anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Od jakiegoś czasu strona Allegro bardzo wolno pracuje - normalnie muli. Czy tylko u mnie tak jest ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
mare40
#7 Wielbiciel#

Od jakiegoś czasu strona Allegro bardzo wolno pracuje - normalnie muli. Czy tylko u mnie tak jest? Czasami muszę czekać aż się włączą wszystkie reklamy .

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28
LEW433
#21 Demiurg#

@mare40 U wszystkich którzy mają blokera reklam.

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Podobno to efekt uboczny łączenia ofert. Już mi nawet sobie szkoda strzępić języka, na te ich udogodnienia. Powinni przy wejściu do allegro od razu pytać czy ukończone 18 lat, Bo wszelkie zakupy są tu sady.zmem...

oznacz moderatorów
SzamanMk
#7 Wielbiciel#

U mnie to samo androidzie ok na PC nie da sie stron przełanczac na allegro

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SzamanMk czy problem występuje niezależnie od przeglądarki jakiej używasz? Spróbuj proszę zmienić przeglądarkę, a jeśli to pomoże, to wyczyść pamięć podręczną tej, z której korzystasz. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@la_nika U mnie muli i nie da się nic wystawić charytatywnie a chciałem pomóc poszkodowanym powodzianom .Konto firmowe działa. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kolekcjoner608 czy możesz podesłać nagranie ekranu na którym ten problem będzie widoczny? Czy próbowałeś skorzystać z innej przeglądarki?  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mare40
#7 Wielbiciel#

Android-ok firefox-ok chrome - nie ok

oznacz moderatorów
brakestop
#16 Inspirator#

@mare40 na Chrome to ja nawet odpisać na tym forum nie mogę. Muszę przełączyć się na FF.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mare40  w takim razie poprosze Cię o wyczyszczenie pamięci podręcznej Chrome'a. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Próbowałem na innej przeglądarce ale to nic nie zmieniło . Problem wygląda tak że po wprowadzeniu wszystkich danych nie wyświetlają się cenniki do form promowania ( "nie możemy wyświetlić kosztów promowania" ) i system informuje że "coś poszło nie tak" .Pod rubryką "Produkty w ofercie" ciągle kręci się pomarańczowe kółko i to wszystko blokuje mi wystawienie. Szkoda chciałem pomów pod waszą banderą ale widzę że za dużo z tym problemów i jak tak ma być dalej to pomaganie trzeba będzie odpuścić. 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608 pod brave spróbuj 

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@az1rael Spróbować mogę ale wygląda na to że błąd tkwi gdzie indziej ,bo na moim koncie firmowym mam ten sam problem ,a normalne aukcje sprzedażowe wchodzą bez problemu. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kolekcjoner608 czy możesz przesłać nagranie ekranu, na którym ten błąd będzie widoczny? 
Będzie konieczne, abym mogła przekazać sprawę do działu technicznego, sam opis niestety nie wystarczy. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
ChainSaw
#9 Pomysłodawca#

U mnie na Chrome nie ma możliwości wystawienia ,na innych przeglądarkach zamula i tłumaczenie jest tylko częściowe

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@la_nika Poszukałem co nie co ,bo na koncie prywatnym nic nie sprzedawałem od lutego i widzę że mam blokadę sprzedaży i że mam do opłacenia opłatę weryfikacyjną 1,01 zł . Faktycznie weryfikację robiłem chyba tylko na koncie firmowym a na kontach prywatnych -nie . Czy to może być przyczyną problemu? Zaznaczam też że dotychczas na prywatnym koncie dostałem swego czasu info o tym że przekroczyłem limity DAC7 gdzie wymagacie potwierdzenia danych w tym PESEL-u ,którego ja osobiście nie widzę potrzeby podawać co zresztą opisałem w swoim wątku  i gdzie czekam ciągle na odpowiedź.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kolekcjoner608 tak, to stanowi problem, na Twoim koncie sprzedaż jest zablokowana, dlatego nie możesz wystawić ofert. 
Blokada jest spowodowana nie podaniem danych wymaganych w ramach dyrektywy DAC7. 

Zgodnie z artykułem (oraz Dyrektywą DAC7) jeżeli po upływie 60 dni nie dostarczysz nam potrzebnych informacji, na podstawie ustawy jesteśmy zobowiązani do tego, aby tymczasowo:

  • zablokować Ci wypłatę pieniędzy ze sprzedaży lub
  • zablokować możliwość sprzedaży.

W przypadku, gdy nie przekażesz nam wymaganych danych w terminie – będziemy mogli zablokować wypłatę pieniędzy ze sprzedaży na Twoich kontach. W dalszej kolejności, jeśli nadal nie otrzymamy od Ciebie wymaganych danych – zgodnie z nowymi przepisami będziemy zobowiązani zablokować Ci możliwość sprzedaży. Blokady zdejmiemy, gdy uzupełnisz dane.


Nie wiem do jakiego wątku nawiązujesz, przykro mi, że nie otrzymałeś odpowiedzi, mam nadzieję, że mój wpis wyjaśni te kwestię, jeśli nie, poproszę o link do wątku do którego się odnosisz. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@la_nika Pisałem w wątku "Czy coś się zmieniło" ,gdzie zresztą wywołałem moderatorki ale podobno jest dużo zgłoszeń i mam czekać a chodziło mi głównie o to czy nadal jest wymagane podawanie numeru PESEL ,bo na koncie firmowym tego nie było i tam mam wszystko potwierdzone. Czy mam rozumieć że jak nie podam wszystkich wymaganych danych to z czasem zablokujecie mi wypłaty środków również z konta firmowego czy tylko z tego gdzie sprzedawałem prywatnie i tylko charytatywnie? 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kolekcjoner608 konta prywatne i firmowe są procesowane zupełnie niezależnie w kontekście DAC7, więc odpowiedź brzmi: trzeba uzupełnić dane na koncie firmowym i osobno na kontach prywatnych. 
Inne dane są wymagane na koncie firmowym (d
ane rejestrowe firmy, numer VAT nadany w kraju rejestracji firmy, numery podatkowe nadane w państwach innych niż kraj rejestracji, a inne na koncie prywatnym (imię i nazwisko, ulica i numer domu, kod pocztowy i miasto. kraj, data urodzenia oraz numer identyfikacji podatkowej: numer PESEL (opcjonalnie NIP) lub numer TIN).
Jeśli nie chcesz podawać numeru PESEL, możesz podać numer NIP i datę urodzenia. 


   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@la_nika Ok. spróbuję wpisać bez PESEL-u ,a co z moim pytaniem odnośnie możliwości zablokowania wypłat z konta firmowego (zweryfikowanego) w przypadku gdybym nie podał wymaganych danych na koncie prywatnym? Osobiście się rozliczam w US sam tak ze swojej pensji jak i z zarobków na koncie firmowym . 

oznacz moderatorów