Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).
Witam, również na moim koncie są ograniczenia, które wyżej zostały opisane. Jeśli jest taka możliwości, proszę o rozwiązanie problemu.
@igorenko97 oczywiście, już działam.
@igorenko97 blokada usunięta, więc możesz już bez przeszkód składać zamówienia na Allegro.
Witam.
Również mam ten sam problem
@barteksecret Zgłosiłam sprawę do odpowiedniego zespołu. Wkrótce wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
@barteksecret Gotowe! Konto zostało odblokowane!
witam, znow mam to samo 😞
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.
@Pomfile Spróbuj ponownie, na Twoim koncie nie ma już żadnych ograniczeń.
Prośba o odblokowanie 🙂
@DiFiume Ograniczenia zostały wczoraj zdjęte.
mam to samo... może ktoś pomóc?
@ilianka Zgłosiłam to, wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
Witam też mam ten sam problem...? mogę prosić o pomoc i wyjasnienie dlaczego tak sie stało?
Witam ta sama sytuacja komunikat "To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz". Prosze o pomoc
@ilianka Spróbuj ponownie teraz (konieczne może być wyczyszczenie plików cookies).
Witam mam tem sam problem, proszę o pomoc. Komunikat: "To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz"
@olo_255 blokada na Twoim koncie jest już usunięta, więc możesz bez przeszkód kupować na Allegro.
Witam mam tem sam problem, proszę o pomoc. Komunikat: "To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz"
@Client:111319947 Cześć, spróbuj zrobić zakupy ponownie (konieczne może być ponowne zalogowanie na konto) 🙂
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz
Czy mógłby mi ktos pomoc?