
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry @Ensss! Poprosiłam o zdjęcie ograniczenia z konta, z którego piszesz, potrzebuję loginy pozostałych kont, które mają ten sam problem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Ensss na tym koncie możesz już robić zakupy bez ograniczeń.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dotyczy to konta mojego (Ensss) oraz konta Lukaszek-L5

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Po raz kolejny pojawiła się blokada przy próbie zwyklego zakupu na allegro. Proszę o interwencję. Konta
Dotyczy to konta Lukaszek-L5 oraz Ensss

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Ensss Cześć. Zgodnie z komunikatem musisz napisać do nas przez formularz kontaktowy (z obu kont): https://allegro.pl/pomoc/kontakt

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dotyczy to konta mojego (Ensss) oraz konta Lukaszek-L5
Ponadto wiele opcji dostawy nie jest dostepna do wyboru przy zakupach - przy większości wyborów pojawia się brak dostępnej dostawy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Ensss na Twoim koncie nie ma już ograniczenia, a na drugim podanym koncie również zakupy są już możliwe i widzę, że 0 16:52 udało się złożyć zamówienie.
Nie rozumiem co masz na myśli pisząc o dostawie, czy możesz przesłać zrzut obrazujący tę sytuację?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.
proszę o zdjęcie blokady...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@oven888 Zgłosiłam prośbę o zdjęcie blokady. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@oven888 Blokada została zdjęta. 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Również mam ten sam problem. Proszę o pomoc. Konto lukaszkaluzny1

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, mam ten sam problem, próbuję kupić rolety plisowane i gdy chce zapłacić to wyskakuje ta sama informacja o wyjątkowej sytuacji i względach bezpieczeństwa. Czy można jak najszybciej rozwiązać ten problem? Zależy mi na tym aby zamówienie dotarło przed świętami. Dziękuję i pozdrawiam.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@goplana_2008 możesz już kupować bez przeszkód 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
bardzo prosze o odblokowanie 😞 potrzebuje szybko zrobic zakupy
„To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.”

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mam to samo obecnie na tym koncie, prosze o pomoc. Pozdrawiam! [edytowano]

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mam to samo jak się tego pozbyłeś

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Napisałem tutaj i się samo rozwiązało @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika dzień dobry, po wzięciu udziału z wielu licytacjach pod rząd także dostałem monit. Proszę o zdjęcie blokady. Z góry dziękuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
NOGARD2222 Samo nie ale się rozwiązało, jak dużo licytujesz to zdarzają się takie....rzeczy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I tak być nie powinno . Ja mam zwykle codziennie wystawionych po kilkadziesiąt aukcji które kończą się zawsze w przeciągu około półtorej godziny .Jak trafia się dobry klient który chce więcej pozycji kupić to musi szybko licytować aż w pewnym momencie wyłączają mu tę możliwość . Miałem już takich co mi potem o tym pisali i nawet niektórzy wmawiali mi że to ja ich blokuję.