anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymałem uszkodzony produkt - sprzedający nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności

s00ng00
#7 Wielbiciel#

Mam rozpoczętą dyskusję ze sprzedającym  „towar uszkodzony, ale paczka jest cała”  otrzymałem uszkodzony przedmiot,  ale paczka,  w której przyszedł przedmiot jest cała- nie jest zniekształcona by móc składać protokół u przewoźnika. Sprzedający od początku kieruje winę na przewoźnika, którego sam zmienił bez naszej zgody a następnie w całej dyskusji zmienia swoje stanowisko. Cała dyskusja trwa już od 14 stycznia, tj od  dnia dostawy i chwili zauważenia uszkodzeń na towarze. Doradcy Allegro bez mojej zgody zakończyli mi dwukrotnie w ciągu 5 minut dyskusję tłumacząc się tym, że sprzedawca zadeklarował że zgłosił reklamację do przewoźnika. Jak funkcjonuje wsparcie Doradcy Allegro w dyskusji, skoro za każdym razem wypowiada się inny pracownik i nie zaznajamia się z całą dyskusją od początku? Cała dyskusja przedstawia, że sprzedający zmienia swoje stanowisko kilkukrotnie a Doradca Allegro czyta tylko ostatni wpis i do niego się odnosi. Jest to krzywdzące dla kupującego. Powodem założenia dyskusji nie jest uszkodzenie paczki tylko otrzymanie uszkodzonego towaru. Bardzo proszę o pomoc w tej sytuacji ponieważ uważam że ta dyskusja z dotychczasowym wsparciem prowadzi do niczego.  @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

LEW433
#21 Demiurg#

A to jakieś nowe standardy Allegro, sprzedajacy wystarczy  ze napisze że zgłosi reklamację i już się zamyka dyskusje, przecież kupujący skalda rekalamcję ze otrzymał uszkodzony towar a paczka cała, to co obchodzi kupującego przewoźnik? sprzedajacy ma rozpatrzyć rekalamcję i nie rozpatruje jej przecież. czy jest jakiś nowy regulamin dyskusji? @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

s00ng00
#7 Wielbiciel#

Właśnie sam się dziwię - przecież ja składam reklamację do sprzedającego - on ją musi rozpatrzeć (przyjąć lub odrzucić) a ewentualne odszkodowania od przewoźnika są w jego interesie, a nie moim.

  @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Dlaczego sprzedający uzależnia decyzję w sprawie mojej reklamacji od wyniku swojej reklamacji u przewoźnika? Dodam jeszcze tylko, że zakupiłem przedmiot w allegro SMART! - kurier DPD, a sprzedający bez mojej zgody zmienił kuriera na FedEx.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Moderacja nie odpowiedziała na pytanie dlaczego zamyka dyskusje jak sprawa nie rozwiązana - dlaczego? @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@s00ng00 Przykro mi, ale nie będę tutaj rozstrzygać, dlaczego sprzedający wydał taką decyzję. Ma 14 dni na odrzucenie lub uznanie reklamacji. Pamiętaj, że możesz złożyć wniosek o Allegro Protect jeśli oznaczysz dyskusję jako nierozwiązaną po 14 dniach. Zweryfikujemy sprawę i wydamy decyzję. 

Więcej na ten temat tutaj

Jeśli masz więcej wątpliwości, skontaktuj się z nami przez formularz

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Minęło 7dni a dyskusja zostało 2-krotnie zamknięta- dlaczego?

oznacz moderatorów

s00ng00
#7 Wielbiciel#

@LEW433 Doradca Allegro zamknąl samowolnie dyskusję, bo sprzedający napisał, że złożył reklamację do przewoźnika (uwaga! informacja jaką uzyskałam mailowo od przewoźnika - "nie mamy takiej reklamacji w systemie").

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

I moderacja milczy, tu się dzieją dziwne rzeczy, regulamin swoje a doradcy swoje.

oznacz moderatorów

s00ng00
#7 Wielbiciel#

@LEW433 "wsparcie doradcy", który nie zapoznaje się z problemem od samego początku założenia dyskusji jest bardziej problematyczne niż gdyby nie było go w ogóle. Złożyłem reklamację - oczekuję wymiany towaru na nowy, bez wad, a jeden z doradców wznowił dyskusję wskazując, że oczekuję zwrotu pieniędzy za wszystkie przedmioty z zamówienia (zamówiłem 3 różne przedmioty u tego sprzedawcy, a reklamuje tylko jeden z nich w kwocie 4200 PLN) , co potęguje konflikt ze sprzedającym. 

@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie wiem tu juz nie jest to Alelgro, tu się dzieją dziwne rzeczy.

oznacz moderatorów

s00ng00
#7 Wielbiciel#

sprzedający już odrzucił reklamację (decyzja sprzedającego), gdy zgłosiłem "zwrot (reklamacja) towa uszkodzony, ale paczka jest cała", sprzedający stwierdził w tej decyzji, że towar nie mógł zostać uszkodzony w transporcie. 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@s00ng00 W dyskusji wypowiadają się różni doradcy, ponieważ sprawa jest rozpatrywana zgodnie z kolejnością zgłoszeń. W tym wypadku sprawę może przejąć ktoś inny. 

Nie mam innych kompetencji niż doradca. Widzę, że otworzył On dyskusję na nowo dzisiaj i wskazał sprzedającemu ponownie jakie są Twoje żądania. Pamiętaj, że Allegro w dyskusji jest bardziej mediatorem i pomaga dojść do porozumienia między kupującym a sprzedającym.

Proszę poczekaj na informację od sprzedającego. Ma 24 godziny na odpowiedź. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

s00ng00
#7 Wielbiciel#

zgadzam się z Tobą, tylko każdorazowo Doradca nie zna sprawy od początku, a powinien. Doradca nawet nie zna powodu złożenia reklamacji. Czy mogę prosić Moderatorów o przeanaliizowanie tej całej dyskusji od początku do końca? Przez ich niewiedzę w całej tej dyskusji zostają podniesione nie te tematy, o które wnioskuję. 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@s00ng00 przeanalizowałam Twoją sprawę. Doradca jasno wskazał, dlaczego zamyka Twoją dyskusję. (dzisiaj o 20:55) Przykro mi, że Twoja sprawa się przeciąga i nie jest po Twojej myśli, ale na ten moment należy cierpliwie czekać. 

Jeśli masz wątpliwości, wskaż je w dyskusji lub skontaktuj się z nami przez formularz

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

s00ng00
#7 Wielbiciel#

ale dlaczego tak może, skoro nie jest to przedmiotem mojej reklamacji? ja składam reklamację do sprzedawcy z tytułu otrzymania uszkodzonego towaru a nie paczki/ kartonu. 

oznacz moderatorów