Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
hejka
mam dziwną sytuację z statusem paczki.
Przesyłka została opłacona z góry, przewoźnikiem miał być allegro one i miała zostać dostarczona do allegro box. W aplikacji śledziłam ją co jakiś czas, aż okazało się że zmieniła status na odebraną (przyszedł mi mail z allegro że jest w drodze ale nic poza tym- potem też nie przyszedł sms z powiadomieniem i kodem odbioru ani też mail na pocztę mimo że numer telefonu podałam poprawny); weszłam w szczegóły, okazało się że przewoźnikiem jest DPD a paczka została odebrana przez kogoś innego (widziałam w DPD śledzeniu paczki jedynie inicjały). Rozpoczęłam dyskusję ze sprzedającym. Ten potwierdził że miałam śledzenie paczki innej osoby - tylko że ten błędny numer paczki podpięty jest pod moją przesyłkę i wisi mi na allegro i jednocześnie mam status paczki odebranej… sprzedawca tłumaczył się najpierw że moja przesyłka jest opóźniona i została wysłana na mój adres (co trochę dziwne bo zamawiałam do allegro box). Jak poprosiłam o poprawny numer przesyłki z moimi danymi, to stwierdził, że źle się wyraził, towar wyszedł i musiał hurtowo zamówić, a wgl to dla mnie zamówił oddzielnie ten towar żeby szybciej przyszedł, ale on jest opóźniony i ogólnie to on tej paczki jednak jeszcze nie wysłał, a hurtowo dostanie niby dostanie dopiero pod koniec tygodnia. Wchodzę w ofertę tego produktu, wisi w ofercie że przesyłka będzie pojutrze, a nie za jakieś 7-14 dni tak jak mi faktycznie deklaruje a wgl to można zamówić ten produkt w dość sporej liczbie, co jak na brak towaru jest dziwne. Jak sprzedający nie ma aktualnie towaru to nie powinien moim zdaniem go wstawiać w ofertę. Czekam aż będę mogła dołączyć allegro do dyskusji bo nie widzę dalszego sensu rozmowy ze sprzedającym.
czy w tym stanie faktycznym będę w stanie otrzymać zwrot środków ?
Gdybym wiedziała, że faktyczna dostawa wynosi tak długi okres czasu to bym na pewno tego nie zamówiła. Dodatkowo te dziwne dosyć tłumaczenia sprzedającego nie napawają mnie optymizmem.
Dodam jeszcze, że to nie jest przesyłka z Chin, sprzedający ma w miarę ok opinie i wysyłka jest z Polski
@Client:103608949 Jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś, rozpocznij dyskusję ze sprzedającym. Będzie musiał przesłać wyjaśnienia. Jeżeli tego nie zrobi, do sporu włączy się pracownik Allegro.
Podziękuj allegro za ich jakość. Allegro ona to przymusowa forma dostawy dla tych co chcą wysyłać smart. Sprzedawca staje przed wyborem wysyłek onem i smartem i ewentualnych negatywów za ona lub wysyłek bez smarta i ewentualnych negatywów za brak smarta. Tak czy siak mu się dostaje... Winić należy usługodawcę, który podał Ci z 4rech liter wzięty czas dostawy i przymusza sprzedających do jej udostępniania oraz zachęca kupujących monetami czy wyświetlaniem najkrótszego czasu dostawy do jej wybierania....
Ale tu on go jeszcze nie wysłał!