anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
695 ODPOWIEDZI 695
Client:109843977
#7 Wielbiciel#

U mnie dokładnie ta sama sytuacja.  Aplikacja zainstalowana. brak kuponu 15zl w zakladce moje konto/ kupony. Proszę o rozwiązanie problemu.  Z gory dziekuje 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@iray @flyhighXX kupony zostały przyznane na Wasze konta 🙂 Są ważne 7 dni. 

@Client:109843977 kupon za zainstalowanie aplikacji przyznaliśmy Ci w grudniu 2024 roku, przykro mi, ale stracił już ważność. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
krystyna-bragiel
#7 Wielbiciel#

Dobry wieczór, u mnie podobny problem. Po zainstalowaniu aplikacji nie ma kuponu 15 zł w zakładce. Dziękuję 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Doby wieczór @krystyna-bragiel! Przykro mi, ale zgodnie z regulaminem promocji kupon za zainstalowanie aplikacji może zostać przyznany tylko jeden raz, a na Twoje konto taki kupon był już przyznany w listopadzie 2024 roku.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:132902951
#7 Wielbiciel#

Witam u mnie również problem z kuponem, baner zielony jest, klikam wyskakuje błąd i kupon nie został dodany do konta

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:132902951 Proszę Cię o zrzut ekranu z widokiem pojawiającego się błędu.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:130137464
#2 Obserwator#

Nie otrzymałam kuponu 15 zl za pobranie aplikacji

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:130137464 Logujesz się do apki i tam masz odebrać.

oznacz moderatorów
Client:130137464
#2 Obserwator#

Nie otrzymałam kuponu 15 zl za pobranie aplikacji

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:130137464 musisz się zalogować przez apke i odebrać.

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:130137464 czy zalogowałaś się do aplikacji i potwierdziłaś w niej odbiór kuponu?

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:39169761
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Pobrałem dziś aplikacje a kuponu na 15 zł brak .

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39169761 kupon powinien zostać przyznany w ciągu 24h. Sprawdź w powiadomieniach, czy nie masz go do odebrania 🙂 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:39169761
#7 Wielbiciel#

Minęły 24 godziny a kuponu dalej brak

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39169761 kupon został Ci wczoraj przyznany. Widzę, że już z niego skorzystałeś 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:133358814
#7 Wielbiciel#

Witam także nie otrzymałem 

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:133358814 sprawdź proszę, czy po zalogowaniu do aplikacji na głównej stronie wyświetla się opcja "odbierz kupon" - daj znać czy udało się odebrać kupon. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:50779701
#7 Wielbiciel#

Ja nie mam kuponu. Mozna prosić o pomoc?

oznacz moderatorów
Client:133617429
#7 Wielbiciel#

Witam, także nie otrzymałem kuponu

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:133617429. Już to weryfikuję. Niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów