Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
@Roksi2910 domyślam się, że podczas próby skorzystania z kuponu klikasz "dodaj" przy "Masz kod lub kartę podarunkową"? Powinnaś zaznaczyć kupon - 15,00 zł "Kupon od Allegro" widoczny na drugim zrzucie.
Klikam "dodaj", gdy nic nie robię to kupon w ogóle nie obniża ceny w koszyku, aby to sprawdzić przeszłam nawet na sam koniec transakcji.
@Roksi2910 dziękuję za odpowiedź! W takim razie nie klikaj "dodaj", tylko zaznacz proszę kupon - 15,00 zł "Kupon od Allegro" widoczny na drugim zrzucie 🙂
Dzień dobry, ja również pobrałam aplikację i nie mam dostępnego kuponu, czy mogę prosić o weryfikację?
@la_nika bardzo proszę o odpowiedź:-)
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
Dzisiaj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Również pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
Dzień dobry, mam podobny problem jw. Aplikacja pobrana lecz kuponu na 15,00 zł brak. Prosiłabym o zweryfikowanie i info zwrotne 🙂
@thebesciara przyznaliśmy już kupon do Twojego konta.
Dzień dobry,
Niestety na moim koncie również nie ma takiego kuponu.
Proszę o pomoc w tej sprawie 🙂
@Marcio225 Weryfikuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. 🙂
Również nie posiadam tego kuponu, mógłbym prosić o przyznanie go na konto ?
Dzień dobry, mam ten sam problem co osoby powyżej. Proszę o pomoc w tej sprawie. Kupon mimo zainstalowania aplikacji, której wcześniej nie posiadałem nie jest widoczny
@Client:101062963 konsultuje brak kuponu na Twoim koncie i wrócę z informacją.
@Client:101062963 widzę, że kupon udało się już odebrać w aplikacji i wykorzystałeś go przy zakupie. 😊
Dzień dobry, mam ten sam problem. Zainstalowałam aplikację, a nie widzę nadal kuponu 15zł. Mogę prosić o pomoc?
Cześć, @Client:76189917. Już to sprawdzam, proszę o chwilkę cierpliwości 🙂
@Client:76189917, kupon powinien już być aktywny.
U mnie też brak kuponu, dlaczego?
Witam mam ten sam problem co wszyscy , nie pokazuje mi tego kuponu na 15zl a specjalnie założyłam ta aplikację.
@Client:129222157 Weryfikuję kwestię braku kuponu i wrócę z informacją.