anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę wypłacić środków z allegro.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:88852723
#3 Debiutant#

Witam. Mam taki problem. Mianowicie mam aktywe PayU a mimo to wypłaty sa nieaktywne, jest szary przycisk. Wie ktoś dlaczego nie mogę tych pieniędzy wypłacić? 

oznacz moderatorów
132 ODPOWIEDZI 132
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tomek19444 jeśli przesłałeś materiały, o których pisał nasz pracownik w korespondencji mailowej numer 33726553 dziś o godz. 19:15, poczekaj teraz proszę cierpliwie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
tomek19444
#7 Wielbiciel#

I cisza jest nadal zero odzewu , czy można jakoś przyspieszyć sprawę ? Bardzo bym prosił bo zależy mi na wypłacie tych środków z payu

oznacz moderatorów
tomek19444
#7 Wielbiciel#

Wczoraj aktywowałem payU i zrobiłem przelew w celu weryfikacji, został kupiony przedmiot ode mnie i od wczoraj chcąc wypłacić środki napis jest wyszarzony i pisze'czekamy na potwierdzenie weryfikacji konta', ktoś może mi pomóc?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tomek19444 możliwość wypłaty środków jest w tej chwili zablokowana na Twoim koncie i tak jak napisał nasz pracownik w wiadomości mailowej z dziś prosimy o kontakt dzień po dostarczeniu sprzedanego telefonu do Kupującego. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
tomek19444
#7 Wielbiciel#

A w jaki sposób należy się skontaktować gdy kupujący otrzyma sprzęt ? Muszę w odpowiedzi na tamtego emaila się odezwać czy wystarczy ze tutaj napisze ?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tomek19444 przez opcję "odpowiedź" w korespondencji mailowej, wówczas sprawa od razu trafi do działu bezpieczeństwa transakcji i to zdecydowanie najlepsza i właściwie jedyna droga, abyśmy mogli odblokować Twoje konto. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
tomek19444
#7 Wielbiciel#

Dziś odpisałem do działu bezpieczeństwa że paczka dotarła do kupującego w stanie zgodnym z opisem ale konto mam nadal zablokowane i nie mogę wypłacć środków ;/

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@tomek19444 proszę, abyś oczekiwał na odpowiedź z działu bezpieczeństwa. Tylko oni mogą udzielić Ci informacji na temat blokady i ewentualnie ją zdjąć.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
janknat
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

mam identyczny problem, są dostępne środki na PayU natomiast przycisk jest szary i nie mogę dokonać wypłaty. 

Pozdrawiam
Natalia.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@janknat Cześć Natalia, spróbuj wypłacić środki jutro po 13:15 (ze względu na zbyt dużą liczbę prób wypłaty, system nałożył czasową blokadę ze względów bezpieczeństwa). 

oznacz moderatorów
janknat
#7 Wielbiciel#

Dziękuję ślicznie. 🙂

Pozdrawiam
Natalia

oznacz moderatorów
adazag
#7 Wielbiciel#

Witam, mam ten sam problem, PayU aktywne lecz przycisk wypłaty szary i nie działa, jakie jest rozwiązanie?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@adazag Spróbuj się wylogować, zalogować i wtedy zleć wypłatę. 

oznacz moderatorów
mariusz_22Al
#7 Wielbiciel#

Witam. Mam również ten sam problem. Nie mogę wypłacić środków, bo przycisk świeci się na szaro. Mam aktywne PayU, a przelewy nie. Powinienem już móc wypłacać, bo minęły 3 dni od weryfikacji po zmianie danych do przelewu, a nadal nie mogę.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mariusz_22AlWypłaty są już aktywne. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mariusz_22Al
#7 Wielbiciel#

Dziękuje. 🤗

oznacz moderatorów
ganipro5
#7 Wielbiciel#

Dobry wieczór, mam również problem z wypłatą środków „wypłać dostępne środki”  w szarym polu  

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ganipro5 Sprawdź czy w tej zakładce nie widzisz komunikatu o konieczności weryfikacji danych do wypłat.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ganipro5
#7 Wielbiciel#

Zrzut ekranu 2023-10-03 o 09.05.50.png

 Brak informacji o konieczności weryfikacji danych. 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ganipro5 Co się dzieje, kiedy klikniesz "WYPŁAĆ SWOJE ŚRODKI"?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów