Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Allegro uporczywie kasuje negatywną ocenę sprzedawcy, choć uważam i to opisuję, że nie wywiązał się z tego, co oferował. Dwukrotnie usunęli mój wpis. Chcę się od tego odwołać. Oczywiście, gdy pytam konsultantów, jak złożyć reklamację, udają, że pytanie nie padło. Co mogę zrobić?
@aLeena7 A napisz z jakich powodów Allegro usuwa twoje komentarze, prawdopodobnie naruszają regulamin. Komentarz może tylko usunąć konsultant z oczywistych powodów.
Widocznie nie potrafisz napisać opinii tak by nie naruszała regulaminu .Sprawdź sobie których zwrotów nie wolno w nim wpisywać i porównaj z tym co napisałeś sprzedawcy.
@aLeena7 Nie musisz się tu tłumaczyć, jak pisze @LEW433 .
Odwołanie możesz złożyć tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt#subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b
Sprawa trafi do osoby na wyższym stanowisku. Domagaj się podania powodu usunięcia oceny, a potem wystaw ją ponownie z pominięciem elementu, który powodował jej dwukrotne usuwanie.
@aLeena7 rozumiem Twoje niezadowolenie. Jednak decyzja o usunięciu Twojej oceny została podjęta w oparciu o nasz regulamin i informacje jakie sprzedający podał w ofercie. Przewidywany czas dostawy wynosił w przypadku paczkomatu 2 dni robocze. Na przewidywany czas dostawy składają się: czas wysyłki – czyli czas, jaki sprzedający potrzebuje na przygotowanie przesyłki od momentu otrzymania zapłaty za przedmiot do jego wysłania oraz czas przewozu – czyli czas transportu przesyłki do punktu.
Sprzedający nadał przesyłkę w dniu 18 sierpnia 2021, o godzinie 18:40 (czyli zgodnie z podaną przez siebie deklaracją) i została umieszczona w paczkomacie odbiorczym 20 sierpnia 2021, o godzinie 13:36.
Przewidywany czas dostawy wyliczany jest na podstawie wcześniejszych dostaw tego Sprzedającego. Sprzedający wywiązał się z deklaracji, dlatego Twoja reklamacja dotycząca dostawy została odrzucona.
Możesz napisać odwołanie od decyzji pracowników Allegro za pomocą tego formularza.
Witam. Skorzystałam z formularza jednak po jego wysłaniu nie dostałam emaila z potwierdzeniem wysłania zgłoszenia, jedynie na stronie aplikacji po wysłaniu wyskoczyła informacja ze wiadomość została, czy oprócz tego powinien przyjsc też email?
Powinna przyjść wiadomość z numerem zgłoszenia.
@aLeena7 Są jakieś program bonusowy który uwzględnia ilość wystawionych negatywow na Allegro?
I co, za to że dostawa jest zgodna z warunkami oferty - negatyw jaaaaaaaa.
No to brawo Allegro, a co jeśli klientka wystawi negatyw bez komentarza, to już nie zostanie usunięty - czyż nie tak?
@aLeena7 Negatyw nie miał podstaw, dlatego został usunięty. Trzeba dokładnie czytać cały opos aukcji razem z akładkami, a nie opierać się na "widzimisie. że"
Ptysiu jeden z drugim,
Jeśli kupuję towar, który jest dostępny u kilku sprzedawców, to gdy zależy mi na czasie, kieruję się terminem dostawy. Tym, który przy ofercie jest podkreślony na zielono. I tak było w tym wypadku. Jeśli ktoś gwarantuje, że jutro towar dotrze, to musi wiedzieć jakie są zasady przewoźnika, z którego korzysta. Tyle. To, że nadał paczkę przed 19:00 kompletnie nie spełnia zasad dostawy, bo z tego paczkomatu odbiera się przesyłki do 16:00. Skąd to wiem? Bo zadałam sobie trud, by to sprawdzić. Sprzedawca nie. Mnie nie interesowało, kiedy wyśle, bo nie to jest podkreślane w ofercie. Mnie interesował termin dostawy. A ten obiecywał, ze paczka dotrze jutro. Tylko, żeby tak się stało, to sprzedawca musi dokonać wysyłki w określonym czasie. Dostrzegasz, ptysiu, problem? Jeśli nie wiem, jak pracują kurierzy, to nie obiecuję dostawy w określonym terminie. I raz jeszcze: nie interesuje mnie termin wysyłki. Gdyby sprzedawca wysłał paczkę przed 16 a Inpost by jej nie dostarczył na jutro, to kompletnie inna bajka. Sprzedawca wywiązała się z obiecanej oferty. Ale w tym konkretnym wypadku...
Cóż, misie. I przykład dla nieogarów, którzy nie dostrzegają różnicy pomiędzy terminem wysyłki a czasem dostawy.
Ale to nie sprzedawca deklaruje te wyświetlane na zielono informacje, tylko allegro!!!!! Więc pretensje do allegro a nie do sprzedawcy. Wyjaśniła Ci to moderator, a ty dalej brniesz... Ehhh
@aLeena7 Myszko złota 🤣, nadałem paczkę paczkomatem do klienta przedwczoraj o godzinie 10:01. Jako, że akurat podjechał kurier Inpostu to paczkę od razu wyjął a pytając się czy będzie jeszcze stwierdził, że przed 16 będzie ponownie w tym paczkomacie.
Mimo, że adresat przesyłki mieszka w sumie niedaleko (60km) to paczka dopiero dzisiaj zostanie (prawdopodobnie) dostarczona do paczkomatu odbiorczego wg. statusu na śledzeniu.
Proszę wlej sobie do głowy tą wiedzę o której wspomina @AQUASYSTEMS !
To nie sprzedający deklaruje na kiedy zostanie dostarczona paczka (tylko allegro i często wprowadza w błąd klientów przez to). Sprzedający deklaruje jedynie tylko czas wysyłki czyli kiedy włoży paczkę do paczkomatu!
@aLeena7 Misiaczko -ptysiaczko. Ludzie na forum włącznie z moderatorką tłumaczą Ci, że ten termin "na zielono" jest wzięty z sufitu. Trzeba tę zjrzeć do zakładki "dostawa" i tam są obowiązujące sprzedawcę dane, Bo to on napisał, a nie ktoś dopisał wg. własnego widzimisie.
Nie masz absolutnie racji i nikogo nie przekonasz wymyślaniem argumentów, które nijak się mają do rzeczywistości. To tak jakbyś powiedziała, że "ziemia jest płaska bo JA tak widzę"
Trzeba czytać całośc oferty, a nie zobaczyć jedno zdanie i klikać "kup teraz" Można też włączyc myślenie i dopytać sprzedawcę
Nie brać wszystkiego co jest napisane od razu na serio
No to teraz już wszystko jasne dlaczego allegro usuwa twoje negatywne opinie dotyczące czasu wysyłki . Czas dostawy widoczny na zielono nie jest czasem podanym przez sprzedawcę tylko przez algorytmy allegro i to allegro można za to krytykować a nie sprzedawcę . Każdy sprzedawca stara się wysyłać zawsze w czasie jaki sam deklaruje np.24 h ,48 h. .
@aLeena7 bardzo mnie zaskoczyła Twoja dociekliwość a jednocześnie rozczarowało to że nie sprawdziłaś wszystkiego do konca i tak:
1) Zazanaczony przez Ciebie strałka wpis umieszcza ALLEGRO ANIE SPRZEDAWCA - wystarczyło odrobine poczytać forum bo byłu już kilka awantur na temat tego wpisu ( oczywiście że on czesto wprowadza kupujących w bład) lecz twoje pretensje są zupełnie źle ukierunkowane
2) Przy tym wpisie jest taka malitka literka "i" w kółeczku - nalezalo na nia najechac kursorem wówczas bys mogła przeczytać że to PRZEWIDYWANY czas dostawy wyliczany z wczesniejszych wysyłek sprzedającego - a nie CZAS GWARANTOWANY
Reasumując jeśli bys jeszcze odrobinke bardziej była dociekliwa to już przy zakupie brałabys pod uwage że nie jest to czas gwarantowany a nawet jeśli byś to przeoczyla - to należało odpowiednio ukierunkować swoje pretensje - czyli do allegro które to ten wlasnie wpis umieściło sprzedawca nie ma na to zadnego wpływu nie może go ani umieścieć ani usunąć ze swoich ofert.
Być może wówczas rozwżyłabys czy sprzedający na ten negatyw zasłużył.
Poza tym generalnie zgadzam sie z Tobą że te oznaczenia wprowadzają w błąd. Miałem kiedyś kupującą która zasugerowała sie takim wpisem przy aukcji" dostawa na jutro" a potem jako przesyłke wybrała - Allegro przesyłka polecona. Produkt dotarł po 10 dniach 😞 . Kupująca nie odebrała i zrobila zwrot. Na szczescie zrozumiała że ten wpis to nie nasza wina i nie skonczyło sie negatywem.
Tak że ten zapis nie jest komfortowy ani dla kupujących anie dla sprzedających. Mam nadzieje że weźmiesz to pod uwage przo kolejnych wystawianych komentarzach.
Bajaderki pyszniutkie,
Jeśli jest kilka ofert, to wybieram konkurencyjną, czyli patrząc pod katem czasu dostawy. A to, że to algorytmy allegro, to mam to w pompce. To jest część składowa oferty, jest ona informacją handlową. Tym się kieruję wybierając jedną ofertę a nie drugą czy trzecią. Sprzedawca nie ma szans na zrealizowanie tego? Cóż, nie moja broszka. Allegro może w takim razie napisać, ze pokrywamy przesyłkę pyłem księżycowym? To nie mój problem, tylko sprzedawcy, bo ja będę chciała paczkę pokrytą pyłem księżycowym. Dotarło, misie?
I jeszcze jedno: gdzie allegro napisało w odpowiedzi do mnie, ze to oni są sprawcami zamieszania, bo to oni generują czas dostawy? Ja wciąż odnosiłam się do tego co w moim mniemaniu jest ofertą handlową i pozwala mi zweryfikować u kogo chce kupić towar, czyli ten zielony czas dostawy, oni ani razu nie odnieśli się do tego. Ani razu. Bo to co jest po rozwinięciu oferty, to już zupełnie inna bajka. Gdyby to był jeden produkt, to nie ma znaczenia. Jeśli takich samych produktów jest 1000 to czas dostawy, pojawiający się przy ofercie, jest istotną, weryfikującą sklep, informacją. Tak więc tyle, słoneczka wy moje.
@aLeena7 cóz skoro już rozmawiamy tak miło to nalezy doczytac oferte a potem sprawdzic różnice miedzy czasem GWARANTOWANYM a PRZEWIDYWANYM 🙂
Ot i problem sie rozwiązał 🙂
A pretensje ? cóż jak mówi stare przysłowie : Jeszcze sie taki nie urodził co by wszystkim dogodził" wiekszośc kupujących jest rozsądnych i rozumie ograniczenia a to że kilka procent iuważa że to " nie ich problem" cóz ..... to ich problem 🙂
Kazdy komentarz swaidczy nie tylko o poziomie sprzedającego lecz także kupującego . Jełsi negatyw jest irracjonalny .......
Tutaj sobie pozwole zakonczyć swój wpis.
Nie, słonko. Ty wciąż nie widzisz sedna: ja nie muszę nic doczytywać, jeśli na pierwszej stronie przy produkcie jest adnotacja na zielono. Bo to jest informacja handlowa. Jeśli jej nie ma, to wtedy sprawdzam.
@aLeena7 oczywiscie że nic nie musisz doczytywac 🙂 Tylko po co mieć potem pretensje do garbatego że ma proste dzieci ?
Jeśli nie czytasz - bo nie musisz to masz skutek własnych działań.
A mogłabyś doczytać i zaoszczedzić sobie stresu 🙂 . No ale nie musisz