anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie wysyła produktu i żąda zdjęć "z kotem"

MAMY ROZWIĄZANIE!
hansin1
#9 Pomysłodawca#

W sumie nawet zabawne:

Zamawiam towar. Brakuje jednego produktu.

Zakładam dyskusje.

Automat sprzedającego pisze, że się odezwą za 24h.

Tak też robią.

Piszą, że chcą zdjęcia wszystkich produktów.

Pytam czy zdjęcia mają być na jakimś szczególnym tle np. Przy zachodzie słońca.

Allegro mi odpisuje, że mam wysłać zdjęcia i nie marudzić.

Niby nic takiego ale w sumie to dość głupie, że po powrocie do domu muszę odszukać wszystkie 19 paczek nasion do wysiewu, ziemię i pozostałe produkty. Przygotować scenografię i bawić się w fotografa bo sprzedający nie potrafi dobrze policzyć paczek nasion, które wysyła.

I tak odzywa się we mnie ta natura złośliwca, która mówi: "Nie rób tego..."

Czy jednak zrobić i wykonać przy okazji sesję zdjęciową np z kotem.

I jeszcze jedna rzecz która nie przestaje mnie fascynować- po co sprzedającemu zdjęcia produktów, które dostałem? Będzie sprawdzał czy przypadkiem nie jestem ślepy i jednak jakimś cudem wypatrzy te brakujące nasiona na tym zdjęciu?

Reasumując muszę przyznać, że allegro naprawdę wie jak związać ze sobą klientów- rozwija ich pasje fotograficzne po godzinach...

oznacz moderatorów
39 ODPOWIEDZI 39
hansin1
#9 Pomysłodawca#

20250220_154112.jpg

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria zgodnie z życzeniem, zdjęcie kocura 😄 Cyryl śle pozdrowienia!

IMG_9118 (1).jpg

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Syrena_zT aaa... poznaję , to Twój ko-otek 😅

oznacz moderatorów
szymela54
Maestra

@Syrena_zT Epicki ten Cyryl 😊

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@szymela54 Cyryl zwany też "Puchatą Stopą" kazał przekazać podziękowanie i uszanowanie ❤️ 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
SpeedyGonzalezz
#16 Inspirator#

@mdrogeria "pokażcie kocura" Voila!smieszny_lew.jpg

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@SpeedyGonzalezz wolę ko-otka @Syrena_zT -ki

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@mdrogeria tu zdjęcie Leona jakie z rana wysłała mi moja siostra. Jego spojrzenie mówi wszystko 😅

IMG_6519.jpg

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@gdvorek zeza ma , to prawda .

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@mdrogeria @gdvorek Raczej nie dostał śniadania

oznacz moderatorów
julienail
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria moje kotki również pozdrawiają:)267190192_263046752408612_7603878600086203915_n.jpg

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@julienail @hansin1 @mdrogeria @Syrena_zT @gdvorek Ekstra fajne koty 🐱 a jak ktoś chciałby pomóc innym kotkom, które nie mają tak dobrze, to zachęcam:

https://www.ratujemyzwierzaki.pl/naszebezdomniakikociaki?utm_campaign=2025-02-17_application-payment...

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@TomBanknoter również zachęcam do wsparcia zbiórki 💙

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@hansin1 zdecyduj się może bo piszesz najpierw brakuje 1 produktu a masz 3 zdjęcia na których ponoć brakuje na każdym czegoś... a kot wypasiony. 

oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru#

@hansin1 Po za tym, że zamiast pisać wątki, zrobiłbyś to zdjęcie w krótszą chwilę i wysłał, bez potrzeby uzewnętrznienia swojej natury na publicznym forum to powiem jak wygląda to u mnie (z drugiej strony).

Gdy klient zwraca się z jakimś "rzekomo" brakiem, a na szczęście większość cywilizowanych nie zaczyna od dyskusji lecz po prostu z pytaniem o produkt, to zwykle do wiadomości już dołącza zdjęcie otrzymanych produktów, mimo tego, że nie wymagam robienia zdjęć - sam sprawdzam zdjęcia z wysyłki i jeśli Mea Culpa, przepraszam i ustalam z klientem optymalne rozwiązanie, zwykle na swój koszt dosyłam brakujący element zamówienia. 

Nie wiem po co w tym przypadku sprzedającemu zdjęcie, może sam ich nie robi, albo chce sprawdzić czy nie doszło do pomyłki zamówień między klientami, zapewne chce to ustalić. 

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@hansin1 @mdrogeria @drekenzes @az1rael Jak dla mnie to jest trochę bez sensu, bo takie zdjęcie dokładnie niczego nie dowodzi. To, że na zdjęciu jednego towaru nie ma, nie oznacza, że nie było tego w paczce. Z kolei na zdjęciu jest kot (bardzo przyjemny zresztą) , którego w paczce raczej nie było 😎

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@TomBanknoter zacytuję Ci słowa autora wątku

,,

I tak odzywa się we mnie ta natura złośliwca, która mówi: "Nie rób tego..."

Czy jednak zrobić i wykonać przy okazji sesję zdjęciową np z kotem. ,,

oznacz moderatorów
hansin1
#9 Pomysłodawca#

Dobra, żeby nie było. Wątek po części humorystyczny na zluzowanie. Sam brak dotyczył produktu za 4zł  więc nie ma spiny. W sumie nawet sprzedający podszedł do sprawy w końcu na luzie. Zrobiłem u niego drugie zamówienie na inne produkty co by go nie narażać na koszty wysyłki więc brakujący produkt dołoży mi do nowego zamówienia.

Mamy Happy End

A tak wogóle to miłego dnia wszystkim i byle do piątku. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@LEW433 nie oglądaj dzisiaj dobranocki , będą pokazywać skąd się biorą małe kotki i możesz doznać szoku .

oznacz moderatorów