anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
656 ODPOWIEDZI 656
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:130137464 Logujesz się do apki i tam masz odebrać.

oznacz moderatorów
Client:130137464
#2 Obserwator#

Nie otrzymałam kuponu 15 zl za pobranie aplikacji

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:130137464 musisz się zalogować przez apke i odebrać.

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:130137464 czy zalogowałaś się do aplikacji i potwierdziłaś w niej odbiór kuponu?

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:39169761
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Pobrałem dziś aplikacje a kuponu na 15 zł brak .

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39169761 kupon powinien zostać przyznany w ciągu 24h. Sprawdź w powiadomieniach, czy nie masz go do odebrania 🙂 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:39169761
#7 Wielbiciel#

Minęły 24 godziny a kuponu dalej brak

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39169761 kupon został Ci wczoraj przyznany. Widzę, że już z niego skorzystałeś 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:133358814
#7 Wielbiciel#

Witam także nie otrzymałem 

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:133358814 sprawdź proszę, czy po zalogowaniu do aplikacji na głównej stronie wyświetla się opcja "odbierz kupon" - daj znać czy udało się odebrać kupon. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:50779701
#7 Wielbiciel#

Ja nie mam kuponu. Mozna prosić o pomoc?

oznacz moderatorów
Client:50779701
#7 Wielbiciel#

Ja nie mam kuponu. Mozna prosić o pomoc?

oznacz moderatorów
Tygrrynio
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, u mnie również brak kuponu. Proszę o sprawdzenie.

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Tygrrynio konsultuję temat kuponu dla Ciebie, proszę o cierpliwość.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Tygrrynio widzę dzisiaj, że otrzymałeś kupony. Sprawdź proszę, czy po zalogowaniu do aplikacji na głównej stronie wyświetla się opcja "odbierz kupon".

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:50779701 konsultuję temat kuponu dla Ciebie, proszę o cierpliwość.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:50779701 otrzymałeś kupon 2. marca. Kupon był ważny przez 7 dni.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów