anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę wypłacić środków z allegro.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:88852723
#3 Debiutant#

Witam. Mam taki problem. Mianowicie mam aktywe PayU a mimo to wypłaty sa nieaktywne, jest szary przycisk. Wie ktoś dlaczego nie mogę tych pieniędzy wypłacić? 

oznacz moderatorów
143 ODPOWIEDZI 143
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@robgod6087 Cześć! Środki są na Twoim saldzie w Allegro Finanse, jeżeli klientowi zależy na czasie, to możesz nadać paczkę. Pracujemy nad tym, żebyś mógł zlecić wypłaty, spróbuj ponownie jutro. 

oznacz moderatorów
robgod6087
#8 Zapaleniec#

OK dzięki Ola 👍😊

oznacz moderatorów
Client:37643108
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry mam ten sam problem aktywne payu i przelewy24 a wyszarzony przycisk wypłat

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:37643108 Odpowiedziałam Ci już w innym wątku. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
kali300491
#2 Obserwator#

Witam, mam również problem z wypłatą środków w konta allegro. Szary przycisk. Czy jeśli jedno zlecenie jest w trakcie wypłaty to nie mogę zlecić kolejnego? Wpłynęły mi dodatkowe środki i chciałem je również wypłacić. 2 dni temu zleciłem wypłatę i było wszystko w porządku, dzisiaj już nie mogę. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kali300491 Spróbuj wyczyścić pliki cookies w przeglądarce i ponownie zalogować się na konto 🙂 

oznacz moderatorów
kali300491
#2 Obserwator#

Nie zdążyłem, wszedłem teraz na konto i już wszystko działa, nie wiem jak to się stało ale naprawiło się samo 🙂

oznacz moderatorów
fejgele
#7 Wielbiciel#

U mnie ten sam problem. Czy mogę prosić o pomoc? Szary przycisk.


EDIT: Już działa, ta opcja chyba po prostu czasami trochę zamula. Przepraszam za kłopot!

oznacz moderatorów
Client:124107570
#7 Wielbiciel#

Również mam taki sam problem, szary przycisk chociaż payU jest zweryfikowane.

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:124107570 widzę, że kwestię zablokowanych wypłat będziemy wyjaśniać w zgłoszeniu o numerze 45080950. Serdecznie proszę o cierpliwość, otrzymasz od nas wiadomość mailową.

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:102676272
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Nie mogę wypłacić środki. Jest napisano środki niedostępny. Co mam zrobić?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A są a przycisk szary, a konto zweryfikowane do wypłat?

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102676272 jeśli minęły ponad 3 dni robocze od zlecenia przelewu weryfikacyjnego, to proszę skontaktuj się z nami za pomocą tego formularza i prześlij potwierdzenie przelwu w wiadomości mailowej. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
bodziobodzio4738
#11 Animator#

Korzystam z allegro nie od dziś, dawno nic nie sprzedawałem, teraz się zdarzyło że sprzedałem na Allegro Lokalnie i nie mogę wypłacić środków. Nie wiem czy jakiś mail o odnowieniu PayU wpadł do spamu w między czasie czy nie dostałem informacji że coś trzeba zadziałać w każdym razie jest informacja że nie aktywne (oczywiście przy wystawieniu oferty nie było informacji że jest poblokowane). Wypełniłem co tam było trzeba, przelewy24 już aktywne, przycisk wypłać aktywny i wyświetla nawet wprowadzający w błąd komunikat że w ciągu 24h będzie przelew. Problem polega na tym że środki są na PayU więc klikanie "wypłać środki" nic nie zmienia. Mimo wysłania im co tam chcieli od 28 kwietnia cisza, ile taka ponowna weryfikacja może potrwać? Nie zmieniałem ani żadnych danych, numerów konta nic. 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@bodziobodzio4738 Weryfikacja może potrwać kilka dni roboczych, dlatego proszę Cię o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:45879886
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, tez mam podobny problem, nie mogę wypłacić środków bo przelew 24 od ok 2 tygodni są w trakcie weryfikacji,a PayU od ok tygodnia,a przelew weryfikacyjny był robiony i to więcej niż jeden raz . Zdjęcie dowodu osobistego też było wysłane i inne potrzebne dane.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45879886 Na koncie, z którego piszesz, nie ma środków do wypłaty. Podaj login kotnta, którego dotyczy problem.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
eedi31
#7 Wielbiciel#

Przepraszam zalogowałam się na konto którego nie używam, chodzi o to konto z którego teraz piszę o loginie

Edyta (eedi31)

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@eedi31 Konsultuję Twoją sprawę. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@eedi31 Dostałam informację, że wysłaliśmy do Ciebie wiadomość mailową nr 51320226 w tej sprawie. 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów