Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj na innym koncie allegro poprzez czat allegro złożyłem dosłownie 3 reklamacje pod rząd , za to co znowu kolejny raz wymyślili/porobili wyśmienici doradcy allegro.
Pod koniec czatu allegro , sprawdziłem jeszcze wszystkie reklamacje i wyszło , iż jeden z doradców znowu ,,po wyczyniał’’ . Przy jednym z zgłoszeń , brakowało emaila potwierdzającego zgłoszenia jednej reklamacji z dnia 19 września. Jak sprawdziłem zapisy czatów allegro, 19 września składałem reklamacje na pewnego doradcę allegro , poprzez czat allegro. Doradca , który tworzył zgłoszenie , niby wszystko dobrze ,,zanotował’’ , ale jak się okazało, powstały ,,problemy w systemie allegro''. Przez co nie dostałem potwierdzenia zarejestrowania reklamacji . Niby mały problem, ale czas takiej reklamacji nie jest liczony wtedy w ogóle. Więc dzisiaj doradca , z którym rozmawiałem od razu ,,wysłał do systemu allegro potwierdzenie złożenia reklamacji'' i dostałem na email potwierdzenie zgłoszenia reklamacji . Czas jest liczony od otrzymania takiego zgłoszenia email na pocztę , więc zamiast 19 września , to od 22 września reklamacja zostanie dopiero liczona. Jeśli bym nie zauważył dzisiaj tego , to moja reklamacja dopiero została by liczona , od momentu poprawienia tego problemu.
Chciałem w takim razie dzisiaj jeszcze zgłosić reklamacje na doradcę , który 19 września tworzył reklamacje i według mnie dosłownie zaniedbał swoich obowiązków . Nie sprawdził czy reklamacja została poprawnie utworzona i innych czynności , które powinien zrobić.
Na te wieści doradczyni allegro z , którą prowadziłem rozmowę , zachęciła mnie do nie składania reklamacji na doradcę i w ramach tego przyzna mi teraz 10 monet allegro...
Odmówiłem doradczyni , takiego rozwiązania sprawy i po paru minutach udało mi się zgłosić reklamacje , ale sam poziom takiej ,,próby przekupienia’’ jest według mnie żałosny.
Niestety pracownicy allegro coraz bardziej zaczynają wyczyniać.
W tym miesiącu 2 razy przy moich innych zgłoszeniach reklamacyjnych nie wydali w terminie odpowiedzi reklamacyjnych ( terminie 30 dni kalendarzowych) . O jednym zgłoszeniu pisałem w poście Allegro przekroczyło termin 30 dni na wydanie decyzji - co teraz? - Społeczność Allegro - 870274 , reklamacje składałem 12 sierpnia , a decyzje reklamacyjną otrzymałem po kilku przypomnieniach i czatach allegro dopiero 17 września. Teraz jeszcze czekam na 1 decyzje reklamacyjną . Reklamacja była zgłoszona 18 sierpnia , do tej pory po kilku czatach allegro , przypomnieniach , na dzień 22 września nie dostałem decyzji reklamacyjnej. Sprawa jest w trakcie rozpatrywania...
Także w tym miesiącu jeszcze czekam nadal na decyzje w sprawie mojego odwołania na decyzje reklamacyjną , którą złożyłem 2 września , a decyzja w tej sprawie powinna przyjść w terminie 14 dni kalendarzowych , a jest już 22 września.
Poziom allegro moim zdaniem naprawdę , coraz bardziej sięga dna...
Oni nigdy nie dotrzymują terminów
Cześć, @Jotenus13. Przepraszam za uchybienia w obsłudze.
Proszę, wskaż numer zgłoszenia reklamacyjnego z 18 sierpnia. Widzę tylko jeden ticket z tego dnia (44122330), który nie jest reklamacją.
Proszę również o numer reklamacji, w której złożyłeś odwołanie, na które jeszcze nie odpowiedzieliśmy.
@MiMary Jak na samym początku postu pisałem , jest to sprawa dotycząca innego konta allegro , którego używam do zakupów prywatnych.
Reklamacja 44126186 złożona za pośrednictwem wiadomość email o 16:03 , tego samego dnia (18 sierpnia) o 17:37 otrzymałem potwierdzenia zarejestrowania reklamacji.
Także co do odwołania reklamacji jest to numer reklamacji 44125601 , 2 września w odpowiedzi na ten email złożyłem odwołanie . W tym tygodniu jak rozmawiałem o tej sprawie kilka razy z doradcami allegro , nawet jedna doradczyni wychodzi z pomysłem , iż dostałem już decyzje reklamacyjną w tej sprawie w odpowiedzi na reklamacje 44453262. Szybko jednak Pani z tego się wycofała , ale dla pewności wysłała jeszcze wiadomość do osoby zajmującej sią tą reklamację. Ja osobiście jeszcze w odpowiedzi na reklamacje 44453262 wysłałem wiadomość 20 września o godzinie 14:10 o treści ,,
@MiMary Tak jeszcze zapomniałem , dlaczego jakiś moderator zmienił całkowicie tytuł tego posta?
Wcześniejszy tytuł nie wprowadzał w żaden błąd , poruszał główny temat sprawy całkowicie , opisywał główny problem tego posta , a teraz ten tytuł jest nijaki...
@Jotenus13, dzięki za odpowiedź. Poprosiłam o pilną odpowiedź w Twoich zgłoszeniach.
Tytuł został skrócony po to, aby opisywał meritum sprawy i był spójny - natomiast cały opis i szczegóły znajdują się w treści wpisu.
,,Kolejny wspaniały dzień wrażeń z allegro...''
Ostatnio pisałem w poście Odp.: Reklamacja na doradcę - Społeczność Allegro - 874770 – o pewnych sytuacjach jakie miałem na koncie prywatnym i poruszyłem temat reklamacji numer 44126186 , do której od ponad 30 dni nie dostałem odpowiedzi. Moderatorka allegro gadane Pani Mimary wysłała prośbę wyjaśnienie sprawy. Dzisiaj dostałem wiadomość email z odpowiedzią w sprawie
,,Dzień dobry, w nawiązaniu do kontaktu w sprawie zgłoszenia - informuję, że monety zostały przyznane go Pańskiego konta w dniu 17.09.2024. Najmocniej przepraszam, za brak wcześniejszej informacji w sprawie ‘’ , a też dostałem od razu od tej Pani drugą wiadomość email z odpowiedzią do reklamacji 44831889 , gdzie Pani napisała tą samą wiadomość ,,Dzień dobry, w nawiązaniu do kontaktu w sprawie zgłoszenia - informuję, że monety zostały przyznane go Pańskiego konta w dniu 17.09.2024. Najmocniej przepraszam, za brak wcześniejszej informacji w sprawie’’.
Reklamacje 44831889 składałem 18 września , więc jakim cudem przewidzieliście przyszłość i wydaliście decyzje reklamacyjną 17 września?
Prowadziłem czat z doradcami , w sprawie 2 dyskusji allegro , postanowiłem na koniec wyjaśnić jeszcze , właściwie spróbować wyjaśnić sprawę na czacie z doradcą allegro i dopiero wtedy zaczęły się ,,cyrki’’ i główny temat wątku mojego.
Doradca twierdził na początku rozmowy , iż dostałem 17 września 80 monet za 2 reklamacje , potem zmienił zdanie , dostałem za 3 reklamacje 80 monet , następnie , iż jednak za 4 reklamacje allegro ( na koniec doradca i tak zmienił jeszcze zdanie) .
Według niego najlogiczniej , gdzie się upierał przy tym wychodziło więc , iż 17 września dostałem 80 monet za 4 reklamacje.
Numery ich to: 44126186 , 44710450 , 44831889 i 43998136 . Na koniec czatu , gdzie wyjaśniałem doradcy i przestawiłem dowody mu na to , iż znowu się myli , doradca allegro dostał dosłownie załamania nerwowego?
Chciałem sprawę dokładnie wyjaśnić znowu z nim , ponieważ znowu się mylił ,znowu zdał sobie sprawę po moich wyjaśnieniach , iż znowu źle tłumaczy. Doradca wpadł na pomysł i przyznał mi 20 monet za reklamacje 44831889 , gdzie według wiadomość email dzisiejszego eksperta allegro dostałem już 20 monet 17 września. Doradca na czacie w końcu wymyślił znowu i wymienił 5 reklamacji numerów , zaczął ,,znowu jakby mieć załamanie nerwowe'' , zaczął kolejny raz żegnać się i zamknął czat...
Czy mogę bardzo prosić o to , aby moderatorzy allegro @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ przekazali moją prośbę o analizę całego czatu dyskusji z dnia 23 września 2024 nr czatu 00095aKEHKU468YD .
Proszę , bardzo o sprawdzenie czy ten doradca z którym rozmawiałem czy jest stabilny emocjonalnie i czy np. nie ma jakieś choroby może - dwubiegunowość albo nerwica?
@Jotenus13 złożyłeś już kolejne reklamacje dotyczące kwestii monet oraz dzisiejszego czatu z Doradcą, więc muszę poprosić Cię o cierpliwość, odpowiedź otrzymasz w korespondencji e-mail, a Twoje zgłoszenia i sam czat na pewno zostaną przeanalizowane.
Jeśli chodzi o Twoją prośbę dotyczącą zdrowia psychicznego Doradcy, pozostawię to bez komentarza.
Rozumiem na czacie kolejny raz próbuje wyjaśnić sprawę reklamacji z innym doradcą , a właściwie teraz z doradczynią , która ma teraz ,,nową wersje rozpatrzonych reklamacji''.
Tak z ciekawości Pani @la_nika , dlaczego mój nowy post z dzisiaj został zamknięty , przeniesiony całkowicie i wklejony tutaj do tego posta?
@Jotenus13 nie został zamknięty, został połączony z tym wątkiem, ponieważ dotyczy tego samego tematu.
Przepraszam czy mógłby ktoś się zająć moja sprawa , doszło do uchybień taka sytuacja nie powinna mieć miejsca
@Agent555 Marysia już napisała, że jeśli nie zgadzasz się z propozycją Doradcy, powinieneś złożyć odwołanie w korespondencji e-mailowej. Przykro mi, ale nie jesteśmy w stanie tutaj pomóc, nie mamy wpływu na decyzje reklamacyjne.
@la_nika odpowiedz mi dlaczego reklamacja została rozpatrzona 4 dni po terminie , jakim prawem ja doradca rozpatruje , jeśli reklamacja nie zostanue rozpatrzona w terminie to uznaje się ją za pozytywnie rozpatrzona, dlaczego złamaliscie swój własny reguramin ,
@Agent555 powinieneś napisać to w prowadzonej korespondencji e-mailowej, wówczas Ekspert reklamacyjny będzie mógł się do tego odnieść.
Ze swojej strony przekazałam, że jesteś niezadowolony z zaproponowanego rozwiązania oraz czasu rozpatrzenia reklamacji.
@la_nika Rozumiem , już na razie nie będę tworzyć nowych wątków za dużo by było postów do zrobienia.
Teraz na spokojnie poczekam na wyniki 17 reklamacji z września co rozpatrywane są teraz, 1 odwołania , sprawdzenia też czy w końcu dostałem odpowiedź na odwołanie z 2 września do reklamacji 44125601 ( czy dostałem je w odpowiedzi na reklamacje 44453262) .
Także co najważniejsze czekam na wyjaśnienie reklamacji na usługi waszych ekspertów allegro od reklamacji , dlaczego z przyznanych 5 reklamacji na sumę teraz 140 monet, brakuje nagle kilkadziesiąt monet i gdzie one ,,zniknęły''.
Pani moderator dlaczego mi Pani nie odpisała na poprzednie pytanie w innym podobnym wątku , proszę nie strzelać focha i się nie obrażać i proszę wykonywać swoją robotę dokładnie .
Cześć, @Agent555. Nie mam wpływu na decyzje reklamacyjne ekspertów - jeśli Twoja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie/negatywnie, to ja tej decyzji nie mogę podważyć. Jeśli nie zgadzasz się z takim finałem, to zachęcam do zgłoszenia odwołania w korespondencji mailowej.