Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
ja już nie ogarniam tej kuwety. No więc tak, alle sprzedało mi przez słupa pompkę (tak interpretuję fakt kupna z magazynu alle, ale za pośrednictwem kogoś innego), pomka padła i potem to już standardowo, wiadomość do sprzedawcy, dyskusja (chciałem wymiany, ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi od sprzedawcy) i zwrot pieniędzy. No ale jakby to było takie proste to bym tu nie pisał.
Wniosek z AP został wstrzymany z powodu 'braku dokumentu potwierdzającego odesłanie przedmiotu'.
I tu zaczynają się schody.
Od kiedy to ja mam nie tylko udostępnić przedmiot do wysyłki, tylko wręcz namierzyć sprzedającego i wysłać mu przedmiot?
Dodatkowo w wiadomości jest informacja 'Wiadomość została wysłana automatycznie, dlatego na nią nie odpowiadaj. Jeśli chcesz z nami porozmawiać, skorzystaj ze strony kontaktowej. ' i podlinkowana strona kontaktowa, na której jest napisane 'Jeśli będziesz mieć pytania związane z Allegro Protect lub zechcesz przekazać nam dodatkowe informacje dotyczące Twojego wniosku, odpowiedz na to powiadomienie.'
I kto tu ma tutaj rację? allegro czy allegro?
Oczywiście pisanie czegokolwiek w dyskusji Wacława daje bo sprzedający jest nieobecny, a pomocnicy również Wacława mogą.
Unikać zakupów z OSA, bo jak to w życiu jest są równi i równiejsi, ☹️
@-Piro- No weź, post roku 🙂
@msniezek Trudna sprawa. Wiem (...) że nawet gófno potrafisz ubrać w sreberko i sprzedać nam jako cukierka. Wytłumacz nam tego posta napisanego o dziwo i zgroza przez Kupującego! Wybacz słowa me, ale czasem jest ten moment, że czytasz coś na Allegro Gadane i masz w głowie tą myśl: "O ja pier....ę, a myślałem że już mnie tu nic nie zaskoczy!
@-Piro- Czy możesz dodać zrzut ekranu z widocznym komunikatem sugerującym odpowiedź w powiadomieniu? Chcę to wyjaśnić i ewentualnie skorygować.
@w_kiwi Zmieniłaś tytuł tematu na neutralny, no dobra, ale szef przynajmniej miałby bardziej przejrzysty obraz czemu został wywołany, bo jednak emocje są i to szczere. Plusik za chęć wyjaśnienia, bo temat drażliwy i jest jak jest. Rozumiem moderację, ale wolałbym oryginał, bo choć był jaki był, to trafny, dawał do myślenia.
@-Piro- nie do końca rozumiem, co oznacza Twoja "interpretacja", ale nie kupowałeś ani od Allegro, ani od "słupa Allegro" - kupowałeś od jednego ze sprzedających na Allegro, który korzysta z usług naszego magazynu. Zachęcam do zapoznania się z definicją słowa fulfillment (na przykład tutaj).
[edytowałem błędną treść]
A coś nowego, coś się zmieniło, kupujący muszą odsyłać na reklamację przy zakupie konsumenckim?
@msniezek Sorry, nie ogarniasz reklamacji? Bo przy reklamacji, to Sprzedawca ma sobie odebrać towar od Kupującego. Wyjątek - dogadał się inaczej z Kupującym i on mu odeśle, a sprzedawca zwróci koszt odesłania.. I od kiedy to przy reklamacji Kupujący ma jeszcze namierzać zwroty Sprzedawcy? Detektywa ma wynająć?
No i temat był przedni, szkoda że zmieniony. Może i dobrze, bo nie mogłem się powstrzymać od salwy śmiechu 😄
@drekenzes masz oczywiście rację. Tym niemniej to dla tej sprawy nie ma znaczenia: rozmawiamy tutaj o rekompensacie Allegro Protect. Warunkiem jej przyznania jest w tym przypadku posiadanie dowodu nadania przesyłki zwrotnej (bez znaczenia, kto ją zorganizował). Brak dowodu = brak rekompensaty. To dość sensowny wymóg, dzięki któremu nie występuje sytuacja, w której kupujący ma w swoim posiadaniu zarówno rekompensatę, jak i przedmiot.
Inna sprawa, że kupujący domaga się organizacji transportu przez Allegro, tymczasem odpowiedzialny za to jest sprzedawca (konto zablokowane).
@msniezek I tu jest pies pogrzebany:
"Warunkiem jej przyznania jest w tym przypadku posiadanie dowodu nadania przesyłki zwrotnej (bez znaczenia, kto ją zorganizował)."
a Kupujący:
"Wniosek z AP został wstrzymany z powodu 'braku dokumentu potwierdzającego odesłanie przedmiotu'.
I tu zaczynają się schody.
Od kiedy to ja mam nie tylko udostępnić przedmiot do wysyłki, tylko wręcz namierzyć sprzedającego i wysłać mu przedmiot?"
@msniezek Sprzedawca (konto zablokowane). Kupujący nie może namierzyć, gdzie odesłać zepsuty przedmiot, brak kontaktu ze sprzedawcą, to w jaki sposób ma wam dostarczyć dokument odesłania? No własnie to zgłasza, że nie jest wstanie! Inaczej - Kupujący zgłosił reklamację, nie wie gdzie odesłać przedmiot, sprzedawca nie odpisuje mu na wiadomości. Jeśli chce rekompensatę z AP, to wymagacie dokumentu odesłania, ale nie może go zdobyć, bo nie wie gdzie to odesłać.
Na marginesie, wysyłka z magazynu Allegro kojarzy się u konsumenta ze sprzedawcą, co został zweryfikowany przez allegro i że był wiarygodny, to nawiązaliście z nim współpracę. A tak czar zaufania prysnął i okazało się że to zwykły szwinfel bez pokrycia. A kupujący czuje się wydymany, bo oczekujecie od niego dokumentu, którego nie może zdobyć, bo sprzedawca przepadł....
@msniezek Jeszcze inaczej: Kupujący chce dla AP zdobyć dowód nadania przesyłki zwrotnej, ale nie wie gdzie to odesłać. I nikt mu nie chce w tym pomóc. Sprzedawca nie odpowiada, a Allegro nie pomaga, ale ma wymagania - dokument odesłania. Ale gdzie to odesłać? Proste pytanie Kupującego, na które nikt mu nie chce odpowiedzieć. Kupujący czuje się oszukany przez Allegro, zwłaszcza że towar wysłany z magazynów Allegro, więc Sprzedawca powinien być wiarygodny.
Co zawiodło?