anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty..."

MAMY ROZWIĄZANIE!
FrankSong
#1 Nowicjusz

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).

oznacz moderatorów
414 ODPOWIEDZI 414
Client:120850550
#2 Obserwator
oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

"Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz"

oznacz moderatorów
Client:116057937
#2 Obserwator

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."

mógłbym prosić o zdjęcie blokady?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów
ssarnecki
#7 Wielbiciel

Mam to samo, formularz do niczego nie prowadzi

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ssarnecki Już zgłosiłam prośbę o odblokowanie możliwości zakupów. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:45223337
#7 Wielbiciel

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz." Dlaczego nie mogę kupować?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów
jazoner
#1 Nowicjusz

Dzis podczas zakupów dostałam taki komunikat jak niżej. Jak moge potwierdzić dane? 

 

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@jazoner Skierowałam prośbę do odpowiedniego zespołu o weryfikację konta i zdjęcie blokady. Proszę Cię o chwileczkę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@jazoner Ograniczenia zostały zdjęte. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
naronosk
#7 Wielbiciel

„To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.”

brak mozliwosci zakupu 😞

oznacz moderatorów
MajkiPinar
#7 Wielbiciel

Witam, podczas gdy próbuje zrealizować zamówienie pojawia się komunikat 'To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.' Czy można to odblokować? Wysłałem formularz ale chciałbym to szybko załatwić

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka Allegro Gadane
Była Moderatorka Allegro Gadane

@MajkiPinar Na Twoim koncie jest blokada związana z nieopłaconym saldem. Sprawdzisz to w zakładce https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rachunki/rozliczenia-z-allegro 

oznacz moderatorów
mik16
#9 Pomysłodawca

Dostałem dzisiaj blokadę. Da radę to jakoś odblokować? Jestem na wakacjach chciałem iphona kupić 😉

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka Allegro Gadane
Była Moderatorka Allegro Gadane

@mik16 Na Twoim koncie nie ma ograniczeń zakupowych. 🙂 

oznacz moderatorów
naronosk
#7 Wielbiciel

bardzo prosze o odblokowanie 😞 potrzebuje szybko zrobic zakupy

„To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.”

oznacz moderatorów
Client:118616501
#7 Wielbiciel

Dlaczego proba kupna karty podarunkowej uzywajac karty podarunkowej allegro zablokowala mi konto?

 

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:118616501 nie da się opłacić karty podarunkowej inną kartą podarunkową. Działam w sprawie Twojego konta, poczekaj proszę chwilkę. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:118616501 musisz skontaktować się za pomocą formularza z Działem bezpieczeństwa, ponieważ Twoje konto zostało zawieszone, tylko z nimi możesz wyjaśnić tę sprawę. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów