Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam taki problem. Mianowicie mam aktywe PayU a mimo to wypłaty sa nieaktywne, jest szary przycisk. Wie ktoś dlaczego nie mogę tych pieniędzy wypłacić?
@tomek19444 jeśli przesłałeś materiały, o których pisał nasz pracownik w korespondencji mailowej numer 33726553 dziś o godz. 19:15, poczekaj teraz proszę cierpliwie.
I cisza jest nadal zero odzewu , czy można jakoś przyspieszyć sprawę ? Bardzo bym prosił bo zależy mi na wypłacie tych środków z payu
Wczoraj aktywowałem payU i zrobiłem przelew w celu weryfikacji, został kupiony przedmiot ode mnie i od wczoraj chcąc wypłacić środki napis jest wyszarzony i pisze'czekamy na potwierdzenie weryfikacji konta', ktoś może mi pomóc?
@tomek19444 możliwość wypłaty środków jest w tej chwili zablokowana na Twoim koncie i tak jak napisał nasz pracownik w wiadomości mailowej z dziś prosimy o kontakt dzień po dostarczeniu sprzedanego telefonu do Kupującego.
A w jaki sposób należy się skontaktować gdy kupujący otrzyma sprzęt ? Muszę w odpowiedzi na tamtego emaila się odezwać czy wystarczy ze tutaj napisze ?
@tomek19444 przez opcję "odpowiedź" w korespondencji mailowej, wówczas sprawa od razu trafi do działu bezpieczeństwa transakcji i to zdecydowanie najlepsza i właściwie jedyna droga, abyśmy mogli odblokować Twoje konto.
Dziś odpisałem do działu bezpieczeństwa że paczka dotarła do kupującego w stanie zgodnym z opisem ale konto mam nadal zablokowane i nie mogę wypłacć środków ;/
@tomek19444 proszę, abyś oczekiwał na odpowiedź z działu bezpieczeństwa. Tylko oni mogą udzielić Ci informacji na temat blokady i ewentualnie ją zdjąć.
Dzień dobry,
mam identyczny problem, są dostępne środki na PayU natomiast przycisk jest szary i nie mogę dokonać wypłaty.
Pozdrawiam
Natalia.
@janknat Cześć Natalia, spróbuj wypłacić środki jutro po 13:15 (ze względu na zbyt dużą liczbę prób wypłaty, system nałożył czasową blokadę ze względów bezpieczeństwa).
Dziękuję ślicznie. 🙂
Pozdrawiam
Natalia
Witam, mam ten sam problem, PayU aktywne lecz przycisk wypłaty szary i nie działa, jakie jest rozwiązanie?
@adazag Spróbuj się wylogować, zalogować i wtedy zleć wypłatę.
Witam. Mam również ten sam problem. Nie mogę wypłacić środków, bo przycisk świeci się na szaro. Mam aktywne PayU, a przelewy nie. Powinienem już móc wypłacać, bo minęły 3 dni od weryfikacji po zmianie danych do przelewu, a nadal nie mogę.
@mariusz_22AlWypłaty są już aktywne. 🙂
Dziękuje. 🤗
Dobry wieczór, mam również problem z wypłatą środków „wypłać dostępne środki” w szarym polu
@ganipro5 Sprawdź czy w tej zakładce nie widzisz komunikatu o konieczności weryfikacji danych do wypłat.
Brak informacji o konieczności weryfikacji danych.