Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
@Client:129712949 Wracam, kupon już powinien znaleźć się na Twoim koncie 🙂
Dzień dobry,
Jak wchodzę na swoim koncie w zakładkę pobierz aplikację allegro wyświetla mi się informacja "Zgarnij kupon 15 złotych za instalację aplikacji". Natomiast jak wejdę w regulamin to widnieje informacja że promocja trwa w okresie od dnia 14.2.2025 - 4.3.2025. W związku z powyższym mam pytanie czy owy kupon ciągle można uzyskać instalując aplikację i widnieje nieaktualna data w regulaminie czy też już on nie obowiązuje? Pozdrawiam
Dzień dobry @Client:129995913! Wciąż można otrzymać kupon za zainstalowanie aplikacji, tutaj aktualny regulamin.
Czy promocja obejmuje też wygraną licytację w aplikacji, czy tylko oferty "kup teraz"?
@krzyyss z kuponu można skorzystać także podczas płatności za wygraną licytację.
Musi być wylicytowana w aplikacji, czy może być i w przeglądarce, a wystarczy tylko opłacić w aplikacji?
@krzyyss może być wylicytowana w przeglądarce lub aplikacji, nie ma to znaczenia.
Natomiast aby otrzymać dodatkowy kupn za zakup musi być opłacona w aplikacji.
Gdybym najpierw wygrał licytację a następnie pobrał kupon, to mógłbym go użyć w aplikacji do opłacenia tej licytacji i dostałbym drugi kupon? Dziękuję za odpowiedzi.
@krzyyss Tak, aby otrzymać drugi kupon - należy opłacić zakup w aplikacji.
Czyli, jeśli liczy się tylko opłacenie licytacji w aplikacji, to jeśli najpierw wygrałbym dwie licytacje, to mógłbym je kolejno opłacić z dwoma kuponami po 15 zł?
Ten sam problem co wszyscy. Aplikacja zainstalowana przed chwila, brak info/ pop up etc przy pierwszym logowaniu, brak kuponu 15zl w zakladce moje konto/ kupony. Z gory dziekuje za pomoc ;).
@flyhighXX poprosiłam o weryfikację, dlaczego nie otrzymałeś kuponu.
U mnie dokładnie ta sama sytuacja. Aplikacja zainstalowana. brak kuponu 15zl w zakladce moje konto/ kupony. Proszę o rozwiązanie problemu. Z gory dziekuje
@iray @flyhighXX kupony zostały przyznane na Wasze konta 🙂 Są ważne 7 dni.
@Client:109843977 kupon za zainstalowanie aplikacji przyznaliśmy Ci w grudniu 2024 roku, przykro mi, ale stracił już ważność.
Dobry wieczór, u mnie podobny problem. Po zainstalowaniu aplikacji nie ma kuponu 15 zł w zakładce. Dziękuję
Doby wieczór @krystyna-bragiel! Przykro mi, ale zgodnie z regulaminem promocji kupon za zainstalowanie aplikacji może zostać przyznany tylko jeden raz, a na Twoje konto taki kupon był już przyznany w listopadzie 2024 roku.
Witam u mnie również problem z kuponem, baner zielony jest, klikam wyskakuje błąd i kupon nie został dodany do konta
@Client:132902951 Proszę Cię o zrzut ekranu z widokiem pojawiającego się błędu.
Nie otrzymałam kuponu 15 zl za pobranie aplikacji