anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podałem zły numer telefonu przy zamówieniu do paczkomatu

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:78717205
#7 Wielbiciel#

Witam. Zamawiałem z allegro produkt i wybrałem odbiór w paczkomacie ale przy wypełnianiu formularza podałem zły numer telefonu:-( czy wiecie może jak go zmienić? Chyba że kod do paczkomatu przychodzi na email? 

oznacz moderatorów
90 ODPOWIEDZI 90
Client:68814836
#8 Zapaleniec#

@Cott666 sprawa zakończyła się w ten sposób, że paczki zostaną odesłane do nadawców i dzownilam do InPostu i gdyby nie to że jeden z nadawców nie napisał dyspozycji to wyslaliby mi kod odbioru.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

No tak, czyli teraz sprzedawcy wyślą Ci paczki ponownie na swój koszt lub możesz domagać się zwrotu wpłaty.

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@InPost  Zróbcie coś z tym. Przerabiałam podobną sytuację, kobieta podała zły telefon a miała 3 przesyłki w multiskrytce. Trzech sprzedających musiało się produkować by ten kod dotarł na czas pod właściwy numer telefonu. 

Albo wysyłajcie jak należy kod we wiadomości, albo przestańcie robić szopki i wymagać zaangażowania wszystkich sprzedających.

_____________
Kama
oznacz moderatorów
Client:68814836
#8 Zapaleniec#

@xyz96 mam nadzieję że sprzedawcy nie będą robić problemów o to

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@msniezek  Z natury nie jestem upierdliwa, jednak ta sytuacja spokoju mi nie daje. Chciałabym wiedzieć jakie jest oficjalne stanowisko Allegro.

Klientka kupuje z dostawą do paczkomatu u dwóch sprzedających i podaje zły numer telefonu. Inpost umieszcza przesyłki w multiskrytce i nie wysyła we wiadomości kodu odbioru. Do tego jest weekend i utrudniony kontakt ze sprzedającymi, jeden wysyła wiadomość do Inpostu z właściwym numerem, drugi nie.

Przesyłki wracają do nadawców a klientka otrzymuje tutaj na forum informację, że za tę sytuację odpowiadają sprzedawcy i ich psim obowiązkiem jest wysłać paczki ponownie na własny koszt. Ponieważ też miewam takie sytuacje chciałabym wiedzieć czy faktycznie jako sprzedająca muszę ponosić wszelkie dodatkowe koszty skoro to kupujący popełnia błąd?

_____________
Kama
oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Kaliope_Brzeg 

Za podanie odpowiednich danych odpowiada Klient. Jeśli Odbiorca wskaże błędne dane to dla przesyłki umieszczonej w Multiskrytce nie otrzyma powiadomienia z kodem odbioru poprzez sms lub aplikację.

W takich sytuacjach Odbiorca powinien skontaktować się z wszystkimi Nadawcami, od których przesyłki znajdują się w Multiskrytce i poprosić ich o przesłanie dyspozycji przekazania kodu odbioru na poprawne dane na adres pomoc@inpost.pl.

Możemy udostępnić kod odbioru na poprawny numer telefonu Odbiorcy, jedynie w sytuacji, kiedy dyspozycję zgłosi każdy z Nadawców.

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@InPost 

Zacznijcie czytać wnikliwiej z czym się do  Was zwracamy. Co trzeba robić w takich sytuacjach to ja recytuję nawet w nocy wyrwana ze snu 😂

Pojąć nie mogę dlaczego do odbioru jednej paczki przychodzi kod we wiadomości e-mail a do dwóch w multiskrytce już nie. Możecie to jakoś racjonalnie wytłumaczyć? 

Właśnie ten głupi wymysł generuje takie problemy jak w tym wątku i my sprzedający zbieramy niezasłużone cięgi.

_____________
Kama
oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Kaliope_Brzeg 

Zmiana ta została wprowadzona wraz z wejściem regulaminu w dniu 8 października 2020r.  Jeżeli w danym Paczkomacie ma być umieszczona przez Operatora więcej niż jedna przesyłka kierowana do tego samego Odbiorcy, Operator zastrzega sobie prawo do umieszczenia wszystkich takich przesyłek w jednej skrytce Paczkomatu. O umieszczeniu kilku przesyłek w jednej skrytce Operator poinformuje Odbiorcę w wiadomości sms lub aplikacji. Wiadomość e-mail jest wysłana lecz nie zawiera kodu obioru.

Jeśli Odbiorca nie wyraża zgody na umieszczenie przesyłek w Multiskrytce prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. 

1) czat/messenger

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

 

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@msniezek

Tak też robię, dogaduję się zawsze ze swoimi klientami i to działa całkiem dobrze 😊

Dokładnie o to mi chodziło. Dziękuję 😊

_____________
Kama
oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@InPost

Ja to wszystko wiem. Nie rozumiem natomiast dlaczego wiadomość nie zawiera kodu odbioru 😊 

 

_____________
Kama
oznacz moderatorów
Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@InPost  A co stoi na przeszkodzie podania kodu odbioru na maila w przypadku przesyłek w multiskrytce 🤔

Z InPostu nie korzystają wyłącznie młodzi ludzie, którzy posiadają smartfona. Nie każdy posiada smartfona, pomimo, że odbiera paczki z paczkomatów.

Są też w kraju regiony o słabym zasięgu i obsługa aplikacji jest mocno utrudniona, a wręcz niemożliwa, jak obecnie, gdzie po silnych opadach śniegu nie ma łączności z siecią operatorów.

Mieszkam w mieście na Dolnym Śląsku. Na mój numer telefonu nie otrzymałam kodu weryfikacyjnego do aplikacji InPost.

Pracownicy na infolinii próbowali wmówić mi, że to problem z zablokowanymi smsami premium. Odblokowałam i wciąż kodu nie otrzymywałam, a więc nie one były problemem, a co, też nie wiem, bo nikt mi tego nie wyjaśnił.

Na telefon mojej mamy takowy kod przyszedł natychmiast i w ustawieniach mam jej numer, a ze swojego telefonu odbieram paczki zdalnie.

Nie lubię, jak ktoś wmawia mi, jak w Żyda chorobę, że błąd leży po mojej stronie, a jak się później okazuje tak nie jest.

Regulamin regulaminem, ale nie utrudniajcie niepotrzebnie ludziom korzystania z Waszych usług.

Wiola
oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Wioletta2701  Na przeszkodzie stoi bezpieczeństwo 😂

Kod odbioru dla Multiskrytki udostępniamy w aplikacji InPost Mobile LUB wysyłamy w wiadomości SMS. Nie wysyłamy kodów odbioru w wiadomościach email ze względów bezpieczeństwa.

 

_____________
Kama
oznacz moderatorów
Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@Kaliope_Brzeg Bezpieczeństwo 😂🤣 Słabe wytłumaczenie. To już są normalne jaja. O bezpieczeństwo mojego smartfona muszę zadbać ja sama.

Wystarczy, że ktoś "gwizdnie", znajdzie czyiś telefon, który nie jest zabezpieczony żadnym kodem, otworzy sobie zakładkę InPost, która też nie jest otwierana żadnym kodem czy pinem (choć nic nie stałoby na przeszkodzie, gdyby tak było, jak logowanie do bankowości internetowej w smartfonie) i zobaczy, że są do odbioru przesyłki z multiskrytki i pod osłoną nocy, by uniknąć spojrzeń kamer wyjmie sobie paczuszki i hulaj dusza.

Wiola
oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@Kaliope_Brzeg Allegro nie ingeruje w tego rodzaju spory. Jeżeli pytasz, czy gdy potwierdzi się, że kupujący podał nieprawidłowy numer telefonu to mimo wszystko będziemy oczekiwać, że sprzedający ponownie wyśle te przesyłki na swój koszt - nie, nie będziemy. Najlepiej gdyby strony transakcji doszły w tej sprawie do porozumienia.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@msniezek 

Allegro nie ingeruje w tego rodzaju spory. Jeżeli pytasz, czy gdy potwierdzi się, że kupujący podał nieprawidłowy numer telefonu to mimo wszystko będziemy oczekiwać, że sprzedający ponownie wyśle te przesyłki na swój koszt - nie, nie będziemy. Najlepiej gdyby strony transakcji doszły w tej sprawie do porozumienia.Allegro nie ingeruje w tego rodzaju spory. Jeżeli pytasz, czy gdy potwierdzi się, że kupujący podał nieprawidłowy numer telefonu to mimo wszystko będziemy oczekiwać, że sprzedający ponownie wyśle te przesyłki na swój koszt - nie, nie będziemy. Najlepiej gdyby strony transakcji doszły w tej sprawie do porozumienia.

To może dobrze byłoby usunąć z wątku nieprawdziwe stwierdzenie obarczające odpowiedzialnością sprzedawców. Po co kupujący mają sugerować się nieprawdziwą informacją.

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/poda%C5%82em-z%C5%82y-numer-telefonu-przy...

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

To stwierdzenie nie jest nieprawdziwe. To stwierdzenie jest oparte na prawie konsumenckim. Allegro nie decyduje o prawdziwości tego stwierdzenia, mimo to z forum może usuwać, co chce, już kilka zgodnych z prawem moich postów z tego wątku usunęło.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96 Jeżeli kupujący podaje złe dane do wysyłki, to nie można obarczać tym błędem sprzedawcy. Miałam klientkę, która podała w zamówieniu zły paczkomat, w zupełnie innym mieście niż aktualnie przebywała. Siłą rzeczy, przesyłki nie odebrała. Ustaliłyśmy, że odstąpi od umowy i zamówi jeszcze raz, do prawidłowego paczkomatu. Ani ona nie poniosła dodatkowych kosztów, ani ja. 🙂 Wszystko można ogarnąć, trzeba tylko chcieć. Dobrze o tym wiesz, a specjalnie podsuwasz kupującym rady, które generują konflikty albo straty sprzedawców.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@konto zamknięte "Wszystko można ogarnąć, trzeba tylko chcieć." - no ale ona przecież chce... dowalić sprzedającemu😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

A @Knowhere  zazwyczaj dowala kupującemu, nawet bezpodstawnie, a ja mam podstawy na swoje stwierdzenie.

Łuna przecież che....... żałość.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96 więc bardzo proszę, oświeć mnie, w którym miejscu prawo mówi, że sprzedawca płaci za ponowną przesyłkę, bo kupujący podał błędne dane do wysyłki.🙂 

oznacz moderatorów