anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[11.06] Błąd w zakładce jakość sprzedaży

MAMY ROZWIĄZANIE!
cdw_net_pl
#9 Pomysłodawca#

Hej, 

co się dzisiaj stało z miarami sprzedaży?

cdw_net_pl_0-1718089142796.png


Wg wykresu próg na poziom Super to 490 pkt. Jeszcze wczoraj było 285 punktów.
Czy to jakiś błąd?

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Też wszedłem na swoje i oczom nie wieżę że tak szybko lotem koszącym spadam w dół . Wszystkie wysyłki wysłane w terminie ,żadnych dyskusji ,wszystkie opinie na 5 * a tu taka niespodzianka . Teraz to widzę że nie ma szans by ktoś taki jak ja mając wzorowe opinie posiadał status "super"  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Co tu się dzieje?

oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@kolekcjoner608 no ale to chyba tylko wykres jest popsuty 😉 dalej u góry masz status "super" czy tam "super+" 

oznacz moderatorów
cdw_net_pl
#9 Pomysłodawca#

Przez 14 dni tylko 🙂 
Nawet jak wejdziesz w "i" to są inne progi niż wczoraj - na Super jest 490 punktów, gdzie wczoraj na Super+ było 413 😉

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@cdw_net_pl A co będzie za te 14 dni? Znów testują naszą cierpliwość? 😉

oznacz moderatorów
cdw_net_pl
#9 Pomysłodawca#

Aby mieć super sprzedawcę musisz przez conajmniej 14 dni w ciągu ostatnich 30dni mieć poziom minimum Super. Czyli zgodnie z tym co nam się wyświetla praktycznie nikt tego nie spełni - czyli 15go dnia spadamy 🙂

 

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@cdw_net_pl To nie tak ja na swoim firmowym koncie mam cały czas super lub wyżej (przynajmniej w tym roku) ,tyle że jakby próg został podniesiony to już bym tej jakości nie miał. Widzę że już wróciło do normy i pokazuje tak jak było poprzednio.

oznacz moderatorów
cdw_net_pl
#9 Pomysłodawca#

Tak tak, już wróciło jakieś 1,5h temu 🙂

oznacz moderatorów
Projekt-LAN
#7 Wielbiciel#

Dzisiaj jest jeszcze super, ale jutro poleci w dół zgodnie z wykresem. Chyba, że zmienią progi ....

oznacz moderatorów
renyd_kupteraz
#7 Wielbiciel#

U mnie to samo.

Progi zmienione a do tego przesyłki nadane pocztą w terminie widnieją jako nie w terminie.

Już kiedyś mieli takie błędy.

Brak kontaktu i nikt nic nie odpowiada.

Brak słów.

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@cdw_net_pl @renyd_kupteraz @kolekcjoner608 @Projekt-LAN @sl-aw-ek Wasze wyniki są poprawnie przeliczone, natomiast mamy/mieliśmy błędy na wykresie, które są lub już wkrótce będą poprawione. Przepraszam w imieniu Allegro!

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
renyd_kupteraz
#7 Wielbiciel#

Nie do końca.

Ja wszystkie przesyłki nadaje w terminie.

W śledzeniu przesyłek widać że tak jest, natomiast w raporcie o skuteczności przesyłki od 6 czerwca przesyłki widnieją jako nie w terminie.

A to mi odjęło masę punktów.

Proszę o kontakt w tej sprawie

 

oznacz moderatorów
4kidsparty
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

cześć, chciałem zapytać czy to jakiś błąd? punktowa jakość podskoczyła a wykres w dół.

pomożecie?

4kidsparty_0-1718091464467.png

 

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Wszystkim leci w dół , ale tu już nie takie cuda się działy i dziać będą.

oznacz moderatorów