
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Hej, przeczytałem chyba wszystkie instrukcje na społeczności dotyczące aktywacji konta Revolut.
Przy pierwszej próbie użyłem polskiego konta Revolut - zwrot + mail o odrzuceniu weryfikacji.
Kolejna próba już przy wykorzystaniu konta zagranicznego LT. Środki zostały zwrócone, ale żadnego maila od Allegro. Na koncie Allegro również żadnej wzmianki o zmianie statusu. Czy mogę prosić o sprawdzenie? Już aż do mnie napisali z Revoluta jakie relacje mnie łączą z Allegro 😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@sebastian113 bardzo dziękuję za Twoją pomoc 😊
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
byłbyś uprzejmy zrobić screen gdzie? Już kilka razy próbowałem...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na spokojnie.. krok po kroku .
konto.
przy kwocie dostępnej masz mały suwak, kliknij na niego i zmień na euro, będzie saldo w euro po prawej zmieni się flaga
przelew miedzynarodowy- Polska
z automatu wskakuje PLN.
kliknij na walute-Wyszukaj euro, na dole "Saldo' też musisz zmienić na euro, jak zrobisz po prawnie będzie widoczna tylko waluta euro , wtedy robisz przelew.
Postaram się zrobić zdjęcia bo revoult blokuje zrzuty 😕 jak wchodzisz w płatności...
ale mam nadzieję że tym razem Ci się uda 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
O, i teraz zadziałało 🙂 Dziękuję piękne - na wyciągu widnieje EUR jak i IBAN z LT!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Heheh Elegancko 🙂
Pozdrawiam😁

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Czy mógłbym prosić o sprawdzenie stanu weryfikacji mojego konta? Według informacji z konta revolut, pieniądze zostały już zaksiękowane na koncie bankowym PayU

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xarden123 podeślij proszę potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl 🙂 Weryfikacja w przypadku tego operatora może zająć do trzech dni roboczych.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wysłane

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xarden123 dziękuję! Wysłałeś go wczoraj, więc dajmy jeszcze czas na operatorowi płatności na weryfikację. Jeśli wypłaty nie będą aktywne w piątek (9.12), napisz tu proszę ponownie 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jestem pewien, że podałem poprawnie dane konta revolut, a pomimo tego wniosek został odrzucony, jest mi Pani w stanie wytłumaczyć, dlaczego tak się stało?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xarden123 Dostałam informację, że podałeś zagraniczne dane w ustawieniach wypłat,
ale wykonałeś przelew z rachunku technicznego z polskim IBAN-em. Operatorzy finansowi akceptują tylko zagraniczne przelewy z Revolut, dlatego powinieneś wykonać przelew tak, aby w danych był litewski IBAN, a nie polski.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A kiedy odeślecie mi te 8zł za próbę weryfikacji, żebym mógł spróbować wysłać wniosek raz jeszcze?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Znowu odrzuciliście mi wniosek o weryfikacje konta wypłat mimo tego, że dane zgadzały się 1:1 z tym, co wpisałem w allegro. Proszę w takim razie o poradnik krok po kroku jak mam zweryfikować się z konta Revolut

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xarden123 problem cały czas jest ten sam, przelew jest wysyłany z polskiego numeru konta, który jest kontem technicznym, a powinien być wysłany w euro, aby zaksięgował się jako przelew z konta zagranicznego o litewskim ibanie.
Tutaj znajdziesz instrukcje od przyjaznego forumowicza, który wyjaśnił jak wykonać przelew przez aplikację Revolut w euro.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zrobiłem przelew wczoraj w dokładnie ten sam sposób, jaki opisuje sebastian113, mimo tego odrzuciliście mi wniosek

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xarden123 przykro mi, ale u nas w systemie jest widoczny jako przesłany z polskiego numeru konta, który jest numerem technicznym banku. W tej sytuacji mogę polecić kontakt z wydawcą aplikacji Revolut, aby zapytać jak wykonać przelew z zagranicznego konta.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, jaką kwotę w euro trzeba przelać, żeby aktywować konto?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@valdozittech Przelej najmniejszą możliwą kwotę.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
🤗

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Wnioskuję po raz kolejny:
Proszę o przyznanie jakiegoś rabatu - pakietu - czy monet dla @sebastian113
Zrobił kawał dobrej roboty
Będzie to elegancko wyglądało a kolega zapewne nie jednemu jeszcze pomoże