Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam .kupiłem towar ,łódka zdalnie sterowana ,użyłem pięciokrotnie i łodja się zepsuła ,staram się reklamować towar który po zakupieniu był wysłany z terytorium Czech i taki jest adres zwrotny .W dyskusji że sprzedającym On zaoferował mi 30% co jest dla mnie nie satysfakcjonujące ,i każe odesłać towar do Chin co jest dla mnie nie do przyjęcia .najlepsze że mam to zrobić na swój koszt ,czy ktoś mi zvtavsorawa pomoże ?
@cichy__ to sprzedawca ma obowiązek odebrania od Ciebie towaru na reklamację i twardo się tego trzymaj
@cichy__ Reklamacja leży po stronie sprzedającego. Załóż dyskusję. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.
Jestem w trakcie rozmowy ,i sprzedający każe odesłać towar do Chin .
@N_Nitka28 widziałem już dzisiaj tą wklejkę 😁
Tzn ? Co mam w tym przypadku robić ? Nie odeśle tego do żadnych Chin a tym bardziej na mój koszt
@cichy__ nie odsyłaj , ew. dla ułatwienia podaj nazwę adres punktu ,gdzie możesz przesyłkę nadać i czekaj na etykietę .
@cichy__ w przypadku reklamacji sprzedający powinien odebrać od Ciebie towar lub udostępnić darmową opcję odesłania. Jeżeli założyłeś dyskusję i nie możecie dojść do porozumienia ze sprzedawcą, skorzystaj z opcji [poproś o pomoc Allegro]. Znajdziesz ją w dyskusji.