Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W sumie nawet zabawne:
Zamawiam towar. Brakuje jednego produktu.
Zakładam dyskusje.
Automat sprzedającego pisze, że się odezwą za 24h.
Tak też robią.
Piszą, że chcą zdjęcia wszystkich produktów.
Pytam czy zdjęcia mają być na jakimś szczególnym tle np. Przy zachodzie słońca.
Allegro mi odpisuje, że mam wysłać zdjęcia i nie marudzić.
Niby nic takiego ale w sumie to dość głupie, że po powrocie do domu muszę odszukać wszystkie 19 paczek nasion do wysiewu, ziemię i pozostałe produkty. Przygotować scenografię i bawić się w fotografa bo sprzedający nie potrafi dobrze policzyć paczek nasion, które wysyła.
I tak odzywa się we mnie ta natura złośliwca, która mówi: "Nie rób tego..."
Czy jednak zrobić i wykonać przy okazji sesję zdjęciową np z kotem.
I jeszcze jedna rzecz która nie przestaje mnie fascynować- po co sprzedającemu zdjęcia produktów, które dostałem? Będzie sprawdzał czy przypadkiem nie jestem ślepy i jednak jakimś cudem wypatrzy te brakujące nasiona na tym zdjęciu?
Reasumując muszę przyznać, że allegro naprawdę wie jak związać ze sobą klientów- rozwija ich pasje fotograficzne po godzinach...
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ pokażcie kocura
@mdrogeria zgodnie z życzeniem, zdjęcie kocura 😄 Cyryl śle pozdrowienia!
@Syrena_zT aaa... poznaję , to Twój ko-otek 😅
@Syrena_zT Epicki ten Cyryl 😊
@szymela54 Cyryl zwany też "Puchatą Stopą" kazał przekazać podziękowanie i uszanowanie ❤️
@mdrogeria "pokażcie kocura" Voila!
@SpeedyGonzalezz wolę ko-otka @Syrena_zT -ki
@mdrogeria tu zdjęcie Leona jakie z rana wysłała mi moja siostra. Jego spojrzenie mówi wszystko 😅
@gdvorek zeza ma , to prawda .
@mdrogeria @gdvorek Raczej nie dostał śniadania
@mdrogeria moje kotki również pozdrawiają:)
@julienail @hansin1 @mdrogeria @Syrena_zT @gdvorek Ekstra fajne koty 🐱 a jak ktoś chciałby pomóc innym kotkom, które nie mają tak dobrze, to zachęcam:
@TomBanknoter również zachęcam do wsparcia zbiórki 💙
@hansin1 zdecyduj się może bo piszesz najpierw brakuje 1 produktu a masz 3 zdjęcia na których ponoć brakuje na każdym czegoś... a kot wypasiony.
@hansin1 Po za tym, że zamiast pisać wątki, zrobiłbyś to zdjęcie w krótszą chwilę i wysłał, bez potrzeby uzewnętrznienia swojej natury na publicznym forum to powiem jak wygląda to u mnie (z drugiej strony).
Gdy klient zwraca się z jakimś "rzekomo" brakiem, a na szczęście większość cywilizowanych nie zaczyna od dyskusji lecz po prostu z pytaniem o produkt, to zwykle do wiadomości już dołącza zdjęcie otrzymanych produktów, mimo tego, że nie wymagam robienia zdjęć - sam sprawdzam zdjęcia z wysyłki i jeśli Mea Culpa, przepraszam i ustalam z klientem optymalne rozwiązanie, zwykle na swój koszt dosyłam brakujący element zamówienia.
Nie wiem po co w tym przypadku sprzedającemu zdjęcie, może sam ich nie robi, albo chce sprawdzić czy nie doszło do pomyłki zamówień między klientami, zapewne chce to ustalić.
@hansin1 @mdrogeria @drekenzes @az1rael Jak dla mnie to jest trochę bez sensu, bo takie zdjęcie dokładnie niczego nie dowodzi. To, że na zdjęciu jednego towaru nie ma, nie oznacza, że nie było tego w paczce. Z kolei na zdjęciu jest kot (bardzo przyjemny zresztą) , którego w paczce raczej nie było 😎
@TomBanknoter zacytuję Ci słowa autora wątku
,,
I tak odzywa się we mnie ta natura złośliwca, która mówi: "Nie rób tego..."
Czy jednak zrobić i wykonać przy okazji sesję zdjęciową np z kotem. ,,
Dobra, żeby nie było. Wątek po części humorystyczny na zluzowanie. Sam brak dotyczył produktu za 4zł więc nie ma spiny. W sumie nawet sprzedający podszedł do sprawy w końcu na luzie. Zrobiłem u niego drugie zamówienie na inne produkty co by go nie narażać na koszty wysyłki więc brakujący produkt dołoży mi do nowego zamówienia.
Mamy Happy End
A tak wogóle to miłego dnia wszystkim i byle do piątku.
@LEW433 nie oglądaj dzisiaj dobranocki , będą pokazywać skąd się biorą małe kotki i możesz doznać szoku .