Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro wprowadziło mi ograniczenie sprzedaży na 3 dni w zwiazku ze zbyt wolnym odpisywaniem w dyskusji. Odpisywałem cały czas 🙂 Ale widocznie algorytm widzi to inaczej . Widzę , że nie wznawiają się oferty. Jak je wznowić po 3 dniach ?
@KOGIEL_T dokładnie, dobry przykład - @gdvorek podał Ci receptę- masz napisać cyt:""Dziękuję za informację, rozumiem stanowisko" 🙂
i oczywiście jak rozumiem @KOGIEL_T w twojej dyskusji moderator allegro natychmiast włączył się do wypowiedzi i wyjaśnił kupującemu jakie prawa ma sprzedawca.
Ale na poważnie, regulamin allegro, czego chyba nie wie @gdvorek , zabrania wypisywania sprzedawcy nic nie znaczących wypowiedzi.
@dasoteam2023 twój problem to mały pikuś - w podobnej sytuacji serwis zawiesił nam konto na tydzień - straciliśmy tysiące ofert, które trzeba było ręcznie wznawiać, bo nie było automatów takich jak obecnie - wiesz ile to było setek roboczogodzin?
Powodem było nie napisanie ostatniego zdania w dyskusji "ok" - mimo, że dogadaliśmy się z kupującym i spełniliśmy jego roszczenie.
@RED bez obaw, dobrze znam Regulamin Allegro i dokładnie wszystko powyżej wyjaśniłem.
@dasoteam2023 jak już wspomnieliśmy - gdy minie termin blokady będziesz mógł wznowić zakończone oferty w zakładce Mój asortyment.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ To jeszcze prosze odpowedzcie mi na pytanie takie. Wczoraj o godzinie 15,40 Wasz konsultant ( GABRIELA ) pisze do mnie : "Ograniczenia czasowe zostały zdjęte , ca za tym idzie ofert nie beda zamykane". To ja ustawiam 3 pracowników na godzine 18 na druga zmianę zeby wystawiali aukcje. Jeden przejechał 45 km w jedna strone. Pracownicy przyjechali i co ?? 🙂 o GODZINIE 19.05 dostaje od Panstwa maila ( SYLWIA ) : "Przepraszam za wprowadzenie w błąd poprzednią wiadomością."
Przecież Wy robicie z nas sobie żarty. A ja musze płacić swoim pracownikom za Wasze błędy ?
To jest naprawdę poniżej wszelkiej krytyki. Prosze o wyasnienie dlaczego robicie na złosć w taki sposób.
Dziekuje
@dasoteam2023 rozumiem Twoje rozgoryczenie i przepraszam za błędną informację od naszej konsultantki. Blokada została nałożona 23 kwietnia i zgodnie z komunikatem miała trwać 3 dni – ta informacja była wielokrotnie potwierdzana.
Wiadomość o jej zdjęciu pojawiła się przedwcześnie, za co bardzo przepraszam.
Eh. Brak słów.
W jaki sposób jutro jak blokada zostanie zdjęta moge przywrócić juz ponad 300 ofert ktore zakończyliście. Prosze o instrukcje