Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
30.10 kupiłam kapsułki Nespresso, sprzedawca obiecywał wysłać produkt w ciągu 10 dni roboczych, niestety termin już upłynął, a sprzedawca nie wysłał produktu, nie zwrócił pieniędzy, nie odpowiada również na kontakt. Założyłam dyskusję, gdzie również sprzedawca się nie odezwał, została wysłana tylko automatyczna wiadomość z Allegro z prośba o zwrot pieniędzy lub wysłanie produktu i nic więcej. Co mam zrobić w tej sytuacji? Sprzedawca to: Roksana (Roxi1989_2008).
@mekintosz7 a kiedy otworzyłaś tę dyskusję🤔
2 dni temu ok. 12:00
@mekintosz7 tak właśnie myślałem😉 , możesz sobie poczytać o ramach czasowych w dyskusji
Dzięki za pomoc!