Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).
@Client:120850550 Przekazałam Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu.
@Client:120850550 Ograniczenia zostały zdjęte. 🙂
Zmagam się z tym samym problemem, problem w tym że zakup ma zostać zrealizowany do godziny 2:00 6.04, więc trochę pokrzyżowano mi plany.
@mat-ked ograniczenia zostały zdjęte z Twojego konta.
prosiłbym o zdjęcie ograniczenia, taka sytuacja się powtórzyła. Dziękuję i pozdrawiam
@mat-ked blokada jest już usunięta.
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz
Czy mógłby mi ktos pomoc?
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz
Czy mógłby mi ktos pomoc? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czy ktoś też ma problem z zakupem na allegro? Proszą o weryfikację ze względów bezpieczeństwa
@Client:21775286 możesz już kupować bez przeszkód.
mam ten sam problem, mimo że od 6 lat jestem na allegro i nawet wczoraj dokonalem zakupu.
"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz"
@Bishopxas Gotowe, już możesz dokonywać zakupów. 🙂
witam
tez mam zalazona blokade na konto
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.
@Pomfile Cześć, spróbuj ponownie zrobi zakupy
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.
Witam u mnie to samo od dzisiaj.
@PawliQ88 Poprosiłam o weryfikację sytuacji na Twoim koncie. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
@PawliQ88 Ograniczenie zakupowe zostało zdjęte już w czwartek. Przepraszam za wcześniejszy brak informacji.
Witam,
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.
Co zrobić z tym problemem?
@Client:60270684 problem nie powinien już występować. Daj proszę znać gdyby było inaczej.