Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam coś takiego
"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."
I nie mogę nic kupić a żadna weryfikacja mi nie wyskakuje. O co tu chodzi?
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ oznaczam moderatorów nie wiem jak to działa i kto jest w stanie pomóc
Aha no i oczywiście to ja robię zakupy, nikt inny. Tylko nie ogarniam jak mam to potwierdzić teraz? Komu i gdzie? Bo bezpieczeństwo ok, dobra rzecz tylko ze ja o takie pogmatwane że nie wiem co mam zrobić a zależy mi na zakupach dzisiaj. Dwie rzeczy kupiłem jeszcze normalnie a trzecia już ten kłopot
Ktoś ogarnia co się dzieje i mógłby mi pomóc? Prosze
Tzw burdel na Allegro. Tu masz to samo, więc nie jesteś sam:
Faktycznie, ciekawe czy rzeczywiście odblokują chociaż rano, bo źle to wygląda
@Client:115278600 widzę, że skontaktowałeś się z nami w zgłoszeniu o numerze 46045017. Zaczekaj proszę na odpowiedź Doradcy w sprawie nałożonych ograniczeń na koncie.
To kiedy ktoś pomoże? Bo ja tutaj dużo nie kupowałem, nie mam pojęcia jak to działa w ogóle
@Client:115278600 na wiadomości odpowiadamy w kolejności ich zgłoszeń. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość, Doradca sprawdzi sytuację na Twoim koncie i otrzymasz odpowiedź w mailu. Przykro mi, ale tutaj nie mam możlwiości Ci pomóc w sprawie weryfikacji na Twoim koncie.
Mi przyszedł jakiś mail że chyba konto zablokowane i muszę niby wysłać zdjęcia swoje i dowodu? No strasznie dziwna sprawa i jeszcze nikt nie pomaga, trochę już dziwne jak dla mnie. A ja tylko chciałem kupować rzeczy normalnie
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ wysłałem te zdjęcia na mail ale nie wiem teraz ile to będzie trwać żeby ktoś sprawdził. Może ktoś wie? Chciałbym żeby się dzisiaj to udało bo już 2 dzień mam tą blokadę a trochę mi zależy żeby to jakoś rozwiązać
@Client:115278600 Widzę, że Twoja sprawa jest już przekazana do działu zajmującego się blokadami na koncie. Niestety nie jestem w stanie określić kiedy otrzymasz odpowiedź, proszę Cię o cierpliwość gdy tylko będziemy wiedzieć więcej - otrzymasz od nas odpowiedź w kontynuacji Twojego zgłoszenia.
Dziwne bo innym odblokowują a mi nie chcą w ogóle. Nawet nie wiem co źle zrobiłem że nie chcą odblokować, normalnie kupowałem rzeczy