Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
Tak, wiem, zapoznałam się z warunkami. Moje konto jest cały czas aktywne i nie kojarzę, żebym w ciągu ostatniego roku robiła zakupy przez aplikację, a kuponu nigdzie nie widzę.
Tak, niestety nic tam nie ma.
Mam podobnie, brak możliwości odebrania kuponów, tak samo w zakładce "Kupony" nic nie ma.
Czy któryś z moderatorów zna odpowiedź? Bo widzę, że kilka osób ma podobny problem.
@Sylwex99 Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Dodano kupon do mojego konta. Bardzo dziękuję za pomoc 🙂
Dzień dobry, mam tą samą sytuację nie mam kuponu na koncie po zainstalowaniu aplikacji. Czy mogłabym poprosić o dodanie kuponu do konta?
@Tkalnia_Motyla wyjaśniam to, wróce z odpowiedzią, gdy ją otrzymam.
U mnie dokładnie ta sama sytuacja. Proszę o rozwiązanie problemu 🙂
U mnie też brak kuponu, dlaczego?
Mam podobnie, dziś założone konto i niestety brak możliwości odebrania kuponu, wgl nie wyświetla się taka możliwość 😕
@Sylwex99 @Client:121998215 Dodaliśmy kupony na obu kontach, przepraszamy, że tyle to trwało i dzięki za cierpliwość!
Można wiedzieć skąd taka sytuacja? Koniec promocji?
Witam. Po zainstalowaniu aplikacji nie widzę kuponu w zakładce,, Twoje Monety i Kupony" zrobiłam coś źle?
To samo konto?
Tak