anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czarna lista - kiedy można wpisać ?

Butiktalulla
#12 Orędownik#

Witajcie,

mam pytanie - kiedy wpisujecie kupujących na czarną listę ?

Ja mam serdecznie dość - patologia się szerzy - masowo kupują i nie płacą.

Na maile mają w d... odpisać czy będzie to opłacane. Jeszcze jak sami anulują pół biedy - jak nie to musisz jak de... czekać aż się skończy czas na zapłatę. A towar zblokowany. 

Pewnie robią X zakupów u różnych dostawców a potem sobie "Janusze i Grażynki" wybierają na co mają kasę. 

Czy wpisanie na CL - w takim wypadku ma sens i jest legalne ?

Dla mnie to strata czasu potem w odkręcani ..........

ps. co na to moderator - kiedy ta patologia będzie zakończona ? Wg. mnie powinno być maks 2-3 dni za zapłatę.

NIE MAM KASY - NIE KUPUJE.

 

  

 

oznacz moderatorów
35 ODPOWIEDZI 35

xyz96
#21 Demiurg#

@xyz96 Nie prosiłem o odpowiedź.

"nie rozmawiaj i mnie nie pouczaj, bo sam niewiele wiesz. Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami"

Może i niewiele wiem, ale w przeciwieństwie do niektórych, mam odrobinę hunoru.

Proszę więcej do mnie nie pisać.

oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

@xyz96 Daj znać, czy widać moje obrazki.

...lub ktokolwiek

oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

Czy ktoś widzi moje wpisy? Bo już nie mam zaufania do systemu.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@DECO-MASTER Widać widać😉

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

@xyz96 Proszę o wybaczenie. Bana miałem znów i pamięć mnie zawidła. Ja bana będę miał co i rusz, więc nic nowego. Jak fotka przejdzie to będzie wiadomo za co.ban.pngtuba.j.jpg

oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

@xyz96  Wybacz. Nie wiem, czy moje posty przeżyją dobę.Starałem się wyjaśnić.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@xyz96 A nie powinieneś wstawić tutaj formułki o prawnie zawartej umowie i o tym że jedna ze stron ją łamie nie uiszczając opłaty? ( hint : możesz wymienić która)

@Butiktalulla Niestety tacy zartownisie to plaga. Wg mnie narażenie sprzedawcy na straty to wystarczający powód do wpisania na listę. Może ją rozbudują??

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@pinsplash Nie. Ja wklejam formułki jakie chcę i gdzie chcę. Ty wklejaj swoje, zamiast mi zalecać wklejanie.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

Czy mają sens, czy nie mają sensu, to i tak je wklejam🤣

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

Swoją drogą to kolejny usunięty przez @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ post, który nachalnie powrócił.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Client:98572120
#13 Ambasador#

@kolekcjoner608 To że pomysł jest weryfikowany znaczy, że któryś z pracowników Allegro uznał go za godny uwagi i przekazał wyżej.

Może tego nie pamiętasz, ale kiedyś, jeszcze w Cafe Allegro, pewien użytkownik zgłosił pomysł zlikwidowania komentarzy dla kupujących i dobrze go uzasadnił. Rozpętało się prawdziwe piekło - sprzedawcy byli wściekli. Padały dokładnie te same argumenty, co teraz: "Kupujący nie dorośli do handlu...",  "Sprzedawcy muszą mieć jakąś obronę...", itp., itd.

Wiesz, jak to się skończyło? Allegro przedstawiło pomysł forumowicza jako własną inicjatywę, zlikwidowało odwetowe komentarze, a temat od którego wszystko się zaczęło zniknął z internetu razem z całym forum. Dziś już nikt nie pamięta, kto był autorem tamtego pomysłu. :roześmiana_buźka_z_roześmianymi_oczami:

__________________
Czas zlikwidować czarną listę kupujących. Najwyższa pora! Zagłosuj, powiedz innym - wszyscy zyskają.emoji
oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

@Client:98572120 A weź ty już się uspokój. Doskonale wiemy, że ta czarna lista jest blada. Nie tocz piany. Kogo obchodzi weryfikacja tego pomysłu? Czy ona będzie, czy zostanie wyłączona, to nie ma żadnego praktycznie znaczenia.

oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

Wnioskuję z milczenia , że moje posty są "zakryte", jak niektóre zakupy 🙂

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@DECO-MASTER nie, Twoje posty nie są "zakryte", nie mamy takiej funkcjonalności 🙂

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

@ "...nie mamy takiej funkcjonalności..."

Macie inną. Tekst o zakrywaniu, był aluzją do ukrytych zakupów.

 

oznacz moderatorów

SAM-CHEM
#8 Zapaleniec#

Ja ogólnie wpisuję na czarną listę Klientów którzy sobie na to zasłużyli - przy czym obok każdego zaszczyconego miejsce na tej liście wpisuję powód dlaczego się tam znalazł. 

Najczęściej jest to

  • nieodebranie przesyłki za pobraniem.
  • za to, że mimowolnie wziąłem udział w loterii kto dostarczy najwcześniej - to jego paczkę przyjmę a reszta sobie wróci.
  • Za zamówienie np. 20 sztuk towaru po 2 złote i zwrócenie potem 19 lub w innych kombinacjach kiedy po rozliczeniu takiej transakcji wyszło, że czas pracownika, pakowania, opłata za SMART w ogólnym rozliczeniu weszła na minus.
  • Szantażyści - którzy nie doczytają aukcji do końca i żądają, żeby produkt spełniał ich oczekiwania pomimo tego, że te oczekiwania nie mają pokrycia w opisie aukcji. "Oddasz kasę albo negatyw".
  • wyłudzaczy gratisów - towar ma cenę, ma opis i zwykle się dostaje to co jest przedmiotem oferty.
  • Nieodebrane przesyłki z paczkomatów i robienie na nie zwrotu - A potem Klient zdziwiony, że nie oddałem 8,99 - bo tyle kosztowała go przesyłka - mnie kosztowała 10% z 8,99 do tego kolejne 8,99 za to, że paczka się wróciła - a przecież Impost na 12 godzin przed upływem terminu odbioru wysyła informację o tym, że można przedłużyć czas pobytu paczki w paczkomacie - za pieniądze oczywiście... 

Czarnej listy zacząłem używać jak jeden Klient wraz ze znajomymi zamówili łącznie kilkadziesiąt przesyłek oczywiście w ramach SMART na jakąś drobnicę - do paczkomatów a potem ich nie odebrali. Czas pakowania, opłata dla Inpost 1 zł od każdej paczki która jest niezwrotna, gdyż oni usługę wykonują to jeszcze nic. Towar był wrażliwy na temperaturę a to była zima, więc - kilka stów w towarze poszło do utylizacji - Klient zawinił? Nie... mógł nie odebrać paczki - jego wola, Moja wina? No też nie, bo Ileś tych opcji dostawy smart muszę mieć, żeby brać udział w programie SMART. Wina przewoźnika? No też nie... przecież jest w regulaminie, że nie gwarantują danego zakresu temperatur. Wsparcie Allegro w tej sprawie - podsumowując - trzeba było nie oferować produktów które mogą zamarznąć i ulec zniszczeniu. 

oznacz moderatorów