 

oznacz moderatorów