anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę nic kupić

Client:115278600
#1 Nowicjusz#

Witam mam coś takiego 

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."

 

I nie mogę nic kupić a żadna weryfikacja mi nie wyskakuje. O co tu chodzi? 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

Client:115278600
#1 Nowicjusz#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  oznaczam moderatorów nie wiem jak to działa i kto jest w stanie pomóc 

oznacz moderatorów

Client:115278600
#1 Nowicjusz#

Aha no i oczywiście to ja robię zakupy, nikt inny. Tylko nie ogarniam jak mam to potwierdzić teraz? Komu i gdzie? Bo bezpieczeństwo ok, dobra rzecz tylko ze ja o takie pogmatwane że nie wiem co mam zrobić a zależy mi na zakupach dzisiaj. Dwie rzeczy kupiłem jeszcze normalnie a trzecia już ten kłopot 

oznacz moderatorów

Client:115278600
#1 Nowicjusz#

Ktoś ogarnia co się dzieje i mógłby mi pomóc? Prosze

oznacz moderatorów

Crow_Empire
#13 Ambasador#
oznacz moderatorów

Client:115278600
#1 Nowicjusz#

Faktycznie, ciekawe czy rzeczywiście odblokują chociaż rano, bo źle to wygląda

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:115278600 widzę, że skontaktowałeś się z nami w zgłoszeniu o numerze 46045017. Zaczekaj proszę na odpowiedź Doradcy w sprawie nałożonych ograniczeń na koncie. 

oznacz moderatorów

Client:115278600
#1 Nowicjusz#

To kiedy ktoś pomoże? Bo ja tutaj dużo nie kupowałem, nie mam pojęcia jak to działa w ogóle 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:115278600 na wiadomości odpowiadamy w kolejności ich zgłoszeń. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość, Doradca sprawdzi sytuację na Twoim koncie i otrzymasz odpowiedź w mailu. Przykro mi, ale tutaj nie mam możlwiości Ci pomóc w sprawie weryfikacji na Twoim koncie. 

oznacz moderatorów

Client:115278600
#1 Nowicjusz#

Mi przyszedł jakiś mail że chyba konto zablokowane i muszę niby wysłać zdjęcia swoje i dowodu? No strasznie dziwna sprawa i jeszcze nikt nie pomaga, trochę już dziwne jak dla mnie. A ja tylko chciałem kupować rzeczy normalnie 

oznacz moderatorów

Client:115278600
#1 Nowicjusz#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  wysłałem te zdjęcia na mail ale nie wiem teraz ile to będzie trwać żeby ktoś sprawdził. Może ktoś wie? Chciałbym żeby się dzisiaj to udało bo już 2 dzień mam tą blokadę a trochę mi zależy żeby to jakoś rozwiązać

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:115278600 Widzę, że Twoja sprawa jest już przekazana do działu zajmującego się blokadami na koncie. Niestety nie jestem w stanie określić kiedy otrzymasz odpowiedź, proszę Cię o cierpliwość gdy tylko będziemy wiedzieć więcej - otrzymasz od nas odpowiedź w kontynuacji Twojego zgłoszenia. 

oznacz moderatorów

Client:115278600
#1 Nowicjusz#

Dziwne bo innym odblokowują a mi nie chcą w ogóle. Nawet nie wiem co źle zrobiłem że nie chcą odblokować, normalnie kupowałem rzeczy 

oznacz moderatorów