anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot do magazynu

Client:96972565
#1 Nowicjusz#

 No to tak zamówiłem przez allegro z sklepu ole ole . Pilot smartv tv No i przyszedł ale co się okazuje po prostu nie działał wymieniłem 3 razy na inne baterie nic nie dało próbowałem do innego telewizora też nic nie dało to postanowiłem zrobić zwrot zapakowałem paczke prawidłowo i odesłałem No i dostaje taki email problem w tym że robiłem dużo razy zwroty i zawsze było bez problemu to tłumaczę ze jest możliwość że kurier przypadkiem otworzył lub No jakieś inna możliwość. Więc napisałem zwrot i został odrzucony , 26 listopada przychodzi mi email  że paczka wyruszyła w drogę ale co się okazuje ze juz dnia następnego 27 jest w jakimś magazynie ja nic z tego nie rozumiem nie przyszedł mi żaden sms nie przyjechał kurier straciłem pieniądze za dostawę produktu i za zwrot który też zapłaciłem teraz nie wiem gdzie jest paczka , ja chce odzyskać pieniądze za ten produkt i tyle nie chce już za dostawę i za zwrot tylko za produkt co mi z niego jak mi go zwrócili jak on dalej nie działa i co mam z tym sobie zrobic ? Proszę o pomoc bo już straciłem nerwy i siły do tego 

Screenshot_20241202_220520_Gmail.jpg

Screenshot_20241202_214026_Gmail.jpg

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

Client:96972565
#1 Nowicjusz#

Screenshot_20241202_220555_InPost Mobile.jpg

Screenshot_20241202_214002_Gmail.jpg

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:96972565 obrazka nie widać. Do momentu zatwierdzenia przez moderatorki. Zwrot przez allegro robiłeś?  Jakim przewoźnikiem zwrot ? Podaj numer zamówienia i numer listu przewozowego?

oznacz moderatorów

Client:96972565
#1 Nowicjusz#

Tak zwrot przez allegro  miałem dyskusje z sklepem ole ole i dali mi link do reklamacji 

Reklamacja po przez inpost 

Numer to : 522107018160166001988148 

A ten numer to zwrot 600000576405800011865563

 

Ten u góry to jest numer paczki której mi wysłali a ten niżej  numer to mój zwrot który został odrzucony 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:96972565 Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:96972565
#1 Nowicjusz#

Dziękuję bardzo jesteś najlepsza 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:96972565 Wracam do Ciebie z odpowiedzią. W takim wypadku to Ty, jako nadawca paczki masz możliwość złożenia reklamacji. Proszę, napisz do nas przez formularz. Nasi doradcy pomogą Ci w złożeniu reklamacji do przewoźnika. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:96972565
#1 Nowicjusz#

Czy tak powinno być?

 

Screenshot_20241203_152222_Samsung Internet.jpg

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:96972565 Tak, jeśli kontaktujesz się przez nasz czat możesz otrzymać automatyczną wiadomość od Alliny, jeżeli jednak chcesz połączyć się z doradcą wybierz opcję "Nie, nadal potrzebuję pomocy". 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:96972565 a jak to spakowałeś? Wygląda jakby paczka uległa uszkodzeniu i zaniechano dostawy do odbiorcy i ją cofnięto do nadawcy.

oznacz moderatorów

Client:96972565
#1 Nowicjusz#

No właśnie o to jest problem ja potrafię spakować paczę obkleiłem taśma i nie otwierała się paczka na sto procent trafiła do inpostu i twierdzą że ja źle zapakowałem żałuję że nie zrobiłem zdjęć ale teraz już zawsze będę robił 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A ten zwrot został zrobiony przez system allegro jaki kurier?

oznacz moderatorów