Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupująca otworzyła dyskusję, ponieważ otrzymała to, co zamówiła i teraz żąda naprawy...
Ktoś mi wyjaśni o co chodzi?
Zamówienie 0f147030-9c27-11ef-a2a6-e900dccc1fe8
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
A coś więcej.
Napisz jej w dyskusji że otrzymała towar zgodny ze zdjęciami . W przypadku niezgodności z opisem może się domagać reklamacji a ty masz obowiązek ją rozpatrzyć i uznać bądź odrzucić.
Ja wiem, co ja mogę i co może kupująca, tylko sytuacje jest absurdalna:
Zakup - Kordonek Babylo 30
Dyskusja - Opis problemu: Zamawiałam kordonek BABYLO 10 a dostałam 30
He he. No to Ci się trafiło. Napisz, że otrzymała dokładnie to co zamawiała i w sumie tyle.
Sprawdź czy nie ma błędu w katalogu przy tej pozycji.
Oferta przypisana jest dobrze do produktu z Katalogu
Pomyliła się ale mogła pogadać przeprosić, poprosić i się dogadać,
Może nie jest za bardzo świadoma czym jest dyskusja/reklamacja etc.
Ewentualnie napisz, że ma prawo do zwrotu. Niech zwróci i złoży nowe zamówienie na to co faktycznie chciała.
@musashi2007 Ja myślę, że nie jest świadoma, co zamówiła.
Bo może miała pootwieranych wiele okien i kliknęła zamówienie nie z tego co chciala
zrob jej screena z zaznaczonym kolorem tytułem aukcji niech przeczyta na glos co kupiła
@fox_paws sprawdź swój opis produktu i co podaje allegro w ich katalogu
część kupujących sądzi, że jesteś w stanie śledzić i monitorować ich proces myślowy przed zakupem, ale też, ktoś może mieć rację
ja ostatnio przyjmuję zwrot od firmy, bo mimo poprawnego tytułu oferty, w naszej treści był babol, mimo, że nawet większość poprzednich kupujących go nie wychwyciło 🙂
- do swoich błędów się przyznaję
ale trafiliśmy na normalnego kupującego
@RED To Ci się chwali, że potrafisz się przyznać do błędu - moja kupująca niestety nie ma tej zdolności.
Przecież może napisać, a tu widać ze pisz o tym, w dyskusji że to zwrot, pomyłka i już, przecież dyskusję może odznaczyć jako rozwiązana i nic złego w tym nie ma, Ty zwrócisz śrdoki- jak się nalezą a kupujący wystawi odpowiedni komentarz, pozytywny.
@fox_paws Kolejny dowód na to, że umiejętność czytania i pisania w naszym społeczeństwie zanika. A teraz jest nowy trend w necie, że strony www. składają się głownie z dużych obrazków, wiec będzie jeszcze gorzej.
Jak katalog jest ok to sprawdziłabym warianty. Allegro wiecznie w tym miesza. Może kobieta przeskakiwała po wariantach jednego i nie zauważyła, że akurat ten jest inny....
@AnnaG-Antyki
1.) Zanim dokończysz zamówienie potwierdzasz, że chcesz kupić to, co masz w koszyku.
2.) Otwierając dyskusję zaznaczasz, którego przedmiotu z zamówienia dotyczy problem.
Mam taką samą sytuację. Pani kupiła produkt i zakłada dyskusję - od pierwszego zdania krzyki, wykrzykniki i obwinianie sprzedawcy o całe zło świata. Poprosiłam panią o zdjęcie tego co otrzymała - w końcu pomyłki się zdarzają. Na co pani pisze, że dostała to co na zdjęciu ale ONA CHCIAŁA CO INNEGO. Kazałam odesłać. Napisała że odeśle ale oczywiście wystawi negatywa. No nic dziwnego - co to za sprzedawca który nie przewidział że pani chciała dostać co innego niż kupiła.
to jest kosmetyk o ograniczonym prawie do zwrotu więc podejrzewam, że otworzyła, nie spodobał się więc teraz kombinuje z reklamacją. A że podstaw do reklamacji nie ma to się postraszy sprzedawcę negatywem, na pewno odda kasę 😅
Kupiłem Kia, ale chciałem Volkswagena, nie przyszło mi do głowy by to reklamować, jakiś ograniczony chyba jedtem.