Zepsuty paczkomat

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam, zamowiłam książki na paczkomat jednak okazało się że jest zepsuty i niestety nie wiedziałam o tym i zamowiłam na ten paczkomat jeszcze jedna przesyłkę. Można jakoś przekierować przesyłki na inny najbliższy paczkomat? Jedna z przesyłek już dziś doszła i odesłali ją gdzieś a druga ma przyjść jutro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:107122900 poproszę o numery tych zamówień.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
1 paczka: A000Y9ETK8
2 paczka: A000YI7640

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:107122900 dziękuję, poprosiłam już o interwencję w sprawie Twoich paczek, ale z odpowiedzią do Ciebie wrócę najwcześniej jutro.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobrze

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy już coś wiadomo?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy jest jakas informacja?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:107122900 przykro mi, ale nie dostałam jeszcze odpowiedzi w Twojej sprawie, więc muszę poprosić Cię o cierpliwość. Jak tylko zdobędę dla Ciebie informacje, wrócę tutaj na pewno.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Witam, zamowiłam książki na paczkomat jednak okazało się że jest zepsuty i niestety nie wiedziałam o tym i zamowiłam na ten paczkomat jeszcze jedna przesyłkę. Można jakoś przekierować przesyłki na inny najbliższy paczkomat? Jedna z przesyłek już wczoraj doszła i odesłali ją gdzieś a druga ma przyjść dzisiaj

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:107122900 Jeśli paczki są już w drodze, najprawdopodobniej nie będzie to możliwe. Podaj jednak ich numery.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
1 paczka: A000Y9ETK8
2 paczka: A000YI7640

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:107122900 Dziękuję. Obie te paczki są przekazane do doręczenia. Nie mogę pomóc w tej sytuacji.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Paczkomat w miejscowości Warlubie zepsuty od trzech dni, paczkę potrzbuje na już 😡😡 dzwonie dwa ,trzy razy dziennie na infolinię i ciągle słyszę to samo - proszę uzbroić się w cierpliwość...a odpowiedzi na to kiedy poaczkomat będzie naprawiony nie usłyszałam...