Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zareklamowałem opony 2 miesięczne - wysłałem póki co na swój koszt, reklamacja przeciągana max , otworzyłem spór. Reklamacja uwzględniona połowicznie. Po odesłaniu opon przez sprzedającego do Firmy, która zbadała opony, stwierdzili, iż 2 opony są ok, natomiast 2 są do rozliczenia według zużycia bieżnika -gdzie po 2 miesiącach ok 1000 km przejechane stwierdzili zużycie 20 %(opony marki Bridgestone - klasy premium wielosezon) Według warunków Gwarancji opony reklamowane w pierwszym roku użytkowania podlegają w 100 % rozliczenia na nowe lub zwrot 100% . Sprzedawca przeciąga dyskusję prosząc mnie o pismo odwoławcze do producenta. Co mogę zrobić? Wydaje się, że kupiłem opony od sprzedawcy, jemu zapłaciłem, do niego wysłałem opony do reklamacji , a nie do producenta...Poprosiłem o pomoc Allegro, na razie bez odzewu, złożyłem również wniosek do Programu Ochrony Kupujących względem przeciągającego się procesu reklamacyjnego.
@violdar To trzeba było od razu tak pisać, teraz wszystko jasne. Opony należą do sprzedawcy. Wcześniej napisałeś, że dostałeś decyzję o zwrocie 100% (w domyśle z POK).