anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieuczciwy sprzedawca

Client:131016720
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  

Dzień dobry. Pierwszy raz poczułem się oszukany przez sprzedającego. Kupiłem slimy dla dziecka. Przesyłka przyszła tylko opakowana w zwykłą czarną folię. Bez dodatkowego kartonu i bez folii bąbelkowej. Wgniecenie na opakowaniu. W środku chaos. Wszystko porozrzucane, bez zabezpieczenia oryginalnego. Brak jakiejkolwiek instrukcji. Proszę doradzić czy mam zrobić zwrot czy reklamację bo chcę odzyskać całość kwoty i nie chcę mieć z tym sprzedającym nic więcej wspólnego. Proszę o odpowiedź IMG20250314131847.jpg

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

IMG20250314171932.jpg

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:131016720 złóż reklamacje jeżeli towar niezgodny z opisem.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:131016720. Czy kontaktowałeś się ze sprzedającym, aby wyjaśnić tę sprawę? Na przykład przez ''Zadaj pytanie'' lub ''Zapytaj o zakup''?  
Jeśli potrzebujesz naszego wsparcia w dojściu do porozumienia, to najlepszym rozwiązaniem będzie rozpoczęcie Dyskusji i wskazanie swojego roszczenia. Po 24h od jej rozpoczęcia będziesz mógł poprosić o pomoc naszych doradców. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:131016720
#7 Wielbiciel#

Dziękuję 

oznacz moderatorów