- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam jest błąd na allegro nowe zamówienia mają status opłacony ale nie widać danych do wysyłki i przesyłek w manager paczki impost tak samo zamówienia nie ściągają się w shop gołd mają status rozpoczęty ma ktoś tak ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
7d45a020-cf12-11ee-9732-c71fd19d2f1c - paczka z czech
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy coś może wiadomo w spraiwe ?
o 13:00 mamy odbieory, a paczek nie dzie zrobić
Gdzei będzie można składać wnioski o wykluczenia statystyk ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
numer zamówienia 97e02271-cf17-11ee-bb8a-cf80236c57ec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam to samo z dostawa dpd smart
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
DŁUGO JESZCZE TO POTRWA??? Jedne zlecenia nie mają danych wysyłkowych, inne wcześniejsze nie da się zamówić przesyłek itd... Wyślijcie chociaż maila do użytkowników Allegro że mogą być opóźnienia w dostawach niespowodowane z winy sprzedających tylko awarii systemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie też
87e25670-cf1e-11ee-b47e-c12e1f79ac64
fd8bece0-cf16-11ee-b47e-c12e1f79ac64
9b64b220-cf13-11ee-b74e-e33b1b26cfe9
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy allegro automatycznie zaktualizuje błędnie wczytane zamówienia ? - ( i kiedy może to nastąpić? 😉 )
6573f310-cf13-11ee-9732-c71fd19d2f1c |
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
zamówienie nr: 13622850326 brak możliwości wygenerowania etykiety
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
mam nowe konto proszę o jasną informację jak będzie liczona :
Skuteczność wysyłki .
W tym przypadku ?
część zamówień udało się nadać ale od godz 11:22 nie możemy już nadawać paczek. Wiem że problem jest wam znany, ale chciałbym wiedzieć co z jakością sprzedaży i negatywami jeśli się pojawią z powodu opóźnienia dostaw.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Harutyunyan ten problem również rozwiążemy, ale jeszcze nie mam konkretnych informacji na ten temat. Mogę Was uspokoić, nie pozwolimy, żeby wszystkim Wam poleciała jakość z powodu tego problemu.
Moderatorka
Jak dostawa na czas - to Allegro!
Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale jeszcze nic kompletnie nie wiadomo kiedy zacznie działać nadawanie popranie? nawet nie widać czy klient chce fv czy paragon...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
co mi po jakosci. Chodzi o klientów którzy moga nadal kupowac.. I bedą niezadowoleni ze paczki nie wyszły.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nadal nie można wygenerować żadnej etykiety, zamówienia są opłacone, nie ma danych odbiorcy. W zakładce nadaj przesyłkę, jak i bezpośrednio w inpoście nie można wygenerować etykiety.
Kiedy problem będzie rozwiązany?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pole "Dane odbiorcy - kod kraju" zawiera błędne dane: musi pasować do wyrażenia [A-Z]{2} Pole "Dane odbiorcy - kod kraju" zawiera błędne dane: Pole nie może być puste
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
WITAM, ale ile jeszcze ten problem potrwa ? Klienci tego nie zrozumieją ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Czekamy na jakąś wiadomość Pani Administrator
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mam jeszcze informacji, gdy tylko je otrzymam, dam znać!
Moderatorka
Jak dostawa na czas - to Allegro!
Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, nie zapomnijcie tylko dać znać kupującym, że ich paczki prawdopodobnie nie wyjdą dziś, bo inaczej ta awaria odbije się na nas - sprzedających i to my oberwiemy najbardziej...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
no tylko dać znać każdemu przy takiej ilości zamówień to niemożliwe....ale Allegro to nie obchodzi..... klienci będą dzwonić pisać, i tak my oberwiemy oby się obeszło bez negatywów....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę o działanie. Numery zamówień:
ca176de0-cf15-11ee-bb8a-cf80236c57ec
3ab832b1-cf1f-11ee-9edb-b39e20a05b28