Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dostałem następującą wiadomość od Allegro:
Częściowo ograniczyliśmy funkcjonalności Twojego konta ze względów bezpieczeństwa. Podstawą naszych działań jest art. 2.12 Regulaminu Allegro. Musimy się upewnić, że korzysta z niego uprawniona osoba i ma ona możliwość dokończenia transakcji.
Co to dla Ciebie oznacza
Automatycznie zakończyliśmy wystawione oferty z opcją "Kup Teraz" oraz licytacje, w których nie złożono ofert zakupu. Nie możesz wystawać nowych ofert. Nadal masz jednak możliwość dokonywania zakupów.
Co należy zrobić
Prosimy Cię o potwierdzenie Twojej tożsamości oraz możliwości pozytywnej finalizacji transakcji. W tym celu prześlij nam:
kolorowe zdjęcia (nie skany) obu stron Twojego dokumentu tożsamości,
zdjęcie towaru wystawionego na sprzedaż wraz z umieszczonym obok niego Twoim dokumentem tożsamościi/lub
zdjęcia dokumentów, które potwierdzą, że zawarte przez Ciebie transakcje zostaną zakończone pozytywnie. Dokumentami takimi mogą być umowy z dostawcami, faktury zakupu towaru, zrzuty ekranu potwierdzające posiadanie konta zakupowego w hurtowniach, w których zamawiasz oferowany towar.
Uzupełnij wszystkie numery śledzenia przesyłek w zakładce Zamówienia, jeśli nie zostały one dotąd wprowadzone (art. 10.5 Regulaminu Allegro).
Jak przygotować zdjęcia
Na dokumencie muszą być widoczne:
imię i nazwisko,
data urodzenia i ważności dokumentu,
zdjęcie,
narożniki dokumentu.
Pozostałe dane możesz zakryć – na przykład paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Prosimy o przesłanie załączników zgodnie z instrukcją – dzięki temu szybciej przeprowadzimy weryfikację.
Jeśli będziemy potrzebować dodatkowych dokumentów, poprosimy o to w kolejnych wiadomościach.
Dlaczego o to prosimy
Prosimy o przesłanie wskazanych zdjęć na podstawie art. 2.12 Regulaminu Allegro. Po przeprowadzeniu weryfikacji zdjęcia nie będą przez nas przetwarzane i zostaną usunięte z systemu.
Jak się z nami skontaktować
Aby skontaktować się z nami i przesłać nam zdjęcia, skorzystaj z formularza kontaktowego za pośrednictwem tego odnośnika.
Weryfikacja za pośrednictwem innych kanałów (czat, telefon) nie jest możliwa.
Działania na Twoim koncie podjęliśmy na podstawie zgłoszenia pochodzącego z naszych automatycznych systemów sprawdzających. Dotyczą one wszystkich rynków. Jeśli chcesz się odwołać od naszej decyzji, sprawdź jak możesz to zrobić.
Uwaga! Prosimy, nie używaj opcji „Odpowiedz”, ponieważ tak wysłana wiadomość do nas nie dotrze.
--
Pozdrawiamy,
Zespół Allegro
Jak długo od zgłoszenia czeka się na odpowiedź od Allegro? Zależałoby mi na jak najszybszym przywróceniu konta, jak wiadomo w okresie przedświątecznym każdy dzień się liczy. Nr zgłoszenia 47097652
od x dni przez kilka tygodni (najczęściej) do dożywocia
Mało pocieszające. Miałem nadzieję, że taka weryfikacja to max 24h 😕
@SkleppPL Możemy cie pocieszać ale odpowiedź forumowicza jest zgodna z zasadami jakie panują na allegro, niestety.😒
Cześć, @SkleppPL. Sprawy są rozpatrywane w kolejności zgłoszeń. Widzę, że Twoja wiadomość trafiła już do odpowiedniego zespołu - poprosiłam o szybką reakcję, jednak nie mogę niczego obiecać. Nie mam wpływu na działania działu bezpieczeństwa i nie mogę podważać ich decyzji.
Proszę o cierpliwość. Na pewno niebawem otrzymasz odpowiedź w sprawie 47097652.
Dziękuję serdecznie, od razu cieplej się człowiekowi na sercu zrobiło.
Czy udało się odzyskać konto?
Witam mam pytanie ile trzeba czekać na odpowiedź od działu bezpieczeństwa w sprawie zawieszonego konta na allegro?
Cześć @MarcelXD111, widzę, że zgłosiłeś tą sprawę wczoraj (19.02.2024) o godzinie 19:11 do naszych konsultantów.
Kontaktuj się proszę bezpośrednio w korespondencji mailowej z Działem Bezpieczeństwa 🙂
Ile, a jak im się zachce to odpowiedzą.☹️
Odpowiedzieli?
witam moje konto zostało ponownie zawieszone z powodów bezpieczeństwa dostałem takiego maila o treści
Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Podstawą naszych działań jest art. 2.12 Regulaminu Allegro. Musimy się upewnić, że korzysta z niego uprawniona osoba i jest ona w posiadaniu towaru oferowanego na sprzedaż.
Co to dla Ciebie oznacza
Usunęliśmy wszystkie wystawione oferty i anulowaliśmy oferty kupna złożone w licytacjach.
Co należy zrobić
Prosimy Cię o potwierdzenie Twojej tożsamości oraz możliwości pozytywnej finalizacji transakcji. W tym celu prześlij nam:
zdjęcie towaru wystawionego na sprzedaż wraz z umieszczonym obok niego Twoim dokumentem tożsamości,
kolorowe zdjęcia (nie skany) obu stron Twojego dokumentu tożsamości,
zdjęcie Twojej twarzy (selfie), na którym widać także Twój dokument tożsamości.
Jak przygotować zdjęcia
Na dokumencie muszą być widoczne:
imię i nazwisko,
data urodzenia i ważności dokumentu,
zdjęcie,
narożniki dokumentu.
Pozostałe dane możesz zakryć – na przykład paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Prosimy o przesłanie załączników zgodnie z instrukcją – dzięki temu szybciej przeprowadzimy weryfikację.
już drugi raz moje konto zostało zawieszone z tego powodu bo wczoraj dział bezpieczeństwa odblokował moje konto bo przesłałem im wszystkie potrzebne dokumenty jakie dział bezpieczeństwa potrzebował wszystko fajnie blokada została zdjęta ale po paru godzinach znowu moje konto zostaje zawieszone dokładnie z tego samego powodu. @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@MarcelXD111 widzę, że sprawa została już przekazana do działu bezpieczeństwa. Dostaniesz od nas informację w korespondencji 49736688.
a co jeśli ktoś sprzedaje w dropshippingu? będziecie blokowali każde kolejne konto? 🤣
Jeżeli ktoś sprzedaje w dropshippingu, to Allegro wymaga przesłania umowy.
Jest to problematyczne i nie koniecznie prowadzi do odblokowania konta.
W sytuacji odmowy przywrócenia konta sprzedawcy zapraszam do artykułu, w którym opisałem tego rodzaju sprawę:
https://twojeprawawinternecie.pl/zawieszenie-konta-sprzedawcy-na-allegro-art-2-12-regulaminu/