anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pytania dotyczące zablokowania konta wymagają uwierzytelniania.

Client:139542148
#1 Nowicjusz

Jak długo zazwyczaj odpowiadają na wiadomości po e-mailu? Długo czekałam, nie rozwiązując tego problemu.
Jestem wielkim fanem platformy Allegro i bardzo lubię tę platformę, która przyniosła mi wiele niespodzianek i mam nadzieję, że będę nadal aktywnie uczestniczyć w aukcjach platformy. Nie wiem, czy to z powodu mojego nowego konta zarejestrowanego, zrobiłem kilka ulubionych produktów z rzędu, przetwarzali ci numer pieczęci i zawsze aktywnie odpowiadałem im na moje informacje uwierzytelniające i podawałem prawdziwe dane paszportowe, ale to przetwarzanie odpowiedzi było nieco nieefektywne. Muszę poprosić o pomoc, czy jest lepszy sposób?
Na platformie wszystkie zamówienia, które potwierdziłem, były zapłacone terminowo, a także miałem dobre wyniki aukcyjne na innych platformach. Na platformie HA oficjalnie odpowiadam na każdą moją wiadomość w ciągu prawie 12 godzin dziennie, ale poczta na platformie Allegro odczuwała się znacznie wolniejsza niż na innych platformach, a mój poziom polskiego był bardzo niski, a wszystko to nie było możliwe, aby zadzwonić do Ciebie, tylko odpowiadać na ich wiadomości pocztą. Długo czekałem na Ciebie i nie czekałem na wiadomość o odblokowaniu konta [Klient: 139542148]. Naprawdę lubię tę platformę, jestem czystym kupującym i nie sprzedaję towarów na niej, tylko chcę wziąć udział w kilku aukcjach na niej i kupić coś, co lubię.
Czy ktoś ma jakieś pomysły dla mnie, proszę różnych moderatorów lub administratorów forum, aby skonsultować się ze mną, aby poradzić sobie z moją recenzją, jeszcze raz dziękuję. Zawsze będę wspierać waszą platformę.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów

Client:139542148
#1 Nowicjusz

Ta wielka platforma zakupów w Chinach, to prawie niemożliwe, nasza strona internetowa platforma zakupów zasadniczo wymaga od sprzedawcy 3 minuty, aby odpowiedzieć na kupującego, 30 minut nie odpowiada na kupującego, platforma będzie odliczać karę od sprzedawcy, a nasza strona zwrotna do platformy wszelkie problemy zakupów są terminowe, małe problemy zajmują tylko kilka minut do kilku godzin, aby rozwiązać, ta strona wielka obsługa klienta platformy zakupów jest prawie 24 godziny online lub na służbie, a na dowolnej stronie internetowej można go znaleźć, możesz znaleźć szybkie okno dialogowe platformy.
Czy mogę dać małą poradę dla platformy Allegro? Czy można zaprojektować szybki przycisk w widocznym miejscu strony internetowej, który wyświetla okno dialogowe podobne do oprogramowania do wiadomości błyskawicznej, aby wszyscy użytkownicy Allegro mogli natychmiast skontaktować się z osobami związanymi z platformą.
Szczerze mam nadzieję, że problem zostanie szybko rozwiązany. Mamy nadzieję, że platforma będzie coraz bardziej wygodna i ludzka.

tmpFD34.png

 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:139542148 kwestiami blokady konta zajmuje się nasz dział bezpieczeństwa, z którym kontakt możliwy jest wyłącznie przez korespondencję mailową. Kładziemy nacisk na bezpieczeństwo transakcji w naszym serwisie, dlatego też w razie naruszeń lub podejrzanych działań na koncie przeprowadzana jest weryfikacja. Czas jej trwania zależy od tego, jak szybko prześlesz wymagane informacje oraz od ilości zgłoszeń w danym czasie. Zazwyczaj nie trwa dłużej niż kilka dni. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów