Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam pewien problem, ponieważ Allegro non stop mi nadaje minusowe punkty za nieterminową wysyłkę paczki, a paczka dawno została wysłana i odebrana na następny dzień z paczkomatu. Sprawa dotyczy przewoźnika InPost. Z DPD takiego problemu nigdy nie miałem. Otóż to Kupujący kupił ode mnie przedmiot dnia 22.10.2024r. Paczka została wysłana 23.10.2024 i odebrana 24.10.2024r. Po wpisaniu numeru paczki na stronie do śledzenia przesyłek, widać że przesyłka została doręczona. Do zamówenia również z dniu wysyłki został podany numer paczki ale Allegro nie zmienia jego statusu. Poprostu dodało, że jest widoczna paczka ale nic więcej sie nie dzieje. Na moim koncie wciąż pojawiają sie minusowe punkty. Dzisiaj kupujący wysłał mi screena ze swojego urządzenia, że moja przesyłka z dnia 22.10.2024r jest nadal opóźniona oraz zostanie doręczona po 25.10.2024r i że poinformują kupującego o nowej dacie dostawy ale no tak jak wyżej pisałem przesyłka została doręczona. Jak to zrobić żeby allegro poprawiło mi tą wysyłkę jako terminową i żę paczka została doręczona?
@Climatronix_ a wprowadziłeś maila w formacie xxxxxx+xxxxxx@mail gdzie taki maila zawiera identyfikację transakcji oraz klienta ?
Gdzie tego meila powinienem dodać?
@Climatronix_ przy nadawaniu, jak generujesz etykietę ?
Paczka została nadana przez konsorcium kurierskie. Pan tam siedzący dostał wszystkie dane dotyczące kupującego i prosił mnie o mojego meila. Czy możliwe, że sie pomylił bo powinien spisać meila kupującego?
@Climatronix_ no to masz rozwiązanie sprawy 🙂 pewnie coś źle poklikał mail do śledzenia powinien wyglądać tak :
Klient kupił jeden z Twoich przedmiotów. Jego mejl będzie mieć postać stałykodnadawcy+identyfikatortransakcji@allegromail.pl
, na przykład 8awgqyk6a5+cub31c122@allegromail.pl
.
8awgqyk6a5
to stały element adresu dla tego konkretnego klienta – wszystkie mejle od tego klienta będą zawierały ten fragment.
cub31c122
to identyfikator konkretnego zamówienia, więc będzie inny przy każdym zamówieniu.
Jak coś pozmieniał podczas wpisywania to już allegro tego nie da rady śledzić 😞
ps. bez umowy możesz nadawać paczki przez import do https://manager.paczkomaty.pl wtedy automatycznie się wszystko będzie uzupełniać 😄
No to czyli błąd z ich strony... i co ja mam w tym momencie zrobić? Jak to było dawno, a allegro nadal nalicza te minusowe punkty..
@Climatronix_ poprosimy nasz moderatorki z rana nie maja co robić 😄 tylko podaj numer zamówienia oraz numer paczki może ręcznie coś się uda zmienić 🙂
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Ooo byłoby super 🙂
Nr zamówienia: 6c6eec21-90af-11ef-b75d-a34f29cdfec7
Nr przesyłki InPost 682500307444210021356747
@Climatronix_ Przykro mi, ale jeśli etykieta została wygenerowana w nieprawidłowy sposób, to ja nic nie mogę z tym zrobić. Dodam, że zamówienia są brane pod uwagę w jakości sprzedaży przez 30 dni, więc po upływie tego okresu, zamówienie przestanie mieć wpływ na wskaźnik terminowej wysyłki.
Dobrze dziekuję za pomoc. Czyli rozumiem, że po 30dniach wrócą mi te punkty spowrotem? nie będą widoczne na minusie?
@Climatronix_ Tak, to zamówienie przestanie zaniżać jakość sprzedaży.
Dziękuję bardzo za pomoc. Miłego dnia. Pozdrawiam.
Nie bardzo kojarzę o czym piszę w tym temacie ale z tego co pamiętam to jeszcze nie tak dawno podawanie maila w tym formacie przy paczce orlen chyba groziło zapłaceniem 2x za przesyłkę, więc celowo to od plusa wycinałam. Ale ja takich paczek 5 na rok wysyłam, więc całkiem nie ogarniam. Jak to dokładnie działa teraz? Bp wtedy wydawało mi się, że też te paczki statystyki zaniżały ale bałam się całego maila dawać, bo na forum pisali, ze allegro wtedy pobiera też za przesyłkę mimo, że opłacona była... W inposcie pewnie to podobnie jakoś działa ale to tylko przez menedżera ślę...