Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
Dzień dobry, ja również pobrałam aplikację i nie mam dostępnego kuponu, czy mogę prosić o weryfikację?
@la_nika bardzo proszę o odpowiedź:-)
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
Dzisiaj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Również pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
Dzień dobry, mam podobny problem jw. Aplikacja pobrana lecz kuponu na 15,00 zł brak. Prosiłabym o zweryfikowanie i info zwrotne 🙂
@thebesciara przyznaliśmy już kupon do Twojego konta.
Dzień dobry,
Niestety na moim koncie również nie ma takiego kuponu.
Proszę o pomoc w tej sprawie 🙂
@Marcio225 Weryfikuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. 🙂
Również nie posiadam tego kuponu, mógłbym prosić o przyznanie go na konto ?
Dzień dobry, mam ten sam problem co osoby powyżej. Proszę o pomoc w tej sprawie. Kupon mimo zainstalowania aplikacji, której wcześniej nie posiadałem nie jest widoczny
@Client:101062963 konsultuje brak kuponu na Twoim koncie i wrócę z informacją.
@Client:101062963 widzę, że kupon udało się już odebrać w aplikacji i wykorzystałeś go przy zakupie. 😊
U mnie też brak kuponu, dlaczego?
Witam mam ten sam problem co wszyscy , nie pokazuje mi tego kuponu na 15zl a specjalnie założyłam ta aplikację.
@Client:129222157 Weryfikuję kwestię braku kuponu i wrócę z informacją.
Brak kuponu. Proszę o dodanie.
Mam podobnie, dziś założone konto i niestety brak możliwości odebrania kuponu, wgl nie wyświetla się taka możliwość 😕
@Sylwex99 @Client:121998215 Dodaliśmy kupony na obu kontach, przepraszamy, że tyle to trwało i dzięki za cierpliwość!
Można wiedzieć skąd taka sytuacja? Koniec promocji?
Witam. Po zainstalowaniu aplikacji nie widzę kuponu w zakładce,, Twoje Monety i Kupony" zrobiłam coś źle?
To samo konto?