- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam jest błąd na allegro nowe zamówienia mają status opłacony ale nie widać danych do wysyłki i przesyłek w manager paczki impost tak samo zamówienia nie ściągają się w shop gołd mają status rozpoczęty ma ktoś tak ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Potwierdza, problem z wygenerowaniem etykiet.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo, zamówienia złożone przed 11 bez problemu, zamówienie po 11 30 z błędem, nie można nadać przez Managera. W moim przypadku to zamówienie ze Smartem (4659b830-cf12-11ee-9732-c71fd19d2f1c) i nie mam zamiaru wysyłać na mój koszt.
EDIT: Przed minutą wpadło kolejne zamówienie i znowu to samo, teraz już mam dwa:
4659b830-cf12-11ee-9732-c71fd19d2f1c

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
podpinam się, u mnie to samo

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zamówienia:
1712b210-cf18-11ee-b8af-1f3970b7e5d0
c4b2b3e3-cf16-11ee-b47e-c12e1f79ac64

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety u nas to samo

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie tez 65a8f7b0-cf11-11ee-a9b3-193d2a0adf9c

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dlaczego problem uznano za ROZWIĄZANY skoro dalej nie pobiera danych do Inpost Managera i nie można nadać przesyłki?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@serwis-bs oznaczam mój post jako rozwiązanie, ponieważ każdy, kto wejdzie w ten wątek łatwo znajdzie aktualną informację: wiemy o problemie i pracujemy nad jego rozwiązaniem, to rozwiązanie będę też aktualizować.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po co dajecie możliwość kupna klientom, skoro sprzedawcy nie mogą realizować zamówień od prawie 2H!!!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozumiem, dziękuję za odpowiedź.
Czy jest Pani w stanie powiedzieć, kiedy problem mniej więcej zostanie rozwiązany. Czy będzie to "do godziny" czy "za 5 godzin", bo pewnie wielu sprzedawców chciałaby nadać swoje przesyłki po weekendzie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@serwis-bs przykro mi, ale w tej chwili nie jestem w stanie tego określić. Gdy tylko otrzymam informację od zespołu technicznego, dam znać!
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szanowni moderatorzy - @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Problem z większością paczek nadal występuje, natomiast po godzinie 14 dwie przesyłki otrzymały powiązanie z możliwością nadania i wyświetla się że powinienem je jeszcze nadać dziś.... natomiast nie jestem w stanie fizycznie już tego zrobić ponieważ kurier odbiera w mojej okolicy paczki do godziny 14, dlatego proszę o wykluczenie je z liczenia trafności ponieważ to nie z mojej winy wynika ich opóźnienie:
3a9b1620-cf11-11ee-a8c8-d14cc08eea5e
a2e9f040-cf14-11ee-a879-bbbf4e9eff76

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Kolejne zamówienie otrzymało dane adresowe i powiązanie z inpost, natomiast nie jestem wstanie go również zrealizować:
11b77120-cf1d-11ee-a9b3-193d2a0adf9c

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Czy są dziś problemy tech nie ,ozna powiązać przesyłek z z pocztą polską

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Brak zaimportowanych przesyłek z Allegro na stronie InPost! Wielkimi krokami zbliża się godzina graniczna nadania (w naszej strefie to 13:00), a nie ma możliwości wygenerowania etykiety na stronie InPost ze względu na brak zaimportowanej przesyłki z Allegro. Kto teraz wytłumaczy klientowi, że przesyłka nie wyjdzie dziś? Chyba Wy - Allegro...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak zwykle niebawem ktoś w imieniu przeprosi za niedogodności a o własne cztery litery trzeba się samemu martwić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie to samo, a na czacie nie można połączyć się z konsultantem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Integracja z GLS również leży...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Coś się sypło. Fakt Inpost nie zaciąga. W zamówieniach też znikły ikony FV i numeru przesyłek w zamówieniach od około 11,50.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie już zamówienie z 11:28 nie pokazuje