anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Program ochrony kupujacych- problem

MAMY ROZWIĄZANIE!
casillas1993
#9 Pomysłodawca#

Witam. Zakupiłem telefon przez allegro niestety nie otrzymałem przesyłki mimo zapłaty. Po 14 dniach skorzystałem z programu ochrony kupujących ale wniosek został odrzucony ponieważ 

"Sprzedający udokumentował nadanie przesyłki, której trackng wskazuje na doręczenie, dlatego formalnie wniosek został odrzucony."

 

Co zrobić ? Proszę o pomoc

oznacz moderatorów
54 ODPOWIEDZI 54
LEW433
#21 Demiurg#

@casillas1993 Zgłosić sprawę na Policję skoro Allegro "uwierzyło "sprzedającemu

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Odpowiedz w powiadomieniu lub złóż odwołanie w oddzielnej korespondencji. Napisz oświadczenie, że nie doręczono Ci żadnej przesyłki od sprzedającego. Dodaj, że z samego trackingu nie wynika, kto i gdzie przesyłkę odebrał.

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158

oznacz moderatorów
casillas1993
#9 Pomysłodawca#

Sprzedający przedstawił jakiś link do śledzenia z UPS. Śmierdzi fejkiem na kilometr. Etykieta wystawiona w Belgii wysyłka z Holandii adres dostawy to tylko Poznań bez żadnego adresu. Mało tego w informacji o tym kto odebrał jest wpisane "driver release" a miejsce zostawienia "other" 

Allegro niestety z wiadomości które mi.wysyla trzyma raczej stronę sprzedającego. 

 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@casillas1993 Widzę, że sprawa jest w toku. Konsultantka zwróciła się do Ciebie w dyskusji:

"Według śledzenia przesyłki, z widocznymi danymi odbiorcy paczki - została ona doręcozna w piątek. Proszę kupującego o sprawdzenie, czy nie odebrał jej któryś z domowników lub np. sąsiad pod nieobecność odbiorcy".

Jesteśmy z Tobą również w kontakcie mailowym, dlatego proszę, żebyś kontynuował tę korespondencję oraz odpowiadał w dyskusji. Dołożymy wszelkich starań, żeby pomóc w rozwiązaniu tego problemu.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
casillas1993
#9 Pomysłodawca#

Odpisuje w dyskusji cały czas. Szukam pomocy wszędzie. Po kontakcie z przewoznikiem i prośbie o weryfikację adresu odbiorcy potwierdził mi że adres różni się od mojego. Nie wiem co jeszcze mogę zrobić. Sprzedający oczywiście cały czas twierdzi że wysłał na mój adres i że paczkę odebrałem. 

 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@casillas1993 A co na to Allegro jak adres się różni ??

oznacz moderatorów
casillas1993
#9 Pomysłodawca#

Musiałem się trochę naprosic. Ale kazali złożyć sprzedającemu reklamacje u przewoźnika i wklejenie numeru reklamacji w dyskusji. Wątpię żeby złożył bo myślę że doskonale wie że adres się różnił. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@casillas1993 Nie odpuszczaj

oznacz moderatorów
casillas1993
#9 Pomysłodawca#

No nie odpuszczę bo kwota za telefon była spora

oznacz moderatorów
casillas1993
#9 Pomysłodawca#

Tak jak myślałem po prośbie od allegro do sprzedającego o wysłanie reklamacji do UPS brak odpowiedzi.. 

oznacz moderatorów
casillas1993
#9 Pomysłodawca#

Uzyskałem potwierdzenie od UPS że paczka która wysłał sprzedający została wysłana nie tylko na inny adres ale także na inne dane odbiorcy.

Niestety allegro to ignoruje twierdząc że kupujący przedstawił link do śledzenia i etykietę. 

Czy jest szansa coś z tym zrobić ? 

Allegro poprosiło sprzedającego o złożenie reklamacji ale skoro nie weryfikują czy to co przedstawia sprzedający jest prawdziwe to jestem przekonany że tak jak etykiete wystawi też nieprawdziwa decyzję UPS 

Pomóżcie bo już nie wiem co robić. Prawie 4000 złotych 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@casillas1993 Skoro masz potwierdzenie że paczka poszła na inny adres i Allegro nic z tym nie robi (a POK także !!!) więc ja bym poszedł na Policję

oznacz moderatorów
casillas1993
#9 Pomysłodawca#

Nic mi innego pewnie nie zostanie ale patrząc na to jak ukrył dane pewnie z policji kasy nie odzyskam. Aukcja z Warszawy wysyłka z Belgii a dane jakieś firmy z Holandii. Gdzie sprawdziłem na google street view stoi jakiś blok tylko 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@casillas1993 Może nie odzyskasz ale możesz stracić nie zgłaszając tego -prawda ?

oznacz moderatorów
casillas1993
#9 Pomysłodawca#

Pytanie tylko czy POK jest tylko po to żeby był? Przeciez weryfikacja tego co on wysyła zajęła mi 10 minut 

 

oznacz moderatorów
casillas1993
#9 Pomysłodawca#

Dostałem odpowiedź od POK 

" Nie ma podstaw do podważenia wiarygodności dokumentów przedstawionych przez sprzedającego"

 

To już jest żałosne.. widocznie to co ja wstawiłem co dostałem bezpośredni od przewoźnika już jest..  

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@casillas1993 Poprosiłam o ponowną weryfikację Twojej sprawy i dostałam już potwierdzenie, że otrzymałeś wiadomość mailową  w sprawie POK. Sprawdź proszę skrzynkę mailową i postępuj proszę zgodnie z instrukcjami naszego pracownika. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
casillas1993
#9 Pomysłodawca#

Bardzo dziękuję. Będę dalej informował jak sprawa się toczy

oznacz moderatorów
casillas1993
#9 Pomysłodawca#

Niestety otrzymałem ponownie informację że nie ma podstaw do podważenia wiarygodności dokumentów przedstawionych przez sprzedającego. I że trzeba czekać na decyzję w sprawie reklamacji. 

Niestety mam poważne obiekcje do tego czy reklamacja została wysłana. Po wpisaniu numeru reklamacji na stronie UPS wyskakuje informacja o błędnym numerze reklamacji. Obawiam się że skoro podrobił etykiete, informacje o reklamacji to nie będzie miał problemu także z podrobieniem decyzji. 

oznacz moderatorów