anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pytanie o zwrot

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:59372412
#8 Zapaleniec#

Odesłam dwie zasłony, które  kupiłam 17 maja , napisane było zwrot pieniędzy, jedna zasłona została spłacona i harmonogram spłat zaktualizowany a druga zasłona pisze cały czas "zwrot w trakcie weryfikacji" a jak wchodzę w spłatę jego pisze przyjęliśmy zwrot i zaktualizowalismy harmonogram spłaty ale pieniędzy nie doszły, jest możliwość sprawdzenia tego.  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:59372412 sprawdziłam zamówienia i widzę, że:

1. Dla zamówienia o numerze 30a6d470-332d-11f0-9d9c-ab88dc753130, sprzedający prawidłowo zlecił zwrot i wpłata powinna być już widoczna na umowie. 

2. Dla zamówienia o numerze e51101c0-332c-11f0-8d18-a51e0f73eefe, sprzedający nie zlecił jeszcze zwrotu pieniędzy (ma na to czas do 12 czerwca). Jeśli nie otrzymasz zwrotu po tym czasie, to możesz rozpocząć dyskusję ze sprzedajacym i w razie problemów z dogadaniem się - poprosić nas o pomoc. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:59372412
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję za pomoc. 

oznacz moderatorów