Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający nie odebrał zwracanego towaru -(Zwrot nadany przez DPD), paczka wróciła do mnie. Paczka wysłana w ramach Allegro Smart, jako"Towar uszkodzony, ale paczka jest cała".
Rozpocząłem dyskusję z Sprzedającym. Sprzedający chciałby otrzymać (sprzedany)towar.
W jaki sposób ponownie odesłać paczkę do Sprzedającego?, aby w razie problemów móc liczyć na pomoc Allegro.
Czy jest sposób darmowego(ponownego) nadania paczki do Sprzedawcy w ramach Allegro Smart(Zwroty)? Czy muszę wysłać na własny koszt?
Sprzedawca powinien odebrać ten zwrot. Możliwe, że celowo działa na Twoją szkodę.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dziękuję za sugestię . Tak właśnie zrobiłem
A w zasadzie po co żeś to odebrał, teraz towar uszkodzony i jak myślisz co zrobi z tym sprzedający?
Przecież autor wątku napisał, że powodem zwrotu był "Towar uszkodzony, ale paczka jest cała". Skoro paczka była cała, to nie było powodu, żeby nie odebrać.