anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
632 ODPOWIEDZI 632
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Client:129995913! Wciąż można otrzymać kupon za zainstalowanie aplikacji, tutaj aktualny regulamin.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
krzyyss
#8 Zapaleniec#

Czy promocja obejmuje też wygraną licytację w aplikacji, czy tylko oferty "kup teraz"?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@krzyyss z kuponu można skorzystać także podczas płatności za wygraną licytację. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
krzyyss
#8 Zapaleniec#

Musi być wylicytowana w aplikacji, czy może być i w przeglądarce, a wystarczy tylko opłacić w aplikacji?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@krzyyss może być wylicytowana w przeglądarce lub aplikacji, nie ma to znaczenia. 
Natomiast aby otrzymać dodatkowy kupn za zakup musi być opłacona w aplikacji. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
krzyyss
#8 Zapaleniec#

Gdybym najpierw wygrał licytację a następnie pobrał kupon, to mógłbym go użyć w aplikacji do opłacenia tej licytacji i dostałbym drugi kupon? Dziękuję za odpowiedzi.

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@krzyyss Tak, aby otrzymać drugi kupon - należy opłacić zakup w aplikacji. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
krzyyss
#8 Zapaleniec#

Czyli, jeśli liczy się tylko opłacenie licytacji w aplikacji, to jeśli najpierw wygrałbym dwie licytacje, to mógłbym je kolejno opłacić z dwoma kuponami po 15 zł?

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@krzyyss w promocji otrzymujesz 2 kupony - 1 za zainstalowanie aplikacji, 2 za pierwszy zakup w aplikacji na kwotę przynajmniej 59 zł (bez kosztów dostawy). Regulamin promocji znajdziesz tutaj.  

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
flyhighXX
#7 Wielbiciel#

Ten sam problem co wszyscy. Aplikacja zainstalowana przed chwila, brak info/ pop up etc przy pierwszym logowaniu, brak kuponu 15zl w zakladce moje konto/ kupony. Z gory dziekuje za pomoc ;).

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@flyhighXX poprosiłam o weryfikację, dlaczego nie otrzymałeś kuponu. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:109843977
#7 Wielbiciel#

U mnie dokładnie ta sama sytuacja.  Aplikacja zainstalowana. brak kuponu 15zl w zakladce moje konto/ kupony. Proszę o rozwiązanie problemu.  Z gory dziekuje 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@iray @flyhighXX kupony zostały przyznane na Wasze konta 🙂 Są ważne 7 dni. 

@Client:109843977 kupon za zainstalowanie aplikacji przyznaliśmy Ci w grudniu 2024 roku, przykro mi, ale stracił już ważność. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów