anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz z

MAMY ROZWIĄZANIE!
FrankSong
#1 Nowicjusz#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).

oznacz moderatorów
304 ODPOWIEDZI 304
br.
#21 Demiurg#

@sawaspu  Formularz masz na stronie kontaktu z Allegro, poszukasz to znajdziesz.  Opcje weryfikacji konta znajdziesz  w ustawieniach swojego konta Allegro, na pewno juz robiłeś weryfikację  więc potrafisz...  Powodzenia!!

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Może za dużo robisz zwrotów .

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sawaspu problem nie powinien już występować. Daj proszę znać, gdyby było inaczej. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:41442019
#7 Wielbiciel#

Też tak mam:

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."

Zgłosiłem w kontakt, ale zero odpowiedzi, a potrzebuje dokonać zakupu... 

oznacz moderatorów