anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z nadanym zwrotem. Brak zawartości. Co dalej...

Djdidzejek
#9 Pomysłodawca#

Hej kochani. Mam pytanie odnośnie ciekawej sytuacji ze zwrotem. Zakup od firmy, drobiazg - płyta Blu-ray. Przyszła w kiepskim stanie wiec postanowiłem zwrócić. I tu zaczyna się zabawa. Owinąłem opakowanie gęsto folią bąbelkową i wio w kopertę. Po kilku dniach dostaje maila z Inpost, że przesyłka uległa uszkodzeniu i mam dać dyspozycje co dalej. No ale patrze na zamieszczone zdjęcia a tam resztki papieru koperty bez zawartości... Jest protokół z tego itd. Co dalej? Zakup za grosze bo to jakieś 50zł ale po prostu ciekawi mnie procedura. Co mam im napisać? Jak nie dam znać w ciągu 3 dni to odeślą mi te resztki? Mam za sobą setki przesyłek, ale to jest coś nowego.

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

UpsUps

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

LEW433
#21 Demiurg#

Po odstąpieniu od umowy zakupu i zwrot ze Smartem nie jesteś stroną, stroną jest tu allegro i sprzedający.

oznacz moderatorów

Djdidzejek
#9 Pomysłodawca#

Rozumiem, jednak sprzedawca będzie pewnie kręcił nosem, bo defakto towar do niego nie wrócił.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Djdidzejek Ale jak chcesz, Ja Ci pisze jak to wygląda, a kręcenie nosem przez sprzedającego, wszyscy kręcą jak mają zwroty, ja bym otworzył dyskusje jak zwrot przez Allegro.https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowakto ponosi odpowiedziaalność za zwrot smart.png

oznacz moderatorów

Djdidzejek
#9 Pomysłodawca#

Tak, zwrot przez allegro z opcją smart itd.

oznacz moderatorów

Djdidzejek
#9 Pomysłodawca#

A co z tym inpostem? Odpisać aby to zutylizowali? Oby nie przyszło im do głowy aby wysyłać mi te resztki...

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Djdidzejek jak nie zalatwisz tego z przewoźnikiem to od sprzedawcy dostaniesz 0,00pln zwrotu aż paczka do niego nie wróci z zawartością czyli do końca świata bo za zapakowanie zwrotu odpowiada uwaga kupujący

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Djdidzejek Nieprawda, wprowadza Cię w błąd, nie jesteś stroną dla przewoźnika, otwórz dyskusję, niech sobie sprzedający albo allegro reklamują. Odpiszesz będziesz stroną.

oznacz moderatorów

Djdidzejek
#9 Pomysłodawca#

Oba stanowiska interesujące. Ciekawe co na to moderatorzy...

Jak nie odpiszę w ciągu 3dni na maila, to rzekomo mają zwrócić "resztki" do nadawcy - czyli do mnie. Raczej nie wyślą tego dalej do kupującego...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Djdidzejek  napisał(a):

Oba stanowiska interesujące. Ciekawe co na to moderatorzy...

Jak nie odpiszę w ciągu 3dni na maila, to rzekomo mają zwrócić "resztki" do nadawcy - czyli do mnie. Raczej nie wyślą tego dalej do kupującego...


Raczej sprzedającego, a wersję moderacji ci wkleiłem, a ten co odpisał ci jest pomocnikiem sprzedającego,, więc zrób jak ci radzę. Napisz to sprzedającego i niech "walczy".

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@LEW433 wersję moderacji możesz sobie wklejać , Ustawodawca mówi jasno jakie prawa ma przedsiębiorca w przypadku umniejszenia wartości towaru na skutek działania klienta , przesyłka jest / była ewidentnie źle spakowana , w papierowej kopercie możesz wysłać życzenia do cioci , a nie towar i takie będzie stanowisko przewoźnika

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

No ta napisz jakie a nie pisz że mówi inaczej! tylko całość  anie wyrwane z kontekstu, a tak potraficie. A przecież sami zgadzacie się na regulamin allegro i go akceptujecie, czyżby nie?

oznacz moderatorów

Djdidzejek
#9 Pomysłodawca#

Towar owinięty kilka razy folią bąbelkową, włożony do koperty. Gdzie tu błąd pakowania? Przecież to jest do tego przeznaczone...

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Djdidzejek to trzeba bylo w karton spakować jeśli towar nie wróci do sprzedawcy to wstrzyma sie on z zwrotem do momentu odzyskania towaru czyli na zawsze. Dlatego przewoźnik skontaktował się z tobą bo reklamacje może wnieść nadawca lub odbiorca po odbiorze a odbioru nie będzie. Przewoźnik chce się dowiedzieć albo czego ma szukać albo dostac dowód transakcji i ile ma oddać odszkodowania te informacje masz w zakladce moje zakupy na allegro.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Djdidzejek to nie jest splądrowanie jak sugeruje @mwmonety , użyłeś zwykłej , niewzmocnionej koperty , złapała wilgoci i zwyczajnie się rozleciała .

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Lewek se może bzdety wklejac ale dobrze wyjme jutro dysk przenośny i wrzuce te screeny co mu moderatorka wytknęła że ten screenshoot wyciągnął moderacji z kontekstu i tak nie jest jak mu się wydaje będę widać musial go 1001 raz ustawić tyłem do pionu @mdrogeria 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Djdidzejek
#9 Pomysłodawca#

Bardzo dziękuję za informację.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Jak faktycznie to zostało z przesyłki co na fotce to nie wygląda na uszkodzenie tylko splądrowanie tej paczki przez osobę . Powinni podesłać fotkę stanu towaru a nie tylko strzęp koperty . Trudno uwierzyć że koperta sama tak się rozpadła . 

oznacz moderatorów

Djdidzejek
#9 Pomysłodawca#

W załączonym protokole widnieje adnotacja - "brak zawartości". Ogólnie stan tej przesyłki jest dramatyczny, jakieś ślady butów itd. Ja rozumiem, że jest ruch, Black Friday itd. ale i tak dziwne.

oznacz moderatorów