anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam, wczoraj otrzymałem taką paczkę

Client:103850745
#1 Nowicjusz#

IMG_1933.jpeg

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:103850745 obrazka nie widać do momentu zatwierdzenia przez moderatorów.

A co z nią nie tak? Może opisz.

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:103850745. Przykro mi, że przesyłka została uszkodzona. Czy zawartość paczki jest również zniszczona? 
Reklamację możesz zgłosić w zakładce Moje zakupy -> Szczegóły zakupu -> Zgłoś reklamację lub problem -> Przesyłka -> Uszkodzona. 
Dzięki temu system od razu przypisze zgłoszenie reklamacyjne do Twojego zamówienia. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Koperta słabej jakości , składaj reklamacje u dostawcy w tym przypadku to chyba allegro.

oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@Client:103850745

Z reklamacją będzie trudno. Zgodnie z prawem pocztowym odbiór przesyłki z widocznymi śladami uszkodzenia bez zastrzeżeń, jest tożsame ze zrzeczeniem się wszelkich roszczeń od przewoźnika.

Powinieneś zgłosić to od razu po otwarciu skrytki i zauważeniu uszkodzenia. 

oznacz moderatorów