Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam rozpoczętą dyskusję ze sprzedającym „towar uszkodzony, ale paczka jest cała” otrzymałem uszkodzony przedmiot, ale paczka, w której przyszedł przedmiot jest cała- nie jest zniekształcona by móc składać protokół u przewoźnika. Sprzedający od początku kieruje winę na przewoźnika, którego sam zmienił bez naszej zgody a następnie w całej dyskusji zmienia swoje stanowisko. Cała dyskusja trwa już od 14 stycznia, tj od dnia dostawy i chwili zauważenia uszkodzeń na towarze. Doradcy Allegro bez mojej zgody zakończyli mi dwukrotnie w ciągu 5 minut dyskusję tłumacząc się tym, że sprzedawca zadeklarował że zgłosił reklamację do przewoźnika. Jak funkcjonuje wsparcie Doradcy Allegro w dyskusji, skoro za każdym razem wypowiada się inny pracownik i nie zaznajamia się z całą dyskusją od początku? Cała dyskusja przedstawia, że sprzedający zmienia swoje stanowisko kilkukrotnie a Doradca Allegro czyta tylko ostatni wpis i do niego się odnosi. Jest to krzywdzące dla kupującego. Powodem założenia dyskusji nie jest uszkodzenie paczki tylko otrzymanie uszkodzonego towaru. Bardzo proszę o pomoc w tej sytuacji ponieważ uważam że ta dyskusja z dotychczasowym wsparciem prowadzi do niczego. @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
A to jakieś nowe standardy Allegro, sprzedajacy wystarczy ze napisze że zgłosi reklamację i już się zamyka dyskusje, przecież kupujący skalda rekalamcję ze otrzymał uszkodzony towar a paczka cała, to co obchodzi kupującego przewoźnik? sprzedajacy ma rozpatrzyć rekalamcję i nie rozpatruje jej przecież. czy jest jakiś nowy regulamin dyskusji? @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Właśnie sam się dziwię - przecież ja składam reklamację do sprzedającego - on ją musi rozpatrzeć (przyjąć lub odrzucić) a ewentualne odszkodowania od przewoźnika są w jego interesie, a nie moim.
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Dlaczego sprzedający uzależnia decyzję w sprawie mojej reklamacji od wyniku swojej reklamacji u przewoźnika? Dodam jeszcze tylko, że zakupiłem przedmiot w allegro SMART! - kurier DPD, a sprzedający bez mojej zgody zmienił kuriera na FedEx.
Moderacja nie odpowiedziała na pytanie dlaczego zamyka dyskusje jak sprawa nie rozwiązana - dlaczego? @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@s00ng00 Przykro mi, ale nie będę tutaj rozstrzygać, dlaczego sprzedający wydał taką decyzję. Ma 14 dni na odrzucenie lub uznanie reklamacji. Pamiętaj, że możesz złożyć wniosek o Allegro Protect jeśli oznaczysz dyskusję jako nierozwiązaną po 14 dniach. Zweryfikujemy sprawę i wydamy decyzję.
Więcej na ten temat tutaj.
Jeśli masz więcej wątpliwości, skontaktuj się z nami przez formularz.
Minęło 7dni a dyskusja zostało 2-krotnie zamknięta- dlaczego?
@LEW433 Doradca Allegro zamknąl samowolnie dyskusję, bo sprzedający napisał, że złożył reklamację do przewoźnika (uwaga! informacja jaką uzyskałam mailowo od przewoźnika - "nie mamy takiej reklamacji w systemie").
I moderacja milczy, tu się dzieją dziwne rzeczy, regulamin swoje a doradcy swoje.
@LEW433 "wsparcie doradcy", który nie zapoznaje się z problemem od samego początku założenia dyskusji jest bardziej problematyczne niż gdyby nie było go w ogóle. Złożyłem reklamację - oczekuję wymiany towaru na nowy, bez wad, a jeden z doradców wznowił dyskusję wskazując, że oczekuję zwrotu pieniędzy za wszystkie przedmioty z zamówienia (zamówiłem 3 różne przedmioty u tego sprzedawcy, a reklamuje tylko jeden z nich w kwocie 4200 PLN) , co potęguje konflikt ze sprzedającym.
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Nie wiem tu juz nie jest to Alelgro, tu się dzieją dziwne rzeczy.
sprzedający już odrzucił reklamację (decyzja sprzedającego), gdy zgłosiłem "zwrot (reklamacja) towa uszkodzony, ale paczka jest cała", sprzedający stwierdził w tej decyzji, że towar nie mógł zostać uszkodzony w transporcie.
@s00ng00 W dyskusji wypowiadają się różni doradcy, ponieważ sprawa jest rozpatrywana zgodnie z kolejnością zgłoszeń. W tym wypadku sprawę może przejąć ktoś inny.
Nie mam innych kompetencji niż doradca. Widzę, że otworzył On dyskusję na nowo dzisiaj i wskazał sprzedającemu ponownie jakie są Twoje żądania. Pamiętaj, że Allegro w dyskusji jest bardziej mediatorem i pomaga dojść do porozumienia między kupującym a sprzedającym.
Proszę poczekaj na informację od sprzedającego. Ma 24 godziny na odpowiedź.
zgadzam się z Tobą, tylko każdorazowo Doradca nie zna sprawy od początku, a powinien. Doradca nawet nie zna powodu złożenia reklamacji. Czy mogę prosić Moderatorów o przeanaliizowanie tej całej dyskusji od początku do końca? Przez ich niewiedzę w całej tej dyskusji zostają podniesione nie te tematy, o które wnioskuję.
@s00ng00 przeanalizowałam Twoją sprawę. Doradca jasno wskazał, dlaczego zamyka Twoją dyskusję. (dzisiaj o 20:55) Przykro mi, że Twoja sprawa się przeciąga i nie jest po Twojej myśli, ale na ten moment należy cierpliwie czekać.
Jeśli masz wątpliwości, wskaż je w dyskusji lub skontaktuj się z nami przez formularz.
ale dlaczego tak może, skoro nie jest to przedmiotem mojej reklamacji? ja składam reklamację do sprzedawcy z tytułu otrzymania uszkodzonego towaru a nie paczki/ kartonu.