anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę wypłacić środków z allegro.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:88852723
#3 Debiutant#

Witam. Mam taki problem. Mianowicie mam aktywe PayU a mimo to wypłaty sa nieaktywne, jest szary przycisk. Wie ktoś dlaczego nie mogę tych pieniędzy wypłacić? 

oznacz moderatorów
132 ODPOWIEDZI 132
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@robgod6087 Cześć! Środki są na Twoim saldzie w Allegro Finanse, jeżeli klientowi zależy na czasie, to możesz nadać paczkę. Pracujemy nad tym, żebyś mógł zlecić wypłaty, spróbuj ponownie jutro. 

oznacz moderatorów
robgod6087
#8 Zapaleniec#

OK dzięki Ola 👍😊

oznacz moderatorów
Client:37643108
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry mam ten sam problem aktywne payu i przelewy24 a wyszarzony przycisk wypłat

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:37643108 Odpowiedziałam Ci już w innym wątku. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kali300491
#2 Obserwator#

Witam, mam również problem z wypłatą środków w konta allegro. Szary przycisk. Czy jeśli jedno zlecenie jest w trakcie wypłaty to nie mogę zlecić kolejnego? Wpłynęły mi dodatkowe środki i chciałem je również wypłacić. 2 dni temu zleciłem wypłatę i było wszystko w porządku, dzisiaj już nie mogę. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kali300491 Spróbuj wyczyścić pliki cookies w przeglądarce i ponownie zalogować się na konto 🙂 

oznacz moderatorów
kali300491
#2 Obserwator#

Nie zdążyłem, wszedłem teraz na konto i już wszystko działa, nie wiem jak to się stało ale naprawiło się samo 🙂

oznacz moderatorów
fejgele
#7 Wielbiciel#

U mnie ten sam problem. Czy mogę prosić o pomoc? Szary przycisk.


EDIT: Już działa, ta opcja chyba po prostu czasami trochę zamula. Przepraszam za kłopot!

oznacz moderatorów
Client:124107570
#7 Wielbiciel#

Również mam taki sam problem, szary przycisk chociaż payU jest zweryfikowane.

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:124107570 widzę, że kwestię zablokowanych wypłat będziemy wyjaśniać w zgłoszeniu o numerze 45080950. Serdecznie proszę o cierpliwość, otrzymasz od nas wiadomość mailową.

oznacz moderatorów
Client:102676272
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Nie mogę wypłacić środki. Jest napisano środki niedostępny. Co mam zrobić?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A są a przycisk szary, a konto zweryfikowane do wypłat?

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102676272 jeśli minęły ponad 3 dni robocze od zlecenia przelewu weryfikacyjnego, to proszę skontaktuj się z nami za pomocą tego formularza i prześlij potwierdzenie przelwu w wiadomości mailowej. 

oznacz moderatorów