Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co zrobić, jeżeli czarno na białym pisało 100 mb materiału, a dostałem 1 mb? Czy sprzedający ma obowiązek wysłać resztę? Czy sprzedający może zrobić coś na moją niekorzyść?
@TATLOK Chyba, że ktoś go nie chce...a znam i takich 😉
@konto zamknięte Jedna osoba, która nareszcie skojarzyła w czym dokładnie rzecz. Brawo Ty. 👍
@kam123bial No to na wpisie @konto zamknięte można zakończyć posiedzenie🤣
@pulkownik66 Zgadza się, jednak obiecałem zacytować odpowiedz sprzedającego 😂
@kam123bial To są dyskusje kupujących, ale 99% osób się tu udzielających to sprzedawcy, którzy niemal zawsze, niemal w każdym przypadku będą wmawiać kupującemu, że nieudana transakcja, jakikolwiek problem z zakupem to jego wina, nawet wtedy, gdy wyraźnie widać winę sprzedawcy, więc nie traktuj tego serio.
@xyz96 Masz rację, jednak nie należę do osób szukających aż takich okazji by się wzbogacić. Okazja okazją, ale być nieuczciwym do tego stopnia, aby domagać się towaru za 1/100 jego wartości, to co innego. Sprzedający popełnił błąd, nie dopatrzył się, olał wszystko, aby tylko wystawić przedmiot, co za różnica, każdy powinien pilnować swojego interesu, zamiast pózniej tłumaczyć się na wszelkie możliwe sposoby, że to pomyłka i nie wyśle towaru.
Miałem kiedyś taką sytuację:
Kupiłem w prezencie dla siostrzeńców zabawkę (ciągnik za około 750zł) Przesyłka była zaznaczona "za pobraniem". Jednak zdziwiłem się, gdy przyszła paczka, a kurier powiedział, że przesyłka została opłacona. Po kilku minutach napisałem do sprzedawcy i wyjaśniłem zaistniałą sytuację. Poprosiłem o numer konta i przelałem pieniądze zgodnie z ceną na aukcji, zmieniła się tylko cena przesyłki. I co okazało się potem? Ja z dobrego serca skontaktowałem się ze sprzedającym, przelałem mu pieniądze, a nie otrzymałem nawet maila z podziękowaniem.
@kam123bial Jednak jest nadzieja, że będą jeszcze z ciebie ludzie, zaczynasz mówić ludzkim głosem.
Szkoda że dopiero po długiej dyskusji, ale widzę że idzie ku lepszemu. 😁
kam123bial i chwała ci za to. takich raczej ze świeczką szukać. Chociaż ja też raz dostałem 2x ten sam towar. W sumie bzdety za kilkanaście zł, ale zgłosiłem, kurier odebrał, ale jakby sprzedawca zadzwonił, to bym zostawił sobie i mu zapłacił.
@kam123bial Twoich screenów nie widać, masz za niski poziom. Musi je zatwierdzić moderator, by były widoczne dla wszystkich.
@Vryko Trudno, więc nie zobaczycie, chyba że poda maila ktoś kto może zamieścić i na tego maila wyślę screen, żeby niedowiarki zobaczyły
@TATLOK Dlatego jeżeli już korzystać z dwustronnej integracji Allegro, to tylko i wyłącznie po podwójnej weryfikacji plików importera. Ile to razy już wyłapałem w XMLach produkty w cenie poniżej złotówki, a platforma by mi zmieniała tak oferty, gdybym zostawił tak powiązania na automacie.
Przerabiając dla pewnego sklepu importy, wywaliłem hurtownie dropshippingowe, gdyż tam błędy są na porządku dziennym. Nieprawidłowe stany, ceny netto poniżej złotówki (co łącznie wychodziło poza próg 1zł, żeby wystawić na Allegro) i nieprawidłowe połączenia produktów...
Takie sytuacje jak te są tylko i wyłącznie wynikiem tego, że Allegro nie chroni nas przed zmianą ceny o 90%+ w dół. W górę oczywiście zabezpieczenia to już dodali... Na szczęście w swojej aplikacji mogę uniknąć wszelkich błędów po stronie importerów.
@DarkStoorM Widać, że niektórzy sprzedający potrafią zadbać o interesy, a nie się wykłócać że to nie ich wina 👍
@DarkStoorM zgadzam się, że ktoś zaufał narzędziom, z których obsługa chyba nie do końca się zaznajomił, a bynajmniej ich nie sprawdził.
Zainteresowałem się tym tematem tylko ze względu ewentualnych błędów technicznych jakie mogły wystąpić. Sprawy odpowiedzialności za błędy oferty względem kupującego zupełnie mnie nie obchodzą i pozostawiam je stronom.
Z jakiego narzędzia Ty korzystasz?, pytam z ciekawości bo sam wprowadziłem niedawno moduł integracji do prestashop.
@TATLOK Rozwijam własną aplikację, ale tylko do kontroli dostępności produktów i ich cen + szybkie wystawianie z własnej bazy kopii produktów - jakoś nie chcę w tej kwestii ufać ani automatom ani produktyzacji allegro 😃
Do samej obsługi zamówień chcą się tutaj przenieść na baselinkera, zobaczymy jak to będzie w nowym roku 😄
@Vryko to, że wojna między kupującymi a sprzedającymi trwa od zalania dziejów, nie jest niczym nadzwyczajnym, nie zaskoczyłeś mnie. Jednak ludzie zamiast wspomnieć komuś błędy, przymykają oko tylko po to, by ktoś nie wytknął im ich błędów. Karma wraca, jak Ty dla kogoś, tak ktoś dla Ciebie. Zastanów się ilu jest uczciwych sprzedających, a ilu uczciwych kupujących. Sprzedawcy tylko czyhają na niewiedzę kupującego by zrobić ich w balona. Jeśli człowiek idzie do sklepu, ma tam ustalone ceny, niejednokrotnie zawyżone ponad normę. I co ma wtedy do powiedzenia kupujący, jeżeli już teraz jest mu coś potrzebne? Jak to mówi jeden z pracowników sklepu w mojej miejscowości "becz i płać"
@kam123bial Wywinąłeś niezłe salto i teraz jakoś trudno wszystkim uwierzyć że zamiar miałeś taki, jak twierdzisz teraz.
Ja osobiście wierzę, że twoje pytania na początku tego postu, nie były podchwytliwe. To taka moja subiektywna opinia. Może się mylę, a może nie. A jak myślą inni? też się chyba domyślasz.
Powodzenia.
@pulkownik66 Ja bym sugerował 'ustawkę".😁
@pulkownik66 Nie podchwytliwe, a sformułowane w konkretny sposób, by uzyskać jak najwięcej informacji, które mogę wykorzystać do popsucia nastroju niechlujnemu sprzedawcy. Towaru nawet bym się nie spodziewał i nie zamierzał bym o niego walczyć. Zauważ jednak, że wielu kupujących faktycznie jest oszukanych, wprowadzonych w błąd, a sprzedawcy w takich sytuacjach śmieją się im za plecami zacierając ręce. Nie stawaj więc po stronie sprzedających, jeżeli nie masz konkretnych dowodów na to, czy dany sprzedawca jest uczciwy. Podając przykład: ktoś zmienia pokrycie dachowe. Niby w komplecie zamówienie powinno wyjść taniej, a jednak... Przy zamawianiu samej blachodachówki, płacisz po 27zł za m2, a przy zamawianiu blachodachówki z akcesoriami typu rynny, rynhaki, zaślepki, gąsiory, taśmę kalenicową, membranę, płacisz po 24zł za m2. Jednak nie do końca jest tak kolorowo. Podczas gdy kupujący jest zadowolony z tańszej blachodachówki przy zakupie kompletu, sprzedawca wykorzystuje nieuwagę kupującego i zawyża podwójnie, nierzadko nawet potrójnie ceny akcesoriów.
Dalej uważasz że to kupujący zawsze, ale to zawsze są winni? Kolego ogarnij się i przestań kompromitować.
@kam123bial Nie był bym pewien co do mojej kompromitacji, ale uwierz mi na słowo- bijesz tu rekordy owej.